BEAUTY PROIZVOD

Selena Gomez predstavila novo rumenilo u šest nijansi

Selena je Rare Beauty osnovala 2019. godine, te ga proširila na brojne zemlje, a brend je trenutno na putu da utrostruči prošlogodišnju prodaju

Selena Gomez
Foto: Profimedia.hr

Pjevačica Selena Gomez (31) u subotu je u New Yorku proslavila lansiranje "soft pinch" rumenila u prahu, svog brenda Rare Beauty. Istaknuto rumenilo dolazi u šest nijansi, a na eventu su ga uzvanici mogli isprobati prije nego što stigne na police, piše Daily Mail.

Pjevačica je mamila pozornost u ružičastom kompletu koji se sastojao od haljine sa svijetlim cvjetnim uzorkom i baby ružičastog kaputa preko ramena, a kosu je stilizirala na zanimljiv način, u duhu 60-ih. Prošlog tjedna je Selena objavila TikTok u kojem je svojim obožavateljima pokazala najnovije rumenilo. Njegova cijena iznosi 26 dolaram a trenutno se prodaje samo u Sephora trgovinama.

"Jasno je da sam super ozbiljna u vezi s mojim novim Rare Beauty Soft Pinch svjetlucavim rumenilom u prahu. Zapravo sam jako uzbuđena što ćete ga napokon isprobati", napislala je pjevačica u opisu.

Rare Beauty je hvaljen zbog proizvoda "umjerene cijene i dobre kvalitete". Selena je također uspjela iskoristiti trendove šminkanja na svojim društvenim mrežama i postići da njezini proizvodi postanu viralni.

"Ovaj se pothvat odnosio na Seleninu perspektivu ljepote koja je bila drugačija od svega drugoga, osobito u vrijeme kada su se brendovi koje su osnovale slavne osobe pomno ispitivali i dovodili u pitanje autentičnost", rekla je direktorica proizvoda Joyce Kim.

Image
Foto: Profimedia.hr

"Poznavajući Selenu kao osobu, sve što radi radi srcem i s dobrom namjerom da se prikaže onakvom kakva ona uistinu jest. I to se također pokazalo u proizvodu", rekla je za Beauty INC. Selena je Rare Beauty osnovala 2019. godine, te ga proširila na brojne zemlje, a brend je trenutno na putu da utrostruči prošlogodišnju prodaju.

Rare Beauty zagovara brigu o mentalnom zdravlju

Bivša djevojka Justina Biebera u svoj je brend uključila i vrijedan društveni cilj - zagovaranje brige o mentalnom zdravlju, budući da se i sama s time dugo bori s ovim problemima. Popularni brend je u tu svrhu obećao prikupiti 100 milijuna dolara. Selena je Rare Beauty osnovala 2019. godine, te ga proširila na brojne zemlje, a brend je trenutno na putu da utrostruči prošlogodišnju prodaju.

Image
PROLJEĆE U GRADU

Zagrebačka špica bila je poput modne piste, a nisu je propustile ni Petra Meštrić i Mirela Holy