Hodanjem do zdravlja

Znaš li koliko je koraka dnevno potrebno da živiš dulje i zdravije?

Hodanjem možeš poboljšati zdravlje srca, mozga, ali i imunitet

Hodanje je odličan način kako uvesti tjelovježbu u svakodnevni život. Ono ne zahtijeva posebnu opremu, nije štetno za zglobove, a uz to čini čuda za tvoje zdravlje. Već je 8 tisuća koraka dnevne dovoljno da vidiš pozitivnu promjenu na svom tijelu.

Lagano i učinkovito

Koliko kalorija možeš sagorjeti hodanjem? Provjeri potrošnju prema svojoj težini

Za razliku od trčanja ili vožnje biciklom, hodati može svatko, neovisno o fizičkoj spremi. Hodanje nam se uglavnom niti ne čini kao tjelovježba nego jednostavno način transporta, no uz nekoliko savjeta hodanje može biti dio tvoje fitness rutine. Bilo da se odlučiš hodati u prirodi ili na pokretnoj traci u teretani, sigurno ćeš osjetiti pozitivan učinak na zdravlje.

Postoji nekoliko stvari na koje trebaš obratiti pažnju prije nego što kreneš u šetnju. Iako se ne radi o vrlo zahtjevnoj tjelovježbi, dobra je ideja zagrijati mišiće prije šetnje, ali ih i istegnuti nakon. Također bi bilo dobro da na nogama imaš udobnu obuću te po mogućnosti da broj koraka pratiš pametnom narukvicom, satom ili u krajnjem slučaju mobitelom.

Kako bi hodanje postalo svakodnevni dio tvoje rutine na putu do zdravlja, izdvojile smo nekoliko činjenica o prednostima hodanja koje će te uvjeriti da dnevno prehodaš barem 8 tisuća koraka. Benefite ćeš osjetiti već nakon samo nekoliko dana, a nakon mjesec dana bit će vidljivi i tvojoj okolini.

1/6
Pratite nas
2021. Sva prava pridržana.