Natječaj {ZAJEDNO} za bolje sutra

dm će podržati projekte koji doprinose menstrualnom zdravlju i promjeni percepcije menstruacije

Ove godine dm svoje aktivnosti usmjerava na unapređenje menstrualnog zdravlja i promjenu u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu

zajedno za bolje sutra_1800x1600.png

U petak 8. ožujka dm je otvorio natječaj {ZAJEDNO} za bolje sutra na koji se mogu prijaviti projekti čiji je cilj doprinijeti menstrualnom zdravlju žena i promjeni percepcije menstruacije u društvu.

Nevladine udruge, ustanove, jedinice lokalne i područne samouprave, neprofitne pravne osobe i hrvatski proizvođači na platformi jednizadrugezajedno.hr do 15. travnja mogu prijaviti projekte u jednoj od četiri kategorije: podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, promjena percepcije menstruacije u javnosti te proizvodi i inovacije.

„Doprinos dobrobiti i kvaliteti života naših sugrađana okosnica je društveno odgovornog poslovanja dm-a te se, drugu godinu zaredom, snažnije fokusiramo na zdravlje žena. Natječajem {ZAJEDNO} za bolje sutra želimo doprinijeti razini informiranosti i znanja žena o svim aspektima menstrualnog zdravlja. Istovremeno, želimo potaknuti otvoren razgovor o menstruaciji kako bi ona postala uobičajena tema u svakodnevnom životu i kako bi sve žene o njoj mogle razgovarati bez zadrške“, izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.

Povjerenstvo dm-a odabrat će projekte kojima će pružiti podršku potrebnu za njihovu realizaciju u skladu s pravilima i uvjetima natječaja dostupnima na platformi  jednizadrugezajedno.hr, a na kojoj će tijekom trajanja natječaja biti objavljene sve pristigle prijave. 

U prošlogodišnjem natječaju dm je podržao realizaciju devet projekata s ciljem unapređenja kvalitete zdravlja i dobrobiti žena te je u seriji podcasta i na prvoj dm ženskoj konferenciji osigurao dodatan prostor za razgovor i edukaciju o ženskom zdravlju.

Ove godine dm svoje aktivnosti usmjerava na unapređenje menstrualnog zdravlja i promjenu u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Kao prvi korak ka ostvarenju tog cilja, dm je u veljači trajno snizio cijene uložaka, tampona i menstrualnih gaćica dm marke Jessa za najmanje 13 posto, odnosno za stopu PDV-a, a u što će ukupno uložiti više od 230.000 eura.