Nemoj zaboraviti na sebe: Pet navika sretnih mama koje će ti olakšati svakodnevicu

Pročitaj nekoliko praktičnih savjeta stručnjaka o tome kako urediti dnevni raspored i sebe staviti na listu prioriteta

1. Budi svoja i ne postavljaj nemoguće standarde

Većina stresa i loših situacija kod roditelja dolazi od pokušaja da ispune nemoguće standarde. "Majke općenito osjećaju da 'nikada nisu dovoljno dobre", kaže dr. Meg Meeker, autorica knjige "The 10 Habits of Happy Mothers: Reclaiming Our Passion, Purpose and Sanity". Mnogo tih osjećaja nedostataka dolazi od uspoređivanja s drugim mamama i nadmetanja u malim stvarima oko kućanstva, kao i uspoređivanja dječjih postignuća.


(Foto: Pixabay)

"Trebamo razmisliti uspoređujemo li se s drugim majkama, ali kada uspoređujemo svoj privatan život s tuđim javnim životom, ne dobivamo točnu sliku. Ne pokušavaj biti nečija tuđa verzija onoga što bi dobra mama trebala biti. Budi najbolja verzija onoga što jesi i tvoja će djeca to prepoznati i učiti", kaže Meagan Francis, autorica knjige "The Happiest Mom: 10 Secrets to Enjoying Motherhood".

Razmisli o vlastitim snagama i onome što radiš svaki dan kao mama. Možda nećeš šivati kostime za svoju djecu, ali obožavaš peći kolače. Za maškare nećeš biti poput drugih mama koje kroje, kupit ćeš kostim za dijete, ali ćeš zato pripremiti super kekse. Kada pokazuješ svoju snagu kao roditelj, trebaš se zabavljati i biti sretna.

Budi najbolja verzija sebe.
2/6
Budi najbolja verzija sebe.
Pratite nas
2021. Sva prava pridržana.