Otvoren prvi XYZ PREMIUM FASHION STORE u Zagrebu

Svjetska moda na jednom mjestu

Otvoren prvi  XYZ PREMIUM FASHION STORE u Zagrebu

Zagreb je s velikim nestrpljenjem dočekao da u Arena Centru vrata kupcima otvori prvi XYZ premium fashion store u Hrvatskoj, koji na jednome mjestu nudi brojne svjetske brandove, njih više od 50, a neki su prvi put dostupni na hrvatskome tržištu. Najveći premium fashion store u jugoistočnoj Europi u ponudi ima najpoznatija imena svjetske mode kao što su Armani Collezioni, Armani Jeans, D&G, Red Valentino, Z Zegna, Zegna Sport, Jil Sander Navy, Ralph Lauren, Pinko, Cerutti 1881, G-Star, Juicy Couture, Tommy Hilfiger, Ice Iceberg i mnogi drugi, a po prvi put na hrvatskom tržištu se pojavljuje linija Burberry London. Osim poznatih brandova za odrasle, u ponudi se nalaze i kolekcije za najmlađe kao što su Armani Junior, Burberry Children i Juicy Couture. Posebna poslastica zagrebačkog XYZ-a je dječja kolekcija Gucci Kids.

XYZ koncept za tri generacije
XYZ u zagrebačkom Arena Centru prostire se na više od 2100 m2, a za tjedan dana otvara se još jedan premium fashion store u City Centru One Split na 1300 m2 prodajnoga prostora.  O otvorenju zagrebačkog XYZ-a razgovarali smo s direktoricom Sportina Group za Hrvatsku  Ninom Korać: „Jako smo zadovoljni, mislimo da je Sportina Group s ovom trgovinom i njezinim konceptom  gdje je povezala više brandova visoke mode na jednom mjestu napravila  iskorak u modnom svijetu i u ponudi u Hrvatskoj. S nazivom XYZ smo okrenuti svim generacijama kupaca. Znamo da ljudi u Hrvatskoj rado nose naše brandove. Prije nego što osmislili i povezali brandove koje ovdje imamo u ponudi, naravno da smo istražili tržište da bismo znali što je to što je zanimljivo kupcima. Ovo je koncept trgovine gdje svatko može naći nešto za sebe. Uređenje lokala i prezentacija brandova je upravo ono što nas razlikuje od drugih trgovina, mi smo prije svega okrenuti prema kupcu, koji trendovski može za sebe pronaći između više brandova po neki artikal, povezati ih i nositi zajedno i upravo to je način na koji današnji kupci razmišljaju".

Image



N.Korač je za portal Žena.hr otkrila i što je aktualno u ponudi najpoznatijih svjetskih brandova za predstojeću sezonu proljeće/ljeto: "U ponudi je ono što je prepoznatljivo za brandove, od košulja, modnih torbi, žene u Hrvatskoj preferiraju dobre torbe i dobre cipele, i mislim da je upravo to ono što će ih najprije privući. Uz to su dakako kolori za proljeće/ljeto u novim kolekcijama, sve ono u čemu se žena može ugodno osjećati, bilo da se radi o poslovnom sastanku, nekom dnevnom imidžu ili o kolekcijama i artiklima koji su namijenjeni za večernji izlazak. Haljine su vrlo ugodne, isto tako je vrlo dobra  ponuda modnih detalja, remena, sve ono što može upotpuniti i što žene već imaju u svojim ormarima, a čime mogu osvježiti garderobu da bi proljeće dočekale u modnim trendovima. Kolekcije nisu namijenjene samo poslovnim ženama. XYZ je zapravo oznaka za tri generacije. X je generacija ljudi koji su prije nas oblačili i preferirali ove brandove, Y generacija koja je sada u pokretu, koja izlazi, koja prati modne revije, sve ono što se pojavljuje u medijima i vani i kod nas. I na kraju generacija Z, to je ona koja dolazi, i koja može isto tako za sebe naći modne elemente, odjeće, u čemu će se osjećati ugodno i biti u kompletu s mamom, bakom, ali isto tako i sa tatom ili pak djedom.“

Image



Modna investicija vrijedna 7 milijuna eura

Investicija je vrijedna 7 milijuna eura, i otvorila je čak sto novih radnih mjesta, što najbolje  govori da se radi o ambicioznom i dugoročno planiranom ulaganju Sportina Group.“ U Sportini Hrvatska imamo 640 zaposlenih, sada smo otvorili  novih sto radnih mjesta, 60 ljudi će raditi u Zagrebu, a 40 u trgovini u Splitu. Naravno da nije lako izdvojiti više od 7 milijuna eura u investiciju u trenutku kada se svi pozivaju na recesiju, ali Sportina gleda korak ispred, mi znamo što želimo postići u budućnosti, imamo cilj, znamo da ne želimo ostati na onome što je bilo prošle godine, niti ove godine, za krizu smo znali prije tri godine da dolazi, i znamo da neće proći preko noći, ali ljudi moraju dalje nastaviti živjeti, i dalje pratimo trendove  i dalje si želimo uljepšati dan, i to je ono što pružamo ovakvim konceptom trgovine" kaže direktorica Sportina Group za Hrvatsku Nina Korać.

Image



Individualan pristup kupcu

Radi se o jedinstvenom konceptu trgovine koji predstavlja inovativan arhitektonski pristup interijeru, takozvani "shop-in-shop" koncept, objašnjava za portal Žena.hr izvršni direktor XYZ premium fashion store-a Artur Mužič : "XYZ pruža idealno okruženje za sve svjetski poznate brandove. Ne želimo više raditi prodaju putem butika jer smo kao grupacija preveliki i imamo više od 200 milijuna eura prometa i zanimaju nas samo velike priče. Zato smo se odlučili raditi XYZ gdje je velika trgovina, daje osjećaj kao da radi o specijaliziranom butiku, a s druge strane imamo veliki izbor koji pruža trgovina ovakve veličine. Kupac može pronaći sve što mu treba od garderobe, pritom prateći najnovije trendove svjetske mode."  

(M.G.)