Anonimni korisnik

Pozdrav, gledala sam po forumu i dvojila gdje da postavim ov...

Pozdrav, gledala sam po forumu i dvojila gdje da postavim ovo pitanje i kao što zaključujete odlučila sam se na ovu temu iako baš i nije u potpunosti odgovarajuća no tiče se školarca pa postoji neki razlog. Naime išli smo kod psihologa prvenstveno ometanja nastave iako je nalaz stigao kao da smo išli po sasvim drugom pitanju ali nema veze. Uglavnom molila bih ako je netko po struci psiholog ili ima saznanja da mi rastumači jedan dio koji mi apsolutno nije shvatljiv. "Postignuće na primjenjenom testu sposobnosti (WISC-IV) nije moguće interpretirati kao jedinstven pokazatelj zbog visoke varijabilnosti rezultata. Opći pokazatelji intelektualne efikasnosti (GAI) su iznadprosječni u odnosu na očekivano za dob. Kroz promatranje pojedinih faktorskih indeksa vidimo kako su pokazatelji verbalnog shvačanja, perceptivnog rasuđivanja i radnog pamćenja superiorne razine. Nešto slabiji od ostalih su rezultati na zadacima brzine procesiranja gdje pokazatelji odgovaraju dobrom prosjeku. ..." Sve što sam pronašla o tom testu je napisano u superlativu pa mi nije jasno što bi značila prva rečenica, kao ni što je u ovom slučaju - superiorna razina? Unaprijed se zahvaljujem na odgovorima!

I još nešto da li je nalaz koji stigne na kućnu adresu istovjetan onom koji se pošalje u školu ili na njihovom postoje još recimo neke preporuke kako raditi sa djetetom?

Hvala! :-)

Hej, slobodno nam se obrati

Imaš pitanje vezano uz ljubav, bolne mjesečnice, što da dalje napraviš u životu, poslu?
Postavi Pitanje