Jednostavne, a učinkovite!

Trenerica Ivana nas uči naprednim vježbama za noge i stražnjicu

Još nije kasno isklesati fuguru za plažu. Osobito ako vježbaš uz Ivanu, instruktoricu bodybuildinga, koja je za Ženu.hr pripremila nekoliko naprednih vježbi za kritične ženske zone

Vježbati treba kroz cijelu godinu, ne samo zbog figure, već i zbog zdravlja, no nikada nije kasno početi. Možda ti je motivacija za vježbanje skidanje u kupaći kostim, a možda se i zaljubiš u treninge pa rekreacija postane sastavni dio voje svakodnevice.

Zaljubiti se u vježbanje možeš samo ako vježbe pravilno izvodiš. Tada one imaju učinka, a i preveniraš ozljede. Zato smo pitale bodybuilding instruktoricu Ivanu iz Mistique body fitness centra za žene da nam pokaže nekoliko malo težih vježbi za donji dio tijela. U prethodnim videima pokazala nam je temeljne vježbe. Prvo njih usvoji pa onda kreni na razinu više.

Ivana nam je detaljno opisala kako koju vježbu raditi,a iste pogledaju videu.

Bird dog

"Stani 'na sve četiri', koljena pozicioniraj ispod kukova, dlanove ispod ramena. Podignuti lijevu ruku do visine ramena i desnu nogu do visine kukova, pazeći pritom da kralježnica bude u neutralnom položaju. Prilikom podizanja ruke i noge ne smije doći do pokreta u donjem dijelu kralježnice. Pokrete izvodi kontrolirano i pritom pazi na disanje - kad spajaš koljeno i lakat izdiši, a kad ih razdvajaš udiši.

Crunch s podignutim nogama

Legni na pod i donji dio leđa 'zalijepi' za pod. Noge podigni ravno iznad sebe, okomito na podlog na kojoj ležiš. Aktiviraj trbušne mišiće i prstima dotakni prste nogu.
Obrati pažnju na disanje - izdiši dok spajaš psrte, a udiši dok se vraćaš u početni položaj.

Improvizirana sklopka

Lezi na pod s opruženim rukama i nogama. Istovremeno odiži od poda i ruke i noge, pazeći pritom da donji dio leđa ostane priljubljen uz pod. Pokreti izvodi polako i kontrolirano, bez trzaja. Također, pripazi na disanje", savjetuje naša instruktorica.

Pratite nas
2021. Sva prava pridržana.