Kako organizirati vjenčanje za pamćenje

Kako organizirati vjenčanje za pamćenje



Kako organizirati vjenčanje za pamćenje? Kako pomiriti ideje mladenaca sa stereotipima roditelja? Koji su trendovi u organizaciji vjenčanja? U svjetlu kraljevskog vjenčanja o kojem se živahno priča, razgovarali smo s direktoricom agencije za organizaciju vjenčanja i događanja Vantage Garden, Vedranom Dvornik jer se upravo i o njenim vjenčanjima još dugo priča i to ne samo u Hrvatskoj, nego diljem svijeta.

  1. Koji je zadatak plannerice?

Važno je imati viziju svakog pojedinog vjenčanja te ponuditi mladencima i njihovim roditeljima koncept koji će “pomiriti” obje strane i potaknuti ih da s nestrpljenjem iščekuju svečani dan.
Wedding planner treba imati jasnu viziju događanja, a kako bi sve bilo savršeno, neophodne su izvrsne organizacijske sposobnosti uz poznavanje protokola, običaja, kulture jer nerijetko organiziramo vjenčanja za mladence koji dolaze iz različitih krajeva, religija. Ono što je meni, kao wedding planneru, najvažnije je potpora profesionalnog tima. Tada ništa nije nemoguće.

  1. Kakav mora biti ?

Kao i između mladenaca, «kemija» je neophodna i s organizatorom vjenčanja. Kada se dogodi taj «klik» mladenci se mogu s povjerenjem prepustiti organizaciji vjenčanja i u potpunost se opustiti. Moj tim kreira prijedloge sve dok ne nađemo najbolje rješenje koje će zadovoljiti i mladence, ali i njihove roditelje. Vjenčanje je obično «projekt» koji traje godinu dana, tijekom kojeg izmjenjujemo želje, iskustva, prijedloge – moj zadatak je uvijek ponuditi svježe ideje kako bi, na kraju, svi bili sretni jedinstvenim planom vjenčanja te ga očekivali s nestrpljenjem...

  1. Kako ste odlučili biti

Radila sam na organizaciji raznih događanja – od maturalnih zabava, do medijskih i humanitarnih događanja, promocija, vjenčanja i krstitki čija me organizacija uvijek iznova inspirirala i veselila. Čak sam kao djevojčica u školi uvijek bila zadužena za organizaciju nekog eventa. Tako sam 2006. godine shvatila da uživam u organizaciji vjenčanja te da me neizmjerno vesele emocije mladenaca i njihovih uzvanika koji na kraju zabave odlaze kući s osmijehom na licu i nezaboravnim trenucima za prepričavanje djeci i unucima. Te emocije su jednostavno neprocjenjive.

  1. Imate li onda «recept» za savršeno zabavno vjenčanje?

Savršeno je svako vjenčanje tijekom kojeg se mladenci mogu opustiti, neopterećeni organizacijskim detaljima. Na dan vjenčanja, mladenci moraju zablistati kao nikada do sada i biti veseli domaćini koji nesmetano uživaju u druženju sa svojim uzvanicima.
Moj tim i ja smo tu da preuzmemo sve obaveze i eventualne iznenadne stresne situacije te brinemo o protokolu i tajmingu.

Image


  1. Kakvo je vaše vjenčanje iz snova?

Od svih vjenčanja koje sam organizirala, uvijek bih odabrala vjenčanje na plaži, u najbližem krugu obitelji i prijatelja, i party do zore...

  1. Koje vam je vjenčanje ostalo u najljepšem sjećanju?

Svako je posebno na svoj način, svaki par priča svoju priču, ali možda mi uvijek u posebnom sjećanju ostanu vjenčanja ljudi koji su se zaljubili u Hrvatsku. Tako mi je u izuzetno emotivnom sjećanju ostalo vjenčanje jednog mladog Hrvata s Japankom. Iako sam s mladencima komunicirala na daljinu povezale su nas emocije jer sam ovdje s njegovim ocem dijelila veselje i suze radosnice tijekom cijelog procesa pripreme. Na kraju je vjenčanje organizirano u dvorištu obiteljske kuće u zadarskom zaleđu, a obitelj i prijatelji mladenke koji su stigli iz dalekog Japana oduševljeno su prihvaćali sve lokalne običaje, uživali u gastronomiji i iz srca se veselili uz zvukove domaće glazbe. Na kraju je zabava trajala do svitanja novog dana i ostala mi je u neopisivo pozitivnom sjećanju. Emocije su bile apsolutno jedinstvene!

  1. S kojim se najčešće izazovima susrećete?

Najveći izazov je «pomiriti» puno ideja koje dolaze sa svih strana. Obično mladenci imaju jednu, a roditelji drugu viziju protokola, zabave, rasporeda sjedenja – moj je zadatak da ponudim najbolje rješenje na zadovoljstvo svih. Tek tada mladenci mogu početi uživati u pripremi vjenčanja, a ja biti sigurna da će biti sretni i na sam dan svečanosti. Važno je eliminirati stres i izbjeći nepredvidljive situacije.

  1. Koje su vaše prednosti kao plannera?

Menadžeri obično prolaze edukacije aktivnog slušanja, tako i ja mogu reći da sam s izvrsnim savladala aktivno slušanje i facilitiranje raznim situacijama kako bih na kraju sastanka mogla ponuditi kvalitetna, inovativna rješenja ili ideju koja može zadovoljiti i najizbirljivije.

  1. Može li biti netko tko nije prošao vlastito vjenčanje?

Može, zašto ne. Ja sam počela s vjenčanjima 2006., a udala sam se tek 2010. Imala sam izvrsno iskustvo…

  1. Imate li pet savjeta za dobro organizirano vjenčanje?

Najvažnije je imati ideju i datum, ostalo prepustite mom timu i meni...

  1. Što sve nudite mladencima?

Izuzev velikog iskustva, premijum partnera i odlične organizacije, mladencima nudimo(Ad)Vantage Garden karticu pogodnosti kod niza naših partnera koji im osiguravaju atraktivne popuste, od dermatoloških ili stomatoloških zahvata, beauty tretmana do izbora vjenčanica, izrade odijela, svečanog make-upa, frizure, plesnog tečaja...

  1. Pratite li trendove? Imate li neobične zahtjeve?

Trendovi u vjenčanjima kod nas se mijenjaju s otvaranjem novih lokacija, no kako radimo domaća i strana vjenčanja, mogu reći da svakim novim vjenčanjem postavljamo novi trend. Nastojimo svakom vjenčanju pristupiti s kreativnim idejama – primjerice, radili smo nedavno video produkciju pozivnica za jedan par. No, osim vjenčanja organiziramo i druge pred-evente, poput zaruka, djevojačkih ili momačkih zabava, ali i post-evente, poput koktela ili ručka za obitelj i kumove nakon vjenčanja... Kao što sam već rekla, obožavam izazove i za mene nema nemogućeg zahtjeva.

  1. Dakle, radite samo ekskluzivna, velika vjenčanja? Ili?

Ne, radimo sve vrste vjenčanja – od tradicionalnih do neobičnih, suvremenih, tematskih, u manjem i većem krugu ljudi. Naši strani klijenti obično imaju manja vjenčanja – oni nastoje spojiti godišnji odmor i vjenčanje tako da nerijetko organiziramo i svečani koktel ili brunch dan poslije, te medeni mjesec, tj. turističke ture za mladence i njihove roditelje. Domaća vjenčanja su uglavnom veća. No broj ljudi nema nikakve veze sa zahtjevnošću organizacije, obično je to dijametralno suprotna stavka.