Nova kampanja modnog dvojca KLISAB - „RAZE TO RAISE“ kao stanje svijesti

Ženstvena samouvjerenost, bez romantike i patetike, a u isto vrijeme bez frustracije i agresije – sinonimi su komada predstavljenih u kolekciji

Nova kampanja modnog dvojca KLISAB - „RAZE TO RAISE“ kao stanje svijesti

KLISAB, modni dvojac iza kojeg stoje Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, predstavili su kampanju koja prati njihovu najnoviju kolekciju „Raze to Raise“, a za objektivom sve je ovjekovječila fotografkinja koja čini dio već uigranog KLISAB tima, Petra Mrša.

Samom kampanjom naglasak je stavljen na pet statement komada kolekcije: kombinezone, kožnate balonere i jakne, jakne od brušene kože, torbe i komade s plisiranim elementima:

“S obzirom da smo kolekciju predstavili prije dva mjeseca, imali smo vremena osjetiti što je publika prepoznala kao najzanimljivije te smo nastavili raditi na tome i nadograđivati priču” kažu Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić.


Image


Image


Ženstvena samouvjerenost, bez romantike i patetike, a u isto vrijeme bez frustracije i agresije – sinonimi su komada predstavljenih u kolekciji, a osim onih predstavljenih ranije, kroz kampanju možemo vidjeti i nekoliko potpuno novih komada. Posebnost ove kampanje leži u tome što je u njoj sudjelovalo čak pet modela, a kako bi se ostvarila željena atmosfera i prenijela na fotografiju, bilo je važno sve modele dovesti u slično, međusobno skladno stanje, ali ne nametnutom vanjskom uputom o pozi, već “psihički” usklađeno stanje iz kojeg su zauzimali mjesto u prostoru. Poigravajući se svjetlom, koje naziva neiscrpnim izvorom inspiracije, Petra Mrša uspješno je pretočila “Raze to Raise” stanje svijesti na fotografije. Snimanje kampanje odvijalo se u impresivnom Francuskom paviljonu čiji je monumentalni prostor odigrao ulogu šestog modela u kampanji te se odlično uklopio u viziju tima koji je zajedničkom sinergijom stvarao ovu priču:

“U kampanji smo pronašli više prostora za dopustiti svima koji su sudjelovali u njezinom stvaranju, pa tako i Petri, da u nju unesu više svoje osobnosti i izričaja, stoga možemo reći kako se kreativni dio kampanje odvijao pod ravnopravnom dirigentskom palicom cijeloga tima”, ističe KLISAB.


Image


Image


Image


Kao najdraže trenutke snimanja kampanje, Petra Mrša navodi one u kojima su se modeli upuštali u vođeno eksperimentiranje, što je bilo nešto potpuno novo za tim koji je to i osjetio, a kada je riječ o suradnji s brendom KLISAB ističe:

“Znaju što žele, a opet uvijek uspijevaju ostaviti slobodu za doprinos i kreativnost svih suradnika. Ta razina profesionalnosti se rijetko sreće i kod znatno starijih suradnika. Zapravo do njih nisam znala da je takvo što moguće u Hrvatskoj.”


Modeli koji su sudjelovali u kampanji su Magdalena G., Karmela L., Lucija B., Anamarija C. i Mimi K.R. iz agencije Talia Model, za kosu zaslužna je Branka Trohar za salon Boye by BB, dok make up potpisuje Petra Sever uz asistenciju Nine Pejnović. Studentskom centru zahvaljujemo na ustupljenom prostoru Francuskog paviljona.