Od gina do hit majica u kojima šeće pola grada: Kako su tri kreativne djevojke stvorile hit brend s Instagrama?

"Pišem ti po zidu" je brend koji je izrastao iz želje da se dosjetke mladih žena podijele sa svijetom. Od tek jednog od milijuna Instagram profila postao je pravi hit na društvenim mrežama

Od gina do hit majica u kojima šeće pola grada: Kako su tri kreativne djevojke stvorile hit brend s Instagrama?

Što možete očekivati kada se slože vrijedne i kreativne ruke triju mladih žena – jedne PR stručnjakinje, jedne glumice i jedne učiteljice? Odgovor je jednostavan – čuda. Upravo takvo jedno malo poduzetničko čudo je i „Pišem ti po zidu“, brend nastao zahvaljujući ginu, humoru i inicijativi mladih i poduzetnih žena koje su svoju kreativnost prenijele na društvene mreže, a potom stvorile i pravi mali biznis.

„Pišem ti po zidu“ je feel good Instagram profil na kojem možete pronaći svakodnevne ironične i humoristične misli ženskog kreativnog tima te vizuale koji mogu biti otisnuti na majicama, hoodicama, bilježnicama ili torbama – sve po vašoj želji. Smijeh, emocije i sarkazam dobitna su kombinacija kojom su Marija, Kim i Vlasta, tri začetnice brenda, uspjele zadiviti hrvatsku internetsku publiku i plasirati svoj originalan proizvod na tržište.

Njihov je projekt u rekordnom vremenu pokorio Instagram, a majice s njihovim šaljivim i životnim natpisima sigurno ste već vidjeli na špici. Sve popularniji i prepoznatljivjiji „Pišem ti po zidu“ postao je brend koji dokazuje kolika je moć osjećaja, hrabrosti i društvenih mreža, a mi smo razgovarali s osnivačicom cijele priče – Marijom Gaurom.

Sve je počelo s ginom!

Dok je jednog dana s prijateljicom ispijala pokoju čašu gina, Marija je došla na ideju da svoje dosjetke o svijetu u kojem živimo i nama samima počne objavljivati na posebno osmišljenom Instagram profilu – i tako je sve počelo. Od vizuala do majica pa sve do šalica – posao je rastao iz dana u dan.

„Pišem ti po zidu“ ubrzo je dopro do srca mnogih milenijalki i milenijalaca, a danas profil ima gotovo 10.000 pratitelja, a broj narudžbi svakog dana sve više raste i raste.

"Nastali smo uz gin i par dobrih fora koje su morale vidjeti svjetlo dana na Instagramu. Vrlo brzo je profil „Pišem ti po zidu“ prikupio velik broj pratitelja, a lajkovi na fotkama su se samo množili. I te brojke ne znače ništa naspram činjenice koliko nas ljudi spremi, shera, kontaktira...koliko se ljudi veseli svakom novom vizualu, jer se gotovo u svakom vizualu netko može pronaći“, objašnjava Marija te dodaje kako inspiraciju crpi iz svakodnevnih situacija. 


„Proces? Inspiracija? Proces se događa s prijateljicom na kavi, vožnjom u taksiju ili tramvaju, nakon neke dobre predstave ili svađe s dečkom. Kreativnost je disciplina, malo nereda i reda i eto ti nečeg zanimljivog i novog. Inspiraciju crpimo iz svega ženskoga i muškoga oko nas“, govori nam.

Trenutno brend ima 32 vizuala koje je moguće otisnuti na majice, a svi se prodaju gotovo podjednako što govori o tome koliko su univerzalne teme koje cure iz „Pišem ti po zidu“ adresiraju.

„Od 32 vizuala svi se prodaju podjednako, ali „Nemam ti kad“ nekako vole i dečki cure, a novi „Volim svu hranu i neke ljude“ ima popriličan broj pobornika i kupaca“, govori nam Marija.


A što će selo reći?

