Više od narukvice

Avon predstavio novi adut u prikupljanju sredstava za borbu protiv nasilja u obitelji

Više od narukvice

Kozmetička kuća Avon predstavila je narukvicu sa simbolom beskonačnosti, novi proizvod čijom će se prodajom u sklopu akcije Progovori protiv nasilja u obitelji (Speak Out Against Domestic Violence) prikupljati sredstva za borbu protiv nasilja u obitelji. Prvu narukvicu za podršku borbi protiv nasilja kompanija je lansirala 2008. godine, a njenu novu inačicu čine posebno oblikovane staklene i srebrne perle te perle od tzv. faux kamena uz privjesak u obliku znaka beskonačnosti na rastezljivoj niti.

Zaštitno lice humanitarne kampanje Progovori protiv nasilja u obitelji je glumica Reese Witherspoon koja je 2007. imenovana prvom Avonovom globalnom ambasadoricom te počasnom predsjednicom Avonove Zaklade za žene. „Nasilje nad ženama i dalje je globalna epidemija – čak će jedna od triju žena tijekom života doživjeti neku vrstu nasilja. Kao žena i majka sam ponosna što imam priliku surađivati s Avonom jer riječ je o kompaniji koja je toliko aktivna po pitanju žena diljem svijeta. Plava narukvica podrške je jednostavan, ali moćan način prikupljanja sredstava za borbu protiv nasilja nad ženama“, rekla je Reese Witherspoon.

„Tvrtka Avon poznata je diljem svijeta po svojim dvjema kontinuiranim kampanjama za dobrobit žena: borbi protiv raka dojke te borbi protiv nasilja nad ženama. Zajedno zaista možemo nešto promijeniti jer imamo moć potaknuti svijest o problemu, pružiti podršku te prikupiti sredstva. Ovo uistinu nije samo narukvica – riječ je o predmetu koji budi solidarnost i jedinstvo žena širom svijeta u borbi protiv nasilja, a njenom kupnjom pridružujete se zajedničkoj borbi svih nas“, rekla je Lucija Josipović, Avonova voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.


Image


Inače, Avonova Zaklada za žene osnovana je 1955. godine s ciljem poboljšanja i spašavanja života žena te je najveći svjetski projekt društvene odgovornosti tvrtke posvećen dobrobiti žena. Danas je Zaklada ponajprije posvećena borbi protiv raka dojke te borbi protiv nasilja nad ženama, kao i pružanju pomoći žrtvama prirodnih katastrofa. Avonov filantropski rad proširio se globalno te je tijekom 2010. godine prikupio više od 800 milijuna američkih dolara, dok je prodajom Avonovih posebno dizajniranih proizvoda sa simbolom beskonačnosti u 50 zemalja diljem svijeta od 2008. godine prikupljeno više od 30 milijuna dolara. Također, kompanija je ove godine, u povodu 125. godišnjice osnutka, predstavila i Avonov globalni fond Believe (Avon Global Believe Fund) kojim se nastavlja misija kompanije na području borbe protiv nasilja nad ženama. Tvrtka Avon Hrvatska ovoj se borbi pridružila 2008. godine uvođenjem posebnih proizvoda sa simbolom vječnosti u katalošku prodaju, a u rujnu 2010. godine organizirala je i kampanju za spašavanje Autonomne ženske kuće Zagreb od zatvaranja u kojoj je prikupljeno 90.000 kuna.

Plava narukvica podrške za borbu protiv nasilja u obitelji dostupna je putem Avonovog kataloga u kampanji 15 po cijeni od 60 kuna, a sav neto prihod donirat će se Avonovom fondu za borbu protiv nasilja u obitelji.