Otvorena nova beauty akademija za edukacije i usavršavanja

Nakon izuzetno uspješne godine koju su obilježili rast prometa u parfumerijama i na web shopu, porast broja kupaca te dolazak novih, još boljih brendova, Douglas parfumerije nastavljaju u istom pozitivnom tonu

Otvorena nova beauty akademija za edukacije i usavršavanja

Zamišljena kao mjesto na kojem će djelatnicima Douglas parfumerija biti omogućena još bolja i opsežnija edukacija od strane stručnjaka, akademija je posebna iz više razloga. Jedan dio akademije dizajniran je poput parfumerije te se u njemu nalaze razni make up brendovi, mirisi i proizvodi za njegu lica i tijela kako bi se u poznatom okruženju djelatnike učilo svemu što trebaju znati o brendovima prisutnim u poslovnici i kako na najbolji način navedeno prezentirati kupcu. U takvom ambijentu, edukacije će držati brojni stručnjaci i treneri svjetski poznatih brendova dostupnih u Douglasu, a sve s ciljem dijeljenja praktičnog znanja o proizvodima, novitetima i trendovima na tržištu koje će djelatnici moći lakše primijeniti u poslu te uz ulogu prodavača imati i ulogu beauty savjetnika kojemu se kupci mogu obratiti s povjerenjem. Navedeni pristup se pokazao uspješnim u osiguravanju vrhunske usluge, stoga je Douglasu želja kontinuirano educirati djelatnike na ovaj način, ali i privući što više predavača koji će sudjelovati u akademiji. Kao peta zemlja po redu iz Douglas grupacije koja je otvorila ovakvo mjesto, ali i jedna od najmanjih u usporedbi s drugima, ovaj projekt je od ogromnog značaja. 

Image


Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglas parfumerija

„U proteklih 12 godina poslovanja, Douglas parfumerije imale su posebnu misiju – omogućiti kupcima da se osjećaju posebno uz nas i kod nas. Zadovoljstvo kupaca oduvijek je bila naša motivacija za rast i razvoj, stoga smo neprestano bili usmjereni na unaprjeđenje poslovanja i pružanje stručne usluge od strane naših djelatnika. Otvaranjem Douglas akademije i pružanjem odgovarajuće edukacije našim djelatnicima osiguravamo da su naši kupci u pravim rukama. Želja nam je biti omiljeno beauty odredište poznato ne samo po kvalitetnim proizvodima, nego i po najboljim savjetima.“, izjavila je na otvorenju Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglas parfumerija. 

Image



Prema riječima Adrijane Bokan, Douglas akademija označit će prekretnicu u poslovanju, a za nju postoje veliki planovi u budućnosti budući da je cilj pretvoriti ju jednog dana u školu šminkanja i mjesto edukacije ne samo za djelatnike, nego i za sve kupce i zainteresirane osobe koje žele znati više o čarobnom beauty svijetu. 

Image


Douglas tim na otvorenju akademije

Uz stavljanje velikog naglaska na uslugu, veliki napori ulažu se i u renoviranje prodajnih mjesta. Modernizirane i preuređene parfumerije otvorene u Varaždinu, Šibeniku, Dubrovniku, Splitu i Puli dio su strategije unaprjeđenja poslovanja s ciljem pružanja jedinstvenog iskustva kupovine. Tako poslovnica u Dubrovniku na impresivnoj površini od čak 217 kvadrata po prvi puta u Hrvatskoj nudi jedinstveni koncept izlaganja proizvoda za njegu kože uz savjete za beauty rutinu, dok se kod preuređenja ostalih parfumerija vodilo računa o proširivanju postojećeg asortimana te stvaranju atraktivnog beauty odredišta s najmodernijim namještajem i uređenjem. 

Image


Iva-Marija Šafranko, voditeljica online prodaje

Dodatno je na otvorenju predstavljeno i novo web skladište s većim prostornim kapacitetom i najnovija pogodnost za kupce – pick up station, mjesto na kojemu kupci u istom danu mogu naručiti i preuzeti svoj paketić. Uz sve navedeno, preostaje nam još samo vidjeti s kojim odličnim novostima i trendovima će nas u budućnosti iznenaditi Douglas parfumerije. 

Image


Pick up station