Nova MiSHU kolekcija: Kupaći, haljine i tajice u pop art stilu

Nosi se...Pop art!

Nova MiSHU kolekcija: Kupaći, haljine i tajice u pop art stilu

Kao što je u studenom prošle godine i najavljeno, ovaj tjedan u prodaju je krenula neobična kolekcija; novi ljetni hit. Riječ je o novoj kolekciji mlade riječke dizajnerice i studentice tržišnih komunikacija, Maje Molnar, koja se krije iza MiSHU designs branda. Kolekcija pod nazivom Pop-tastic neon sastoji se od kupaćih kostima, tajica i haljina, te odiše energijom, neonskim bojama i neobičnim grafikama. Ne čudi stoga da je za zaštitno lice kolekcije izabran međunarodni model Nea Dune, prepoznatljiva po svojoj tirkiznoj boji kose koja se u lookbook-u savršeno spojila sa pop art uzorcima i neonskom pozadinom. Za stavljanje priče u vizualni kontekst pobrinula se Karmen Poznić iz Oblak photography koja se odlično snašla u ulozi fotografa.

U kolekciji su se našli jednodijelni i dvodijelni kupaći kostimi, ali i prepoznatljive MiSHU tajice i haljine, koje su vrlo rastezljive i podantne, a ujedno i kvalitetne. Dizajnom printa, ali i grafike ovaj put Maja je obavljala samostalno, a smišljanje naziva kolekcije prepustila je svojim kreativnim facebook fanovima.

Iako sa svih strana dobivam savjete kako modni brandovi obično trebaju biti orijentirani masi, te tako “stišati” šareno i neobično, ipak sam se odlučila za drugu “rutu” i osmislila kolekciju koja odiše posebnošću, humorom i bojama, kao i njeno zaštitno lice – Nea Dune”, izjavila je Maja Molnar, kreatorica MiSHU branda.

Kolekcija je količinski ograničena (LIMITED EDITION) te će mishice imati priliku kupiti samo 10 komada od svakog printa. To je glavno obilježje MiSHU designa, igra bojama i grafikama koja daje posebnost, razigranost i
radost.

Ovog puta mlada dizajnerica odlučila je dati posebnu priliku svojim kupcima, stoga im je omogućila da svoju MiSHU odjeću učine unikatnom. Tako kupci mogu mijenjati boje i/ili tražiti print sa haljine na kupaći, tajice i obrnuto!

Image



Image



Image



Image



Image



MiSHU odjeća je pravi međunarodni uspjeh, tako ju danas nose djevojke po cijelom svijetu, a najviše se prodaje diljem SAD-a (Miami, New York…). Postala je popularna svojim prvim proizvodom - neobičnim tajicama. Već je prva linija pod nazivom "Electric Moonlight" pobudila veliko zanimanje, posebice modeli Peter Pan i The Sunset, koji su bili pravi zimski hit.

Sve prizvode MiSHU designa možete naručiti putem e-maila ili Facebook stranice.

Za odgovor na pitanje što nam MiSHU priprema za sezonu 2013./2014., morat ćemo se strpiti do jeseni.