Otkrijte tajne ljepote iz egzotične Azije

Beauty trendovi za kojima lude žene s Dalekog istoka

Otkrijte tajne ljepote iz egzotične Azije

Razlika između modnog hira i modnog trenda je njihov utjecaj na šire društvo. Hirovi, po prirodi, brzo nestanu i zaborave se, dok trendovi imaju dugotrajan i veoma važan utjecaj na ponašanje kupaca, jer oni često prerastu u trajnu promjenu. Ovo je tako jer se trendovi obično javljaju iz kolektivne potrebe potrošača i njihovih života. Trendovi ljepote u Aziji proizlaze iz potrošačkih potreba i psihološkog uzorka koji reflektira jedinstveno azijsko razmišljanje i  kulturu.

Žene na Dalekom istoku imaju nekoliko drugačijih kozmetičkih opsesija nego li žene kod nas i još dalje na Zapadu, no ti trendovi su sve prihvaćeniji i popularniji diljem svijeta. Saznajte koji su to beauty trendovi za kojima lude žene iz Azije...

Kreme za posvjetljivanje kože

Jedan od najpopularnijih i najraširenijih kozmetičkih trendova u Aziji je posvjetljivanje kože. Za Azijatkinje lijepa koža je bijela, glatka i bez nepravilnosti. Ove kreme su iznimno popularne kod žena u mnogim azijskim zemljama, i gotovo da nema kozmetičkog branda koji nema neku verziju ove kreme u svojoj ponudi. Osim krema, popularan je i makeup za posvjetljivanje kože – puderi, toneri i maske.

Ove kreme postoje i kod nas na Zapadu, no puno su rjeđe, a i kao na istoku – ove kreme ne posvjetljuju drastično kožu (ne sadrže izbljeljivač) već blago posvjetljuju i zapravo više ujednačavaju ten, odnosno izbjeljuju pigmentne mrljice, sprječavaju moguću hiperpigmentaciju te rješavaju postojeću. Jedna od najpoznatijih ovakvih linija je Cliniqueova Ever Better kolekcija.

Što se azijskih zemalja tiče proizvođači kozmetike itekako koriste  potražnju za ovim kremama. Velika većina je u svoj asortiman uvela ove proizvode, ciljajući baš Azijatkinje. Od Lancomea, Diora, Chanela, čak i Nivea, sve najvažnije kozmetičke tvrtke imaju posebne linije proizvoda za izbjeljivanje kože lica i tijela. Tako i Olay ima "White Radiance", a L'Oréal "White Perfect", a popis se samo nastavlja. Sve su popularnije i verzije ove kreme namijenjene muškarcima.

Image




BB krema

Ako ste imali priliku zalutati u neku trgovinu s kozmetikom negdje u Aziji (osobito Japanu i Južnoj Koreji) sigurno ste primijetili BB kreme – što u azijskim brendovima, ali i verzije od nama dobro poznatih kozmetičkih giganta Lancôme, Estée Lauder, Clinique i Maybelline.

BB znači "blemish balm" i to je zapravo hidratantna krema / krema za sunčanje/ puder-podloga/korektor/posvjetljivač kože/terapija protiv nepravilnosti na koži - sve u jednom proizvodu – nešto kao tonirana krema sa zaštitnim faktorom, ali još puno bolje, ako je za vjerovati silnim komentarima na internetu. Formula za kremu, navodno, je došla iz Njemačke, gdje je dermatolozi prepisuju za liječenje kože nakon laserske operacije. Otamo je formula otputovala u Južnu Koreju, Japan i ostatak istočne i jugoistočne Azije.

Danas je BB krema nezaobilazan dio svakodnevne rutine većine žena u Azijskim zemljama, sve su popularnije u u Zapadnim zemljama, pa čak i kod nas. Najpoznatije su BB kreme kozmetičkih tvrtki: Skin79, Etude House, Missha, Hanskin, Tony Moly i Laneige.

Image




Napredni anti-ageing tretmani

Sada žene traže više od običnih anti ageing proizvoda. Zaustavljanje procesa kože pogoršanje nije dovoljno, krajnja želja je mlađi izgled kože. Dakle, one žele proizvode koji oživljavaju stanje kože i vraćaju zdrav i mladenački izgled. Popularni tretmani i metode variraju od peptida do hijaluronske kiseline i terapije kisikom. Neki kozmetike za njegu kože iz Kine i Tajlanda sadrže zlatne i biserne ekstrakte koji podmlađuju kožu. 


Natrag k prirodi

Potrošači vjeruju da su prirodni sastojci put do dugotrajne ljepote. Većina Azijatkinja dobro je upoznata s tradicionalnim i prirodnim sastojcima, jer se to znanje prenosi s majke na kćer iz generaciju u generaciju. Prirodni sastojci su i dalje biti popularni – i zapravo su sve popularniji jer se smatra da prirodni sastojci njeguju i obnavljaju kožu bez neželjenih nuspojava.

Proizvodi od prirodnih sastojaka kao što su "Bengkoang" i "Mangir" veoma su popularni u Indoneziji zbog svojih dobro poznatih svojstava da njeguju i hrane kožu, bez štetnih učinaka. Ostali popularni prirodni sastojci uključuju tradicionalne biljke (kurkuma, klinčić, kenanga, nar, suncokret) koji se koriste u tajlandskoj marki Erb, ekstrakt zlata (koristi se u spa tretmanima, kao i za njegu kože i kozmetici u Kini), terapija mineralnom vodom (Tajland i Indonezija), shitake gljive, losos, kavijar (koje se koriste u korejskoj tvrtki Skinfood), lišće argana (Kiehl), kao i zelene alge (koriste se uglavnom u japanskim proizvodima).

Image




Maskara za produljivanje trepavica

Ove maskare su dobro poznate i kod nas, no u Azijskim zemljama nanošenje maskare je svedeno na umjetnost – s obzirom da Azijatkinje i bilo tko s težim gornjim kapkom, može izgledati kao da imaju kratke trepavice, jer očni kapak visi iznad trepavica, djelomično ih prikrivajući. Jedan od najpopularnijih brandova maskara je Imju Fiberwig, koja sadrži najfinije čestice mikro vlakana koje se brzo suše i stvaraju izrazito crni oklop oko svake trepavice. Osim toga, dodatni joj je plus taj što stvara efekt lažnih trepavica, dugo traje, ne stvaraju se grudice, a i otporna je na vodu, suze, znoj i masnoću. Maskara je dostupna u Sephori i kod nas.

Image




Papirnate maske za lice

Ove maske za njegu lica obično dolaze u kutijama od 5-12, a nabaviti ih možete doslovce bilo gdje, jer ih ima posvuda – u običnim dućanima, stanicama za metro, kioscima, placu... Papirnate maske su natopljene u otopinu koja je namijenjena za različite probleme s kožom. Omiljene su maske za izbjeljivanje, koje rješavaju problem hiperpigmentacije.

Image




Proizvodi za njegu kože od ugljena

Mi smo čuli da se medicinski ugljen može koristiti za smirivanje želuca (i ponekad za liječenje mamurluka), a u Aziji pak se koristi i za rješavanje problema s kožom. Ondje možete pronaći različite tvrde "spužve" od ugljena i maske koje se gule – a koje učinkovito rješavaju problem masne kože s prištićima i aknama. Ugljen je osobito popularna metoda za rješavanje problema mitesera.

Image




Transformacijski makeup i "circle" leće

Ovaj je trend veoma popularan u u Japanu, Koreji, Indoneziji, Tajlandu i Kini, a sveje prisutniji i u Vijetnamu. Žene koje nisu zadovoljne svojim izgledom sