Hippy Garden bira zaštitno lice u suradnji s dm-om

Hippy Garden i dm predstavili kampanju "Ono što doista jesam"

Hippy Garden bira zaštitno lice u suradnji s dm-om

Modni brend Hippy Garden i dm-drogerie markt predstavili su kampanju "Ono što doista jesam" u sklopu koje će Hippy Garden u suradnji s dm-om odabrati novo zaštitno lice.

Svi koji od 20. ožujka do 20. travnja kupe dva proizvoda linije Pure & Natural u dm-u te, uz presliku računa, pošalju fotografiju cijele figure na natjecaj@hippygarden.com imat će priliku osvojiti couture haljinu iz najnovije kolekcije Hippy Gardena. Pobjednica koju će odabrati žiri, kao novo zaštitno lice Hippy Gardena, sudjelovat će u snimanju ekskluzivnog modnog editorijala. Vrhunac kampanje očekuje se u svibnju, kada će Hippy Garden na modnoj reviji predstaviti svoju novu kolekciju.

Osobitosti proizvoda Pure & Natural te suradnju dm-a i Hippy Gardena predstavile su dizajnerica Đurđica Vorkapić i Đurđica Sedlić iz dm-a. Svoja iskustva s proizvodima Pure & Natural podijelile su Petra Friganović Bianco, ambasadorica brenda Hippy Garden, Tihana Harapin Zalepugin, vlasnica modne agencije Talia, te pjevačica i autorica Anđa Marić.


Image


”Ovom prilikom htjela bih zahvaliti svim suradnicima, prijateljima, medijima, kupcima koji su prepoznali sve vrijednosti Hippy Garden Pure & Natural kozmetike. Sretna sam što smo nakon puno truda uspjeli ponuditi tržištu stvarno visoko-vrijednu prirodnu kozmetiku“, rekla je Đurđica Vorkapić, dizajnerica i kreativna direktorica brenda Hippy Garden.


Image


"U dm-u uvijek nastojimo prepoznati posebne proizvode koji nude ono najbolje iz prirode i kupcima omogućuju nov pristup njezi tijela. Odlučili smo proširiti suradnju dm-a i Hippy Gardena čija linija Pure & Natural na dm-ove police donosi jedinstvenu kombinaciju dizajna i organske proizvodnje i budi svijesti o originalnosti vlastite ljepote", izjavila je Đurđica Sedlić iz dm-a.


Image


Tihana Harapin Zalepugin navela je prednosti i posebnosti linije kozmetike koja se temelji na svjesnosti zdravlju kože. Uz važnost zdravog odnosa prema tijelu, ambasadorica Petra Friganović Bianco stavila je naglasak na usklađenost tijela i duha. Pjevačicu i spisateljicu Anđu Marić najviše se dojmila bogata tekstura Nude mlijeka za tijelo od nevena koji joj je postao sastavni dio svakodnevne njege.

Osebujnu kozmetičku liniju Pure & Natural kreirala je dizajnerica i kreativna direktorica Hippy Gardena Đurđica Vorkapić koristeći najnovija dostignuća u kozmetičkoj industriji i dugogodišnje iskustvo u modnoj industriji.