Tri supermodela u glavnoj ulozi kampanje nove sezone Cro A Portera

Najavna, službena kreativna kampanja skorašnjeg događaja za svoje XV. jubilarno izdanje stvorio je neraskidivu simbiozu između mode i umjetnosti.

Tri supermodela u glavnoj ulozi kampanje nove sezone Cro A Portera

Da su moda i modna događanja odavno prestala biti samo stvar određenih modno osviještenih pojedinaca odavno je poznato. Danas moda i modna scena predstavljaju neizostavan društveni fenomen i biti njen dio na bilo koji način postaje stvar društvenog statusa. Svjetske kampanje modnih marki, kolekcija, modnih i društvenih događanja, dobivaju gotovo umjetničku vrijednost čiji se identitet uvijek s nestrpljenjem iščekuje te stoga i ne čudi činjenica da se u njima pojavljuju uvijek odabrani vrhunski modeli ili poznate osobe iz svijeta glazbe ili filma.

Na domaćem terenu, već dugi niz godina upravo kreativna kampanja modnog događaja Nivea Cro A Porter za njezine aktere predstavlja prestižni angažman koji sa sobom donosi status domaćeg top modela, a nerijetko djevojke čija lica krase kampanju ovog projekta, ostvaruju i zavidnu svjetsku karijeru.

Do sada se u glavnoj ulozi Nivea Cro A Porter kreativne kampanje čak dva puta pojavila Adrijana Dejanović, poznati svjetski model hrvatskog podrijetla koja je nakon uspješne inozemne karijere u kojoj je surađivala sa vodećim svjetskim imenima, svoj novi poziv pronašla u svijetu filma – 'iza kamere',  a do sada je surađivala već na nekoliko filmova uključujući i one slavnoga francuskoga redatelja Luc Bessona. Prošlosezonsku kreativnu kampanju obilježila je Kristina Šalinović, djevojka koja je u samo nekoliko mjeseci, nakon što se sasvim slučajno našla u svijetu modela, postigla zavidne rezultate, a svojom neobičnom androgenom te izuzetno sofisticiranom pojavom oduševila domaću i svjetsku modnu scenu.

Ove sezone, kao svojevrstan hommage glavnim akterima svijeta mode – modelima i dizajnerima, a na kraju i općem stanju u svijetu mode i modela,u najavnoj kreativnoj kampanji Nivea Cro A Portera, pojavljuju se čak tri lica!

Već spomenutim, domaćoj publici poznatim modnim licima prijašnjih kreativnih kampanja Nivea Cro A Portera ove se sezone pridružuje i mlada Marinka  Pelivan. Djevojka koja je tek zakoračila u modni svijet već je u svoj portfolio stavila naslov hrvatskog Ford Supermodela, a na nedavnom natjecanju u Brazilu, probudila je interes mnogih svjetske agencije koje joj predviđaju sjajnu karijeru. Domaći je mediji tituliraju 'novim licem godine', a već sada krasi naslovnice domaćih magazina!

Imati na okupu tri ovako sjajne djevojke koje svojom pojavom definiraju ali i diktiraju kvalitetu pojma vrhunske mode izuzetno je zadovoljstvo, a samim time i garancija jedinstvenosti i vrhunske neponovljive kampanje. Pored mode sama kampanja mora egzistirati na više područja, postavljati pitanja i otvarati nove teme, rušiti stereotipne granice i društvene okvire te je sigurno kako će i ove sezone glavna poruka Nivea Cro A Portera postaviti mnoga pitanja i natjerati mnoge, i njegove aktere i njegove promatrače, na razmišljanje.

Tema kojom se bavi ovosezonska kreativna kampanja Nivea Cro A Portera jest 'Natjecanje (u modi)!', a što je jasno komunicirano samim vizualima kampanje koji prikazuju tri modela u ulozi atletskih natjecateljica.

„Rivalstvo u modi prožeto je kroz sve njene segmente, počevši od dizajnera, koji se svake sezone bore sa nevidljivim suparnicima, trude biti što bolji i originalniji, preko modela kod koji se svake sezone pojavljuju novi i dovode u pitanje status onih već potvrđenih pa sve do originalnosti fotografa, modnih timova i svih njihovih (manje ili više modnih) sudionika. Po tome se čini kako se vrhunska moda u stvari ni malo ne razlikuje od vrhunskog sporta!“, pojasnio je umjetnički direktor i producent događaja Nivea Cro A Porter Viktor Drago i nastavio: „Tako su se naši supermodeli, umjesto na modnoj pisti, odjeveni u odjeću hrvatskih dizajnera, sa savršenom šminkom i frizurom, našli na atletskoj pisti u utrci na 100 metara, superiorno stremeći ka konačnom cilju. Poziranje jednostavno više nije dovoljno, pa su djevojke za potrebe snimanja istrčale preko 2 kilometra, u visokim potpeticama, što je bila samo jedna od zadanih modnih disciplina s kojom su se suočile naše djevojke. Ostale discipline bit ce otkrivene u samom finalu ovosezonskog Nivea Cro A Portera!“

Mladen Šarić, trenutno najtraženiji domaći (modni) fotograf, suradnik svih eminentnih medija u regiji čija kvaliteta neosporno prelazi granice Hrvatske, upravo na Nivea Cro A Porteru ima potpunu slobodu kreiranja uzbudljive fotografije bez kreativnih ograničenja. Svake modne sezone njegova vizija publiku ostavlja bez daha zasigurno ostavljajući tako neizbrisiv (modni) trag u domaćoj modnoj povijesti. Šminku modela potpisuje cijenjena Simona Antonović, dok je za kosu zadužen salon Ruža, dugogodišnji partner Nivea Cro a Porter.

Nivea Cro A Porter kao svoj novi dom ove sezone odabrao je novu i uzbudljivu lokaciju -Westgate Shopping City. Iako se na prvi dojam, odabir lokacije čini pomalo neobičan, arhitektura Westgate Shopping City centra poslužila je kao savršena inspiracija autorima Nivea Cro A Portera prvenstveno zbog svog u potpunosti još uvijek neistraženog estetskog doživljaja u svim svojim mogućnostima. Uvijek spremni na nove i uzbudljive izazove modni dizajneri Nivea Cro A Portera i ove sezone postavili su visoke standarde jer osim dizajnerskih kolekcija njihova
idejna i lokacijska rješenja uvijek su plijenili pažnju i pozornost nepredviđenim scenografskim izvedbama. Na predviđene dvije lokacije unutar Westgate Shopping Centra, s kapacitetom od preko 3000 mjesta - od kojih je jedna u samom srcu centra dok se s druge pruža jedinstveni pogled na Medvednicu, svojim će posjetiteljima ponuditi cijeli niz uzbudljivih popratnih sadržaja.

Kratki dokumentarni film o snimanju kreativne NIVEA Cro A Porter kampanje pogledajte na www.cro-a-porter.hr  (video by Jurica Sertić).