Ultimativni urbani štih Dreft Fashion Week-a Zagreb

Kampanja Dreft Fashion Week-a Zagreb je u totalnom „movingu“

Ultimativni urbani štih Dreft Fashion Week-a Zagreb

Dreft Fashion Week Zagreb, jedino internacionalno modno-kulturno događanje u Hrvatskoj, od 19.-21. svibnja, ponovno u prestižnoj multimedijalnoj dvorani zagrebačkog Hypo Centra, predstavit će kolekcije 12 izabranih renomiranih domaćih te 10 zanimljivih stranih dizajnera koji dolaze direktno sa svjetskih tjedana mode, a koji trenutno oblače neke od najpoznatijih zvijezda današnjice poput Rihanne, Lady Gage, Katy Perry, Beyonce, Britney Spears i Madonne. Novu kolekciju za jesen-zimu 2011/2012. predstavit će Ivana Popović, Martina Sporiš, Toni Rico, Natalija Smogor, Ana Kujundžić, Kristina Burja, Mustre by Sanja, Artiđana by Ana, Ivan Midžić, Ines Zrnc Gregorina i Aba Tomičić. Od stranih gostiju svakako treba izdvojiti Falguni & Shane Peacock, trenutno jedne od najtraženijih svjetskih dizajnera, Jean Pierre Braganzu, modnog protežea velikog Karla Lagerfelda, sestre Felder koje su doslovno „bacile u trans“ londonsku modnu scenu, „Aminaku Wilmont“, mračni duo inspiriran spiritualizmom i željom za pokretanje vlastitog plemena i Carlosa Dieza, velikog umjetnika, modnog dvojnika Fidel Castra. Svoje kolekcije predstavit će i Louis de Gama, Maria Escote, The Rodnik Band i Fyodor Golan. Na prvoj virtualnoj press konferenciji DFWZ-a održanoj u dvorani Gold Class multipleksa Cinestar u zagrebačkom Arena Centru, predstavljene su posebnosti i noviteti 16. Dreft Fashion Week-a Zagreb.

U duhu vala promjena, novog prostora, koncepta i brojnih noviteta, DFWZ je u travnju organizirao radionicu „Dreft Workshop by Louis de Gama“ na Tekstilno-tehnološkom fakultetu da bi studentima i budućim dizajnerskim nadama omogućio pristup svježim dizajnerskim idejama i iskustvu svjetske modne scene.

Osim promjene koncepta natječaja „Pret-a-Design“, na kojem je ove godine izabran samo jedan – najbolji mladi dizajner, a koji je dobio jedinstvenu priliku da se po prvi put predstavi sa samostalnom kolekcijom, ukinute su nagrade Manda i Mandica.
U suradnji s ambasadom Velike Britanije, lounge dio DFWZ-a pretvorit će se u veliki „London multibrand shop“, gdje će ekskluzivno posjetitelji moći kupiti predmete iz tekućih kolekcija gostujućih londonskih dizajnera.

Kampanja „BE GOOD, FEEL GOOD, DRESS GOOD“

Kampanja Dreft Fashion Week-a Zagreb je u totalnom „movingu“. Oživljavanjem slika i bijegom od statičnosti, kampanja govori o modi kao sretnijem, pozitivnijem i boljem dijelu života (Be good). Svaka osoba se treba osjećati ugodno u svojoj koži (Feel good), ugodno u onom što nosi (Dress good). Moda je interaktivan način igre, plesa, umjetnosti, komunikacije s okolinom. Modom izražavamo svoj identitet, izražavamo osjećaje, šaljemo poruke, ostavljamo dojam. Moda je pokretač pozitivne energije. Nije ukočena i statična, već opuštena i zabavna. Moda je živa! Moda se mijenja, raste, pada, vrišti, skače. Moda se nameće, uzima, diktira, daje. Ona je ekscentrična, romantična, ležerna, promjenjiva, prolazna. Uglavnom dinamična, ponekad predvidljiva, rijetko dosadna, ali uvijek individualna, kreativna, inspirativna, inovativna, drugačija i nova.
Zaštitna lica kampanje su nove mlade manekenske zvijezde: Jana Opačić (Midiken), Anja Kukolja (Atomic models), Mia Matić (Talia), Isabella Raković (Atomis models), Nera Nikolić i Hannan Redžepagić (Suzy models), (make up: Mihaela Dodić, hair style: Estetic Uvema, video: Ivan Novosel i Tomislav Klarić, styling: Ivana Popović, Toni Rico i Jelena Majić).

Ove sezone, po prvi put u DFWZ „Lounge zoni“ predstavit će se i dvije „capsule“ kolekcije. Poznata dizajnerica Martina Sporiš i prošlogodišnja pobjednica natječaja „Pret a design“ Jelena Aleksić osmislile su mini kolekcije inspirirane bojama i brojnim prednostima Drefta, tekućeg deterdženta koji našim osjetljivim modnim krpicama daje biserni sjaj i nenadmašno čuva njegov oblik što će nam najbolje pokazati ove dvije mini kolekcije.

Dreft Fashion Week Zagreb, poznat kao lider u tehnološkim i marketinškim inovacijama, ni ovaj put neće razočarati svoje brojne fanove, te će po prvi put u Hrvatskoj u svoju kampanju i sve svoje službene materijale implementirati „QR code“ i na taj način za sve korisnike smartphone-a oživjeti vizuale DFWZ-a. DFWZ je i prvi hrvatski modni „brand“ koji će lansirati svoju besplatnu iPhone aplikaciju, a koja će sadržavati informacije o svim dizajnerima, fotografije svih kolekcija, tajne backstage-a te sve važnije informacije vezane uz ovo događanje. Kako je približavanje mode svima jedan od bitnih ciljeva Dreft Fahion Weeka Zagreb, prvi put u Hrvatskoj svi će moći pratiti revije uživo na portalu Index.hr putem Live Streaminga.
Kao i svake sezone, DFWZ ima humanitarnu notu. Prodajom narukvica i glazbenih CD-a na korneru Udruge žena oboljelih i liječenih od raka dojke, njihovih obitelji i prijatelja “Sve za nju” prikupljat će se novčana sredstva za pomoć radu udruge.

Prva hrvatska Blogger konferencija by Facehunter, najpoznatiji svjetski streetstyle blogger

Zagreb i Hrvatska će prvi put ugostiti jednog od najpopularnijeg streetstyle bloggera na svijetu, Yvana Rodicka – Facehuntera, koji će održati prvu Blogger konferenciju u našoj zemlji. Ovaj virtuoz streetstyle kritike može se pohvaliti jednim od najposjećenijih blogova na svijetu, a zapise s njega je pretočio u niz knjiga koje su preko noći postale apsolutni bestseleri. Osim blogger konferencije, Facehunter će napraviti svoj prvi blog post s hrvatskih
ulica u vikendu DFWZ-a i predstaviti svoju novu knjigu hrvatskoj javnosti koja je tek nedavno imala svjetsku premijeru, a već je oborila sve rekorde po broju prodanih primjeraka.

Za kraj DFWZ-a, očekuje nas veliki ULTIMATIVNI DFWZ CLOSING PARTY, prvi put na samom mjestu događanja, Loungeu Hypo centra koji će samo za tu priliku postati „It Disco“ s najpoznatijim hrvatskim DJ-ima.

Tajana Tretnjak