Rosal izbacio [clean] liniju za njegu lica i izgleda odlično

U Galeriji Kranjčar predstavljena je inovativna linija za njegu lica Rosal [clean], kao i njeno zaštitno lice - WTA tenisačica Donna Vekić

Rosal izbacio [clean] liniju za njegu lica i izgleda odlično

Posebnost Rosal [clean] kozmetike je u paleti sigurnih, neškodljivih sastojaka koji čine inovativne kozmetičke proizvode za učinkovitu i cjelovitu njegu kože. Sukladno tome, za ambasadoricu Rosal [clean] kozmetike odabrana je Donna Vekić koja živi „clean“ životnim stilom, što opisuje i njena izjava: „Moj prvi izbor je „clean“ – kako u životu, tako i u kozmetici, i jako sam ponosna da mogu biti zaštitno lice jednog takvog renomiranog brenda.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kozmetika formulirana po načelima [clean] beauty pokreta stoga je posebno pogodna za osobe s vrlo osjetljivom kožom, kao i za osobe kojima se upotrebom konvencionalne kozmetike javljaju iritacije i alergijske reakcije. Također, [clean] kozmetika je izuzetno povoljna za njegu kože kojoj i potpuno prirodni proizvodi izazivaju reakcije zbog alergena iz esencijalnih ulja ili macerata.

Image

Trenutno najpopularniji lifestyle trend koji se može naći od nutricionizma pa sve do kozmetičkih proizvoda je [clean]. Riječ je o pokretu koji je nastao kao posljedica eliminacije suvišnih, nepotrebnih, a dugoročno štetnih, sastojaka iz svakodnevnog života. U hrani to su pojačivači okusa, umjetne arome i bojila, konzervansi, a u kozmetici pak umjetna bojila i mirisi, parabeni, SLS, SLES, SLA, kemijski filteri, te visoko alergeni sastojci, poput eteričnih ulja. Kratkoročno, ovi sastojci neće učiniti neku štetu, ali dugoročno utječu na zdravlje kože, kao i cjelokupnog organizma u kojem važnu ulogu ima endokrini sustav. Zahvaljujući naprednim tehnologijama, informacije su dostupne jednim klikom ili skenom pa je ispravnost marketinških poruka lako provjeriti kroz sastav kozmetičkih proizvoda putem relevantnih  aplikacija.

Image

Glavna načela [clean] kozmetike i osnovni razlozi zašto se odlučiti za [clean] proizvode za njegu kože su:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

1.[Clean] kozmetika ne sadrži:

-sastojke koji su toksični za kožu/organizam

-sastojke koji izazivaju alergijske reakcije na koži

-sastojke koji zatvaraju pore, poput naftnih derivata (petrolatuma i parafina) 

-sastojke koji imaju (štetan) utjecaj na hormone

-sastojke koji su kancerogeni ili postoji sumnja da su kancerogeni

-formaldehide 

-sintetske mirise

-sulfate koji isušuju kožu (SLS, SLES…)

-parabene


Image

2.Sastojci [clean]  proizvoda su učinkoviti i imaju povoljan utjecaj na kožu

Pažljivim odabirom sastojaka stvaraju se proizvodi koji učinkovito hidratiziraju i hrane kožu čineći je neodoljivom i zdravom. 

3.Sastojci [clean]  kozmetike su pomno birani iz provjerenih izvora

Koristeći sastojke iz provjerenih izvora možemo biti sigurni u njihovo djelovanje i sigurnost za upotrebu na koži. 

4.[Clean]  kozmetika ne testira se na životinjama

Svi [clean] proizvodi su dermatološki testirani i sigurni za upotrebu i na najosjetljivijim tipovima kože. 

5.[Clean]  kozmetika se proizvodi u tvornicama koje se ponašaju odgovorno prema prirodi

6.[Clean]  kozmetiku proizvode tvrtke kojima je prioritet društveno odgovorno poslovanje

Sudjelovanjem u raznim humanitarnim akcijama, pomažući potrebitima, brigom o ljudima i prirodi pokazuje se društveno odgovorno poslovanje. [Clean] kozmetika proizvedena u tvrtki s takvim odgovornim poslovanjem, osim učinkovitog i sigurnog djelovanja na kožu, dobiva dodatnu vrijednost zbog koje se izdvaja od ostalih proizvoda na polici.

Image


[Clean] kozmetika teži prirodnim sastojcima iz provjerenih izvora s učinkovitim i povoljnim utjecajem na kožu. To ne znači da je [clean] kozmetika oslobođena svih kemijskih sastojaka i da se radi o isključivo prirodnoj ili organskoj kozmetici. U svom sastavu [clean]  proizvodi  mogu sadržavati i sintetičke sastojke, no isključivo one za koje višegodišnja ispitivanja potvrđuju da ne štete zdravlju te da imaju povoljno djelovanje na kožu. 


Rosal [clean] kolekcija sastoji se od dvanaest proizvoda za njegu lica. Napiši nam u komentarima imaš li svog favorita.

1/13