Boudoir & Jadran ekskluzivna kolekcija čarapa

Boudoir modna kampanja Queen of hearts

Boudoir & Jadran ekskluzivna kolekcija čarapa

U sklopu ovosezonskog HTC Cro A Portera, ususret prvom danu modnih revija, sestre Boudoir su u CAP prostoru u Westgate Shopping Cityju predstavile ekskluzivnu kolekciju čarapa koje su proizvele u suradnji s domaćom tvornicom Jadran. Limitirana serija ženskih čarapa ekskluzivno će se prodavati na shop.gloria.com.hr, a svoju premijeru doživljava upravo na HTC Cro A Porteru.

Boudoir se ove sezone na pisti HTC Cro A Portera neće predstaviti autorskom kolekcijom, a dizajnerice Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić ovih su dana snimile kreativnu kampanju za svoju najnoviju kolekciju Queen of hearts.
Nakon što su primljene u Hrvatsku udrugu likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti (ULUPUH), odlučile su haljinu koju su kreirale za tu priliku uklopiti u svoju novu kolekciju vjenčanica.

„Uglavnom radimo s nekim istim materijalima s tim da onda istražujemo koje teksture možemo dobiti u njima. I ovaj put smo radili sa svilom i tilom, tipičnim materijalima za svečane haljine, ali smo uspjele dobiti neke netipične forme. Haljine su jako svečane i posebne, i nisu klasične u niti jednom segmentu“, opisuju sestre Boudoir svoju novu kolekciju Queen of hearts.
Fotograf Mladen Šarić snimio im je provokativnu kampanju u kojoj model Alma Cerić pozira s pravim svinjskim srcem u rukama. Srce simbolizira ljudsko i nosi vrlo jasnu poruku, a to je da se današnja komunikacija među ljudima previše svodi na sms, chat, internet...
„Neke najvažnije stvari u životu se zaboravljaju i izbjegavaju reći uživo, osobama do kojih nam je stalo i koje su nam bitne. Htjele smo dati jaku i doslovnu poruku – dajem ti svoje srce. Otvorenija poruka od te ne može biti“, kažu dizajnerice.


Umjetnost u službi mode

Hrvatsko društvo likovnih umjetnika – strukovna udruga čiji su članovi likovni umjetnici različitih umjetničkih izraza i svih generacija, u suradnji s timom HTC Cro A Portera raspisalo je pozivni natječaj za sudjelovanje u kreativnom eksperimentu „Blending and intrusion“. Rezultati suradnje će biti predstavljeni publici predstojećeg HTC Cro A Portera u CAP prostoru u Westgate Shopping Cityju.

Cilj ove kolaboracije je krajnji rezultat kreativnog eksperimenta odnosno neočekivane posljedice inducirane aktom oslobađanja umjetnosti od njezine klasične prezentacije u galerijskim prostorima, infektiranje prostora u čijoj se kontekstualizaciji umjetnost neočekivano pojavljuje. Intervencijom u tzv. „ne mjesto“ shopping centra želi se promijeniti perspektiva poimanja umjetnosti u svakodnevnom životu. Kolaboracija, miješane tehnike, megakolaž su nositelji eksperimenta. Tema nije zadana, ali je zadan polazišni element – fotografija. To su fotografije napravljene za kampanju HTC Cro A Portera koje je snimio Mladen Šarić, a model je Nadja Božić.

Nakon predselekcijske faze, odabranih osam autora dobilo je priliku svoj rad/koncept prenijeti i dodatno razviti unutar tisuću kvadrata roch-bau prostora unutar CAP prostora. Radi se o sedam likovnih umjetnika i jednoj video umjetnici koja je pripremila animiranu projekciju.

Zanimljivo je u samom prostoru vidjeti kako se od istog polazišnog elementa razvija osam potpuno različitih vizualnih priča.
Diplomirana slikarica Vanja Trobić uklopila je ovaj rad u ono čime se inače bavi. U vizijama autorice čovjek je, u odnosu na prostor i predmete u njegovom okruženju, uvijek bez obličja i bez identiteta tako da model na njezinoj slici ima prekriveno lice.
Umjetnica Tifani Rubi prikazala je model oko kojeg se nalaze razni idolopoklonici, paparazzi i vrebači koji su u jednom trenu dobronamjerni, a u drugom zlonamjerni. Pokušala je prikazati svoju viziju svijeta u kojem modeli žive. Oni su obožavani, a istovremeno se svatko osjeća slobodno komentirati ih.

Modni svijet je kaotičan i surov u očima umjetnice imena Pekmezmed. Ruke koje je naslikala istovremeno štite model, ali ju i maltretiraju. Ovaj rad je odraz njezinog viđenja kaosa koji se događa u poslu modela, ali i pohvala dizajnerima, modnim producentima i samim modelima što uspijevaju izdržati brzinu tog posla u kojem je sve dovedeno do pojma robe koja se sezonski izmjenjuje.
Svi radovi izloženi u CAP prostoru u Westgate Shopping Cityju moći će se pogledati do 10. travnja.

Tajana Tretnjak