Podla Poodla majice - hit ljeta 2015.

Predstavljamo vam novi modni brand Zore Bjelousov

Podla Poodla majice - hit ljeta 2015.

Tri prijateljice, tri potpuno različite žene, tri potpuno različita stila. Ipak, sve ih povezuje ista modna priča. Dvije Lucije i jedna Zora privatno njeguju sasvim različiti modni stil, no u street-style priči koju je na zagrebačkim ulicama snimio poznati fotograf Mario Poje, pokazale su kako, različite kakve jesu, sve jednako dobro nose – hit sezone – majice s printom mladog hrvatskog brenda Podla Poodla.

Lucija Biondić, urednica modnog portala Moda.hr, zatim Zora Bjelousov, urednica lifestyle portala Femina.hr, blogerica i kolumnistica, te naposljetku Lucija Josipović, voditeljica odnosa s javnošću tvrtke Avon, uskočile su u svoje omiljene Poodlice i uživale u bezgraničnoj modnoj igri koju pružaju ove preslatke majice s veselim, originalnim i duhovitim natpisima i ilustracijama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Image


Lucija Biondić


Statement majice idealne su za ljetne dane, kada ih samo nehajno nabacimo na kratke hlačice, laganu suknjicu ili preko badića... Njihovi veseli motivi podižu svaki stajling, daju jako cool dodir modnim kombinacijama te čak i najobičniji look uspiju začiniti s malo humora ili boja. Ove godine Podla Poodla majice definitivno su iskočile kao ljetni must-have, koji se, ovisno o kombinaciji, mogu nositi u apsolutno svim prilikama. O ovom novom brandu pričali smo sa Zorom Bjelousov koja je udahnula život Podloj Poodli.

•    Tko su žene koje stoje iza novog modnog branda Podla Poodla?
Jedna žena stoji iza branda, a dvije iza prve kolekcije. Zora Bjelousov stoji iza cijele priče o Podloj Poodli, a uz nju je, kolekciju majica za ljeto 2015., kreirala mlada i vrlo talentirana akademska umjetnica, grafička dizajnerica i ilustratorica – Mirna Radić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Image


Zora Bjelousov


•    Kako je nastala ideja i suradnja na ovom brandu?
Tijekom srednjoškolskih dana s dvije sam prijateljice imala rock bend koji se zvao Podla Poodla. Nismo imale osobito velikog uspjeha s našom mjuzom i nismo postale rock ikone, ali ime mi je ostalo u super sjećanju, kao duhovito i originalno, i od tada cijelo vrijeme smišljam što bih s tim imenom... Kao velika ljubiteljica i konzumentica mode, kao žena koja je godinama u lifestyle novinarstvu, ali i žena koja uvijek ima pregršt poslovnih zamisli, odlučila sam Podloj Poodli udahnuti život u ovom obliku – kao razigranoj i duhovitoj modnoj koncepciji, u kojoj će se humor i mala doza ironije, ispreplitati sa ženstvenošću i elegancijom, a sve će biti temeljeno na kvaliteti – prije svega materijala. Cijela je kolekcija od finog, mekog i podatnog 115-gramskog pamuka i svaka žena koja je do sada primila Poodlu u ruke najprije je zamijetila ugodnost materijala. Suradnja s Mirnom došla je spontano jer smo privatno prijateljice, imamo slične estetske afinitete i modni ukus. U cijeloj sam priči imala i veliku podršku svog partnera Marka Raspora, koji je izvanredan biznis developer.


Image


Lucija Josipović


•    Kome je namijenjena nova kolekcija Podla Poodla?
Svim djevojčicama, djevojkama, ženama, mamama, bakama... Svima kojima se sviđaju.

•    Kako je izgledalo snimanje kampanje?
Prekrasno. Kampanju smo zamislile kao priču o tri prijateljice s tri različita modna stila, koje sve jednako dobro nose Poodla majice. Upravo zato da pokažemo da Poodlu mogu nositi sve žene. Lica prve kampanje su, uz mene (jer, iskreno, Poodlu sam radila najprije za sebe pa onda i za sve druge), moje dvije drage prijateljice Lucija Biondić i Lucija Josipović. Dvije žene s kojima se izvrsno razumijem i na privatnom i na poslovnom planu. Kampanju je snimio poznati zagrebački fotograf Mario Poje, a šminkala nas je Irena Herceg s kojom već godinama surađujem na snimanjima većine kampanja jer je cijenim kao jednu od najboljih hrvatskih vizažistica. Bilo nam je stvarno jako lijepo i zabavno na snimanju.


Image


Lucija Biondić


•    Koji je tvoj omiljeni ljetni styling?
Podla Poodla majica, lagana suknja ili traperice, istaknuti nakit, sandale...

•    Koju od poznatih žena bi htjela vidjeti u majici Podla Poodla?
Blondie, Cyndi Lauper, Annie Lennox, Joan Jett, Madonnu, Nico, Kate Moss...


Image


Lucija Josipović


•    Koja je glavna ideja projekta?
Stvoriti zabavan, neopterećen, nepretenciozan, ležeran modni brend... Stvoriti još posla za ljude u zemlji u kojoj radnih mjesta nema puno. Povezivati kreativce i ljude s idejama... Prodati proizvod, obogatiti se i biti cool. :)))

•    Kakvi su vam planovi za budućnost?
Svake sezone raditi nove, uzbudljive i kreativne kolekcije koje će ljudi voljeti. Također, smišljamo i mušku liniju.

Image


Lucija Biondić


Fotografije: Mario Poje
Make-up: Irena Herceg

1/8