Uz to što je humorom oduševio Instagram pučanstvo, „Pišem ti po zidu“ je  i inicijator kampanje #aštoćeseloreći posvećene promicanju svijesti o štetnosti društvenih mreža na psihička stanja pojedinaca i na anksioznost kao (pre)čestu pojavu modernog doba.

Osobna i iskustva bližnjih, motivirale su djevojke da pokrenu Instagram inicijativu te sakupe veliki broj svjedočanstava žena i muškaraca koji su željeli i sami ogoljeti svoj život i podijeliti s drugima kako su se i na koji način borili s anksioznošću. Adresirajući tabu temu psihičkog zdravlja, uspjele su pokrenuti lavinu reakcija i pozitivnih komentara.

„Ideja je nastala još 2018. godine, ali nije bio pravi trenutak. Onda smo se posložile, pozvale Studio Numero Fiveda nam pomogne u organizaciji i tako je sve krenulo. Prvo smo pozvale prijatelje influencere da sudjeluju i odmah su se prihvatili priče. Priče su bile svakakve – tužne, strašne, simpatične, motivirajuće. Svaka je ispričala svoju priču o utjecaju društva na njih, anksioznosti i manama koje su ih kreirale u osobe kakve su danas. Za to treba imati hrabrosti. Nakon dva tjedna kampanje predstavili smo vizual na našem prvom eventu u HubCoolturi te najavili da je vizual „A što će selo reći“ humanitarnog karaktera. Prikupljat ćemo sve dok se vizual prodaje. 50kn od prodaje za dpp.hr, centar za pomoć mladima u Zagrebu. Nama to znači puno jer nas istovremeno ispunjava i motivira da radimo dalje“, priča Marija te dodaje kako osjeća veliki ponos i sreću, jer se o kampanji govori već mjesecima.

„Nama je zapravo jako drago da možemo biti svoje, dijeliti svoje misli, a opet biti dio različitih karaktera koji nas smatraju svojom dnevnom dozom inspiracije ili feel gooda. Lijepo je kada nekome staviš osmijeh na lice pa makar ga i ne poznavao“, objašnjava Marija.


Ljubav i pozitivna energija kao pokretač svega

Inspirativne, poduzetne i kreativne, ove mlade dame danas su inspiracija mnogima, a iako jedna od njih, Vlasta, više nije toliko aktivno uključena u samo stvaranje vizuala, Kim i Marija punom parom grabe naprijed i sa „Pišem ti po zidu“ i u svojim profesionalnim karijerama.

„Kim je glumica, a ja sam dijete digitala. Oduvijek radimo na sebi i u strukama, ali imamo jako izraženu kreativnu stranu koju smo znale usmjeriti u zadovoljstvo, ali i posao“, priča PR stručnjakinja Marija koja inače smatra kako je ovaj projekt zaživio baš zato što one od njega nisu ništa očekivale.

Nama je „Pišem ti po zidu“ prije svega zabava i nešto što nas opušta od svakodnevice. Sada kada je to posao smatramo da je velika sreća što radimo što volimo i to publika osjeti“, objašnjava. 

Nedavno se majice „Pišem ti po zidu“ mogu kupiti i ne samo online već i u dućanima. Zanimljive vizuale tako je moguće pronaći u Zagrebu na Britanskom trgu u Nati Tisku, Ilica 61 pop-up storeu, a uskoro će biti dostupni i u Radićevoj ulici na dvije lokacije. U Bjelovaru ih možete nabaviti u Happy Home Storeu, a planira se i širenje na Istru i Dalmaciju.

Iako same priznaju da nisu ni slutile da će se iz jednog Instagram profila roditi pravi modni brend, niti su očekivale ovako brz rast popularnosti, djevojke sada već imaju razrađene planove za daljnje širenje svog biznisa.

„Imamo u planu ostvariti još nekoliko suradnji tijekom godine, idemo u Split s kampanjom #aštoćeseloreći i uskoro ćemo izbaciti nekoliko novih proizvoda. Plan nam je uživati u poslu i puno raditi. I naravno, sa svime time se – nositi sa stilom“, zaključuje Marija.