Avon i Udruga SVE za NJU! predstavljaju kampanju borbe protiv raka dojke #budizdrava

Voli se. Pregledaj se. Budi zdrava.

Avon i Udruga SVE za NJU! predstavljaju kampanju borbe protiv raka dojke #budizdrava

Povodom 10 godina Avonove kontinuirane borbe protiv raka dojke, u suradnji s našim višegodišnjim partnerom, Udrugom SVE za NJU!, predstavljaju kampanju #budizdrava, čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti prevencije raka dojke. Odlučili su se pokrenuti kampanju koja će u pozitivnom tonu podsjetiti žene na važnost redovitih pregleda i samopregleda.

Okosnica kampanje je pjesma „Oda grudima“ te VIDEO, koji su uz profesionalnu pomoć Sanje Doležal i Maye Sar, otpjevale i snimile korisnice Centra za psihološku pomoć ženama oboljelima od raka dojke. Njih je 6 - Ines, Sanja, Lidija, Ana, Nevenka i Silvija -  spremno pristalo i hrabro otpjevalo pjesmu kako bi svima nama poručile koliko je važno brinuti se o svom zdravlju.
„Razveselila sam se kad su me pozvali da budem dio ove kampanje. Važno je glasno govoriti i pozivati žene da misle na sebe i redovito obavljaju sve važne preglede. Predivno je bilo biti dio ekipe, družiti se s divnim ženama od kojih su mnoge izborile, a neke još uvijek bore životnu bitku. Kao majka, želim pružiti primjer svojoj kćeri. Ponosna sam što sam žena  i sretna ako nakon ove kampanje, barem jedna žena ode na pregled“, izjavila je Sanja Doležal.



„Danas smo svjedoci kako se na sjajan način u prevenciju raka dojke i podršku oboljelim ženama mogu uključiti i osviještene tvrtke poput Avona, zdrave žene, ali i one koje su proživjele ili još žive iskustvo raka dojke. Zahvaljujem Avonu što je omogućio Udruzi „SVE za NJU!“ biti spona između svih njih i zajedno poslati poruku svim ženama da se aktivno uključe u brigu za svoje zdravlje, postanu odgovorne i osviještene i – ostanu zdrave“, poručila je predsjednica Udruge, dr. Almenka Balenović.

Image


Brojke pokazuju kako u Hrvatskoj godišnje od raka dojke oboli oko 2.300 žena, a čak 1.000 ih izgubi bitku za život. Rak dojke je izlječiv ako se otkrije na vrijeme, no još uvijek premali broj žena obavlja redovite preglede, tek nešto manje od 40 %. Upravo iz tog razloga s Udrugom dijelimo zajednički cilj – potaknuti žene na pravovremene i redovite preglede dojki. Stoga je dio kampanje i stvaranje posebne web stranice budizdrava.com koja će od sada na jednom mjestu objediniti sve nužne podatke o samopregledu i pregledima te pomoću posebne aplikacije svakoj ženi poslati individualizirani podsjetnik za obavljanje pregleda.

 „Bolest je to koja najviše pogađa žene, gotovo svaka 8. žena u svijetu bori se s rakom dojke. Prošle je godine prvi puta umrlo više od 1.000 žena u Hrvatskoj. A govorimo o bolesti koja je izlječiva u 91 % slučajeva ako se otkrije na vrijeme. Dakle, ne preostaje nam ništa drugo nego kontinuirano govoriti o tome, pozivati sve žene da konačno sebe stave na prvo mjesto i stvore to potrebno vrijeme kako bi obavile pregled. Ako ne zbog sebe, onda zbog svojih najmilijih, koji ih trebaju zdrave. U Avonu u Hrvatskoj to i  radimo već 10 godina i nastavit ćemo i dalje.“ rekla je Lucija Josipović, Voditeljica odnosa s javnošću Avona za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.


Image