Ustrajali smo da Olival bude kozmetika na bazi prirodnih sastavnica

Vlasta Pojatina, osnivačica branda i tvrtke Olival

Ustrajali smo da Olival bude kozmetika na bazi prirodnih sastavnica

Visoko kvalitetne sirovine, stare recepture, inovativne formulacije u kreiranju novih proizvoda za sve zahtjevnije potrošače. Odlike su to Olival kozmetike, prvog hrvatskog kozmetičkog branda koji se može pohvaliti da je nositelj NaTrue certifikata. Kao jedan od najstrožih kontrolnih mehanizama za proizvođače prirodne kozmetike, NaTrue jamči da certificirani proizvodi zadovoljavaju najviše standarde. Ovih je dana Olival na hrvatsko tržište plasirao novi proizvod, koji će zasigurno vrlo brzo osvojiti povjerenje svih ljubiteljica prirodne kozmetike. Ako želite zlatni sjaj kože onda je pravi izbor  Olivalovo „Zlatno ulje smilja“ , koje dubinski hidratizira, štiti i hrani kožu lica, vrata i dekoltea, ulje pomlađuje i ublažava bore jer smilje ima prirodni anti age učinak. Najnoviji trendovi u njezi kože kao bazu sve više koriste visokovrijedna prirodna ulja, budući da ulja najbolje prodiru u kožu izravnim nanošenjem, pri čemu je za cijelo lice dovoljna samo jedna kap. Novi proizvod povod  je za razgovor s magistrom Vlastom Pojatinon, osnivačicom branda i tvrtke Olival, koja se za naše čitateljice prisjeća kako je sve počelo prije više od 20 godina u laboratoriju u Vrapču :

 „Moja ideja je bila započeti malu galensku proizvodnju kozmetike na bazi prirodnih sirovina i sve što sam do tada iz hobija radila za sebe pokušati proizvesti i ponuditi tržištu. Prvi proizvodi bila su ulja za masažu na bazi maslinova ulja, pa je iz Oleum Olive i nastao OLIVAL, kreme za stopala te šampon i ulje na bazi čička. Nastojala sam iskoristiti poznavanje starih receptura koje su i danas temelj svakog našeg proizvoda. Pratila sam trendove,obilazila svjetske sajmove kozmetike i stečeno znanje koristila u kreiranju novih proizvoda.“

Što je ostalo isto u odnosu na vrijeme kada ste prije 21 godinu pokrenuli proizvodnju,  a u kojim se segmentima tvrtka najviše mijenjala, kako zbog zahtjeva tržišta, novih navika kupaca, pa i zbog drastičnih promjena kada su u pitanju potpuno  nove generacije potrošača?
„Olival je inovativan po formulacijama koje su plod vlastitog iskustva i razvoja proizvoda. Neki proizvodi nalaze se na tržištu više od 18 godina nepromijenjeni,osim malih dizajnerskih intervencija. Kreiranjem novih proizvoda pokušavamo zainteresirati sve generacije potrošača , a time pratimo i razvoj tržišta i trudimo se zadovoljiti potrebe naših kupaca.“


Image


Gdje nabavljate sirovine za proizvode? Što uzgajivači autohtonog bilja, primjerice, smilja ili oni koji se bave sadnjom oraha, badema, čička, moraju zadovoljiti u pogledu kvalitete proizvoda, obrade, branja, prerade, itd. da bi Olival koristio njihove proizvode kao sirovinu za svoju prirodnu kozmetiku?
„Olival u svojim proizvodima nastoji kao aktivne tvari u kozmetici ponajprije  koristiti sirovine iz lokalne sredine, biljke koje uspijevaju na našem podneblju kao što su: neven,lavanda,orah,čičak,smilje i kamilica. Naravno da moramo velik dio biljnih ulja i ekstrakata uvoziti,  ali temelj  je uvijek nešto poznato i dokazane djelotvornosti. Standard postavlja visoke kriterije za certifikaciju prirodne i ekološke kozmetike, zahtijeva neovisnu certifikaciju ovlaštenih i akreditiranih kontrolnih tijela, čime predstavlja kvalitetan i jedinstven standard u svijetu. Zbog kontrole udjela definiranih dozvoljenih sastojaka, podrijetla i načina proizvodnje sirovina, proizvodnje i pakiranja proizvoda, NaTrue korisnicima prirodne i ekološke kozmetike jamči kvalitetu i vjerodostojnost sastava proizvoda.“

Prvi u regiji ste postali nositelj certifikata NaTrue, na što on obvezuje, što znači za kupce Olivalovih proizvoda?
„Certifikat NaTrue jedan je od najstrože definiranih kontrolnih mehanizama za proizvođače prirodne kozmetike. Proizvodi s tim certifikatom sadrže minimalno obrađene prirodne i/ili organske sastojke, a proizvođači moraju poštovati proces proizvodnje koji minimalno utječe na okoliš. Taj certifikat propisuje da proizvodi i sirovine ne smiju sadržavati sintetičke boje i mirise, naftne derivate (parafine, PEG-ove ni sastojke koji sadrže riječ akril-, propil-...) i silikonska ulja. Ne smiju se izlagati nikakvoj vrsti zračenja niti biti testirani na životinjama. NaTrue nije profitna organizacija pa certifikat nije moguće kupiti, a proizvode testiraju nezavisna tijela koja su partneri organizacije NaTrue, što certifikaciju čini transparentom i vjerodostojnom. Natrue garantira potrošaču da kupuje autentični prirodni proizvod. Naime, svaki proizvod koji nosi logo mora potpuno zadovoljavati zahtjevne kriterije, a barem 75 posto proizvodne linije brenda mora biti certificirana prirodna kozmetika.“

Jesu li hrvatski kupci skloniji prirodnoj kozmetici hrvatskih brandova kao što je Olival ili onoj iz uvoza?
„Hrvatski kupci sve više se okreću trendovima i kozmetici hrvatskih brendova, a samim time i Olival kozmetici. Spoznaja o zdravom životu svakako uključuje i upotrebu prirodne kozmetike što je za svakog od nas po jedna stepenica više u svakom pogledu. Ideja Olivala od samog početka do danas bila je kozmetika na bazi prirodnih sastavnica i na tome smo i ustrajali.“



Kakva je prodaja Olivalovih proizvoda na stranim tržištima? Koliko je ulazak Hrvatske u Europsku uniju olakšao pristup Vašoj tvrtki kupcima velikog europskog tržišta?
„Olivalovi proizvodi se trenutačno, osim u Hrvatskoj prodaju i u susjednim zemljama, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Makedoniji, Srbiji, Rusiji, Rumunjskoji i Bugarskoj, a u tijeku su i dogovori oko izvoza na tržište EU. Velika prednost nam je europski Certifikat za prirodnu kozmetiku NaTrue.“

Koji je asortiman najtraženiji kada je u pitanju izvoz?
„Najtraženiji asortiman kada je u pitanju izvoz je NaTrue certificirana linija proizvoda za njegu lica s uljem smilja.“

Koji se pak proizvodi, iz koje Olival linije najbolje prodaju na domaćem tržištu? Koji su se proizvodi pokazali „najdugovječniji“ , odnosno da se nisu značajnije mijenjali na tržištu, a sve te godine su zadržali vjerne kupce?
"Najdugovječniji" proizvodi su sigurno ulja za kosu i linija za stopala, te dio linije za sunčanje koji i danas postoje u našem asortimanu neizmjenjenog sastava , s malim dizajnerskim promjenama ambalaže.“

Kako nastaje novi proizvod? Gdje se testira? Imate li trenutačno nove proizvode u fazi razvoja?
„Od ideje do gotovog proizvoda ponekad potraje duže nego planiramo. Ideja nam ne manjka i uvijek ih je više nego što uspijemo realizirati. Trenutačno imamo nekoliko proizvoda koji su u fazi razvoja.To znači da na temelju nekakvih ranijih iskustava i novosti kozmetologije slažemo formulacije koje tada prolaze niz standardnih testova kako bi potvrdili željene rezultate učinkovitosti, stabilnosti i neškodljivosti proizvoda. Proizvode za nas testira Zavod za javno zdravstvo Hrvatske, ali uvijek mi je najvažniji moj osobni test!“

Ako biste otkrili za čitateljice portala Žena.hr, koji su Vaši omiljeni kozmetički Olival proizvodi i jeste li možda neke od njih kreirali baš ciljano za svoj tip kože?     
„Moj omiljeni proizvodi iz Olivalovog asortimana su: Ekstra bogata noćna krema s uljem smilja koja svojim sastavom odlično njeguje moju zrelu suhu kožu lica i Intenzivna krema za njegu stopala koja me spašava ljeti.“


Image