A'MARIE pret-a-porter kolekcija jesen-zima 09/10

U intimnoj atmosferi predstavljena je A'MARIE kolekcija odjeće i modnih dodataka

A'MARIE pret-a-porter kolekcija jesen-zima 09/10

U intimnoj atmosferi flagship dućana i showrooma u Gundulićevoj ulici predstavljena je A'MARIE kolekcija odjeće i modnih dodataka za jesen-zimu 2009/10

Unutar promišljenog prostora minimalnih tonova i jasne geometrijske forme, koji je dizajnerica Anamarija Brkić Višnjić prije nekoliko mjeseci otvorila u Gundulićevoj ulici u Zagrebu, za odabrane uzvanike predstavljena je A'MARIE kolekcija za sezonu jesen-zima 09/10.

„Do sada sam aktivno sudjelovala u predstavljanju kolekcija isključivo putem modnih revija, ali ove sezone sam odlučila istražiti nove mogućnosti za prezentaciju ideja koje određena kolekcija zagovara. Ono što obilježava A'MARIE odjeću za jesen-zimu 09/10 je istraživanje praktične multifunkcionalnosti, a upravo se taj novi trenutak uspješno nadovezuje na prodajni prostor u Gundulićevoj koji mi pruža izvrstan poligon za razne prezentacije“, izjavila je dizajnerica povodom novog koncepta prezentacije.

Image



U novoj kolekciji transformacija odjeće predstavlja primarno pitanje na koje dizajnerica uspješno odgovara zahvaljujući asimetričnim krojevima koji manipuliraju siluetu i na taj način vrše metamorfozu odjeće iz pokreta u pokret. Cilj koncepta svakako je predstaviti što individualniji odnos s odjećom koja svom vlasniku omogućava dozu vlastitog kreiranja. Dodatan efekt postiže se zahvaljujući luksuznim materijalima kao što su kašmir i svila koji doprinose lakoći nošenja. Skrivena tajna dizajnerice svakako je u žicama koje se nalaze u šavovima i na taj način dozvoljavaju spomenuti manevar transformacije svakog modela. 

Image



Pastelni izričaj i već slavni pudrasti tonovi prisutni su u fluidnoj i estetski osvježavajućoj kolekciji koja u novom izdanju obiluje tonovima tamnoplave, sive, crne i ljubičaste. Tekstura modela oscilira u kontrastu između sjajnih i mat nijansi.
„Svaki komad odjeće u ovoj kolekciji može se nositi na nekoliko načina jer se želi istaknuti individualnost svakog klijenta koji će to nositi. Cilj je razbiti dozu uniformiranosti koje ima sve više u modi. Boje su smirene, suzdržane tako da modni dodaci podižu kombinaciju. Ipak sve je napravljeno dosta promišljeno, nije nabacano. Nema  takozvane „fast food“ mode, trenda. Kolekcija naglasak stavlja na funkcionalne i izuzetno nosive modele koji više teže terminu chic klasike nego tipičnog modnog trenda“, rekao je modni novinar i stilist Grgo Zečić o novoj kolekciji A'MARIE.

Image



Tradicionalno, poseban naglasak ponovno je usmjeren prema linijama modnih dodataka. U liniji nakita simbiozu tvore različiti elementi kao što su drvo kestena, inox, srebro i poludrago kamenje u kombinaciji senzualne svile. Liniju remenja čine kožni remenčići koji također prate osnovnu nit same kolekcije: transformaciju i multifunkcionalnost. Pojavljuju se u različitim teksturama i bojama koji se mogu zajedno spajati i odvajati tvoreći klasičnu veličinu remena. Na taj način svaki klijent može osobno kreirati svoj remen ovisno o raspoloženju i predviđenoj odjevnoj kombinaciji. Kohezija transformacije i individualnosti još jednom dolazi do potpunog izražaja.

Image



„Pokušavam napraviti nešto što je drugačije od onog što nude drugi trgovci i dućani. Radim ono što se meni sviđa, isključivo prema vlastitim idejama. Jako sam zadovoljna sa suradnjom s Ghetaldusom i užitak mi je kad prođem gradom i vidim djevojke s A'MARIE naočalama na glavi“, rekla je dizajnerica.            
Linija sunčanih i optičkih naočala u suradnji s Ghetaldusom prošle je sezone oduševila javnost, a ista suradnja se uspješno nastavlja u tekućoj kolekciji. Glavni motiv, ali i materijal za naočale predstavlja spoj titaniuma i originalne zmijske kože koja je također uspješno implementirana u torbe koje zatvaraju bogatu A'MARIE priču o modnim dodacima.

Image



Dizajnerica Anamarija Brkić 2002. godine osnovala je modnu kuću A'marie čija se prva linija dosada uspješno predstavljala na modnoj pisti manifestacije Cro-A-Porter. U vrlo kratkom razdoblju A'marie se postavlja kao hrvatska modna kuća s predznakom neodoljivog francuskog chica koji uspješno intrigira sve brojniju publiku iz sezone u sezonu. Osim prve linije, A'marie je svoje preview i resort kolekcije prikazala i na slovenskoj Modnoj Jani. Nova faza razvoja dolazi s modnim dodacima gdje se posebno ističe suradnja s optičkim divom Ghetaldus zahvaljujući kojoj su A'marie naočale lansirane diljem Hrvatske. Otvaranjem novog prodajnog mjesta A'marie svojim kupcima predstavlja sportsku liniju A by A'marie koja također počiva na temeljima jedinstvenog i senzualnog stila koji jednakim intenzitetom naglašava kvalitetu materijala i originalnih ideja.

Tajana Tretnjak

Fotografije: Mladen Šarić