Malo se javlja, malo ne

Ne znaš na čemu ste: Kako se u vezi riješiti 'igrica' toplo-hladno?

Čini ti se da ni sam ne zna vidi li se s tobom ili si pak ti sklona toplo-hladnim igricama? Iako su dvosmislene poruke česte u romantičnim počecima, bolje ih se kloniti te se držati iskrenosti. Izdvajamo najčešće

profimedia-0280469100.jpg
Foto: Profimedia

Pravilo broj jedan u uspješnoj vezi jest iskrena komunikacija. Sjajno je ako svaki sukob rješavate mirno, ako se nastojite saslušati i razumjeti. No, na početku upoznavanja često je drugačije. Jedan dan javlja ti se cijeli dan, drugi dan ga nema, a treći jedva čeka da se vidite. Možda si se susrela s frajerom koji ni sam ne zna što bi i koji je nedosljedan u svojim porukama. Kao da čini jedno, a misli drugo. Ili kao da se svaka njegova poruka može iščitatati na sto načina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako se dvosmilene poruke mogu pojaviti u bilo kojem stadiju veze, obično do njih dolazi na prvim dejtovima kada mnogi nastoje impresionirati potencijalnog partnera ili se predstaviti suprotno od onoga što jesu. Pojavom aplikacija za online upoznavanje konkurencija je veća nego ikad prije i čini se da se značajan broj ljudi istovremeno dopisuje s više ljudi - i da kalkuliraju opcije.

Image
Kad to nije 'to'

Nemoj nestati bez riječi: Kako odbiti nekoga nakon nekoliko dejtova?

Baš zato drugu stranu ostave u neznanju, i to toliko da se ona pita zašto se on/ona nije javio/la, hoće li i što je njoj ili njemu ono značilo. “Nisu nas učili kako jasno, s ljubavlju i ljubaznošću komunicirati o tome što stvarno želimo i trebamo. To je skup vještina koje treba njegovati'', kaže savjetnica za veze Shirani Pathak za portal Healty Way. Jednostavno, ljudi šalju dvosmislene signale jer ni sami ne znaju što žele ili jer još nisu sigurni je li ta osoba ono što traže.

Image

Svi koji su se susreli s dvosmislenim porukama i zbunjujućim signalima od (potencijalnog) partnera znaju koliko je to frustrirajuće. Jer, doslovno, ne znaju što očekivati od muškarca ili žene s kojim su izašli nekoliko puta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U nastavku donosimo najčešće dvosmislene poruke, kako ih protumačiti, ali i izbjeći.

1/5