Obilježen 15. Dan ružičaste vrpce

Petnaestu godinu zaredom udruga Europa Donna Hrvatska organizirala je prigodni program obilježavanja Dana ružičaste vrpce na Cvjetnom trgu u Zagrebu

Obilježen 15. Dan ružičaste vrpce

Povorkom sjećanja na sve preminule od raka dojke, ali i sve one koji se hrabro bore s tom zloćudnom bolesti, danas u 10 sati počelo je službeno obilježavanje Dana ružičaste vrpce u organizaciji udruge Europa Donna Hrvatska.

Povorka je krenula od zgrade Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu i zaustavila se na Cvjetnom trgu, gdje je organiziran prigodan program. Uz partnere, koji sudjeluju u humanitarnoj kampanji “Darujmo ružičasti život”, među kojima je i Solgar, vodeći svjetski proizvođač dodataka prehrani,  udruzi je cilj prikupiti novac za kupnju aparata za intraoperativno zračenje koji Hrvatska još uvijek nema, a uvelike može skratiti proces zračenja oboljelih.

Naime, tijekom listopada u ljekarnama diljem Hrvatske prodaje se Solgarov proizvod Skin, Nails and Hair označen ružičastom vrpcom, a 10 kuna od svake prodane bočice Solgar će donirati udruzi Europa Donna Hrvatska za kupnju spomenutog aparata.

Dan ružičaste vrpce podržale su i brojne poznate osobe iz svijeta politike i javnog života priključivši se humanitarnoj akciji. Osim u Zagrebu, Dan ružičaste vrpce obilježen je u brojnim hrvatskim gradovima, gdje su podružnice udruge Europa Donna Hrvatska na trgovima imale promotivne pultove, upozoravale građane na važnost prevencije i samopregleda te ih pozivale da se uključe u humanitarnu kampanju “Darujmo ružičasti život”.


Image


Baš kao što je simboličnim zaronom Solgarova ambasadora, Gorana Čolka, od minutu i 10 sekundi na zagrebačkim fontanama najavljen ružičasti mjesec, tako je i danas, simboličnim puštanjem 1010 balona u zrak u 11:30 sati s Cvjetnog trga, odana počast preminulima od raka dojke u 2013. godini.

Predsjednica udruge Europa Donna Hrvatska, doc. dr. sc. Vesna Ramljak, istaknula je kako su u udruzi svi jako zadovoljni odazivom građana na današnjem obilježavanju Dana ružičaste vrpce te rekla:
“Hrvatska je nebrojeno puta dosad pokazala da ima veliko srce, pa smo uvjereni da će tako biti i ovaj put. Uz potporu Ministarstva zdravlja, predsjednika Republike Hrvatske dr. Ive Josipovića, grada Zagreba, ali i našeg ovogodišnjeg partnera u prikupljanju novca za kupnju aparata za intraoperativno zračenje, tvrtke Solgar, uvjerena sam da ćemo prikupiti potrebnih 500 tisuća eura i da će Hrvatska uskoro dobiti taj neophodan aparat. Htjela bih još reći da o ovoj zloćudnoj bolesti treba misliti uvijek, a ne samo tijekom listopada. Želim apelirati na sve da se samopregledavaju te odmah jave liječniku ako primijete promjene na dojkama jer je pravovremeno otkrivanje ove bolesti silno važno u liječenju.”

Direktor marketinga i razvoja Salvusa za Solgar, dr. Hrvoje Lisak, komentirao je cijelu akciju sljedećim riječima: “Danas, nakon što smo vidjeli koliko je ljudi došlo na Cvjetni trg podržati udrugu Europa Donna Hrvatska i oboljele te odati počast preminulima od ove zloćudne bolesti, sigurni smo da će humanitarna akcija ‘Darujmo ružičasti život’, kojoj smo se priključili, biti uspješna. Nadam se da će ljudi reagirati, prepoznati viši cilj i pomoći nam da pomognemo onima kojima je to najpotrebnije – oboljelima od raka dojke.”

Modni portal Fashion.hr Style Community uključio se u akciju „Darujmo ružičasti život“

Modni portal Fashion.hr Style Community ukrasio je svoju naslovnicu ružičastom vrpcom te se uključio u humanitarnu kampanju svjetske udruge za borbu protiv raka dojke, Europa Donna koja se u Hrvatskoj vodi pod motom „Darujmo ružičasti život“. U svrhu promicanja ove kampanje, od 1. listopada, kada se obilježava mjesec borbe protiv raka dojke, portal je dizajniran u ružičastom izdanju koje je specijalno za ovu prigodu osmislio poznati dizajnerski dvojac eNVy room.  


Image


„Ova akcija nas veseli jer znamo da će svatko tko kupi našu majicu dati svoj doprinos ovoj borbi. Trudimo se da sve što radimo ima i određenu društvenu poruku, a moda na ovaj način dobiva potpuno novi smisao i postaje značajnija. Odijevanjem uvijek šaljemo neku poruku, a čini nam se da je ovo jedna od najsnažnijih poruka koje možemo poslati. Osvijestite se i darujte sebi i drugima ružičasti život“, izjavila je povodom lansiranja majica i novog vizualnog identiteta Ana Bacinger, glavna urednica portala Fashion.hr Style Community.

Majice Fashion.hr by eNVy room, kupnjom kojih svi mogu podržati ovu kampanju, dostupne su u Iggy koncept storeu u Zagrebu po cijeni od 249 kuna, a moći će se kupiti i na Perwoll FASHION.HR-u koji traje od 14. do 18. listopada na Zagrebačkom velesajmu.