Zaljubi se u domaći brend koji svojim retro stilom vraća u neka prošla romantična vremena

PuellaLu je mali, ali vrlo slatki dizajnerski brend majica, pletenih košarica i kariranih haljinica koji inspiraciju crpi iz hrvatskog folklora

Zaljubi se u domaći brend koji svojim retro stilom vraća u neka prošla romantična vremena

Trenutni modni trendovi diktiraju futurističke lookove koji su nam u proteklih par sezona donijeli glomazne tenisice, asimetrične krojeve i sjajne materijale, a ako nisi među pobornicama takvog stila, već više preferiraš nježnije i ženstvenije kreacije - imamo pravu stvar za tebe. 

Hrvatski brend PuellaLu je posvećen je upravo romantičnim točkicama, nježnim volanima i retro kariranim uzorcima koji će oduševiti svaku zaljubljenicu u retro duh. Među unikatnim proizvodima ovog brenda tako ćeš pronaći slatke izvezene torbice-ruksake, ispletene cekere i izvezene majice koje dijelom inspiraciju crpe iz hrvatskih narodnih nošnji. Jednostavne, ali efektne, ove PuellaLu modne igre potpisuje mlada kreativka i dizajnerica koja stoji iza cijele priče - Lucija Vučak. 

Kako je cijeli život okružena krojačima i krojačicama, šivaćim mašinama i škarama, nije ni čudo da je sada stvorila brend u koji smo se zaljubili na prvi pogled. 


 "Moja modna priča počinje od kada sam svladala korištenje škara. Od onda nešto smišljam, kreiram, stvaram. Uz stručnu pomoć bake i djede, koji su krojači, ideje smo realizirali još u osnovnoj školi. S vremenom sam i sama svladala vezenje, krojenje i šivanje. Kroz faks sam upoznala još ljudi koji vole biti drugačiji, svoji i unikatni, i tako smo došli do brenda PuellaLu", započinje Lucija svoju dizajnersku priču te dodaje kako možda zvuči kao klišej, ali oduvijek je sanjala o pokretanju svog brenda. 

"U vrtiću sam s prijateljicom maštala o radnji gdje ćemo stvarati sve što smislimo, a to danas i imam. Ljepota ovog posla je što svaki proizvod prolazi kroz moje ruke bar dva sata, napuni se ljubavlju i stigne do ljudi koji su ga naručili. Njihovo zadovoljstvo i poruke koje tada stižu, zaista su neprocjenjive", govori nam zanesena Lucija koja je uspjela ostvariti svoj vrtićki san unatoč (pre)zasićenom modnom tržištu. 

Teško se domaćim dizajnerima mjeriti s popularnošću i cijenama high street brendova, no zbog unikatnosti proizvoda ipak uspjevaju pronaći svoje vrlo odane kupce. 


"Vjerujem da svaka roba ima svog kupca i da svaki brend sličan mom ipak ima nešto zbog čega se razlikuje, isti se ljudi vraćaju i naručuju opet, mislim da to govori dovoljno. Svi ponekad provirimo u high street brendove, no proizvodi poput mojih iz PuellaLu su ti koji čine razliku - majica, tunika, marama ili ceker daju posebnu notu svakom outfitu", objašnjava Lucija koja inspiraciju crpi svuda oko sebe. 

S obzirom da šiva karirane haljinice i suknje, plete zanimljive košarice i stvara izvezene majice s volanima, očito je da dio inspiracije itekako crpi iz vintagea, ali kako sama priznaje, ima tu i drugih važnih utjecaja. 

"Svakako je dugogodišnje plesanje folklora ostavilo svoj trag, pa u svemu ima nešto etno. Ideje frcaju na sve strane, dok pravim jedno, u glavi se slaže neka druga priča - više nema pravila", govori nam. 

Možda nema pravila kada je riječ o izvorima Lucijine inspiracije i naleta kreativnosti, ali zato postoje neka vrlo jasno vidljiva pravila ponude i potražnje. Iako se među njezinim proozvodima može pronaći doista za svakog ponešto, čini se da se svim zadovoljnim klijenticama najviše sviđaju retro pleteni cekeri koji podignu svaku odjevnu kombinaciju na višu razinu i personalizirane majice s izvezenim likovima kućnih ljubimaca. 


"PuellaLu je prije svega romantičan, vitage i etno brend. Dok crtam i smišljam, krećem od onoga što se meni sviđa, što bih ja nosila, pa dodajem pojedine ideje svojih klijenata. Za svaki proizvod potrebno je najmanje 2 sata, za neke čak do 6 sati. Za izradu majice s likom kućnog ljubimca potrebno je otprilike 3 sata, a za cijelu pletenu torbu, od rezanja šibe, do izrade remena, potrebno je 4 dana, zato njih pripremam ranije kako se ne bi moralo predugo čekati", objašnjava nam ova mlada dizajnerica svoj proces proizvodnje te dodaje kako su u početku plasiranja njezinog brenda na tržište djevojke u 20-im godinama života bile najčešće klijentice, dok je sada taj raspon puno veći. Tako danas PuellaLu vole i srednjoškolske i gospođe u 60-im godinama.

Iako u svakom poslu, pa i u ovom, ima prepreka, Lucija ih je sve uspjela uspješno nadvladati, a u svemu joj itekako pomažu i društvene mreže koje iznimno olakšavaju dijeljenje pozitivnih preporuka. 

"Društvene su mreže alat bez kojeg bi bilo teško danas poslovati. Na lijep način pružaju luksuz da vrlo lagano dođem do šireg broja publike. Teškoće se pojavljuju svakodnevno, od novonastalih sličnih brendova, do problema sa slanjem i kurirnim službama, pa sve do teškoća s pokretanjem društvenih mreža. Moram priznati da su za sada sve prepreke prilično lako uklonjenje i da su klijenti mog brenda zaista prekrasni, pristojni i susretljivi ljudi, pa dodamo malo razumijevanja i sve prođe glatko", zaključuje Lucija. 

S obzirom na sve rečeno i viđeno, možemo samo konstatirati kako je PuellaLu brend kao stvoren za romantičarke i šarmerice željne odmaka od standardne high street ponude u koji se itekako isplati investirati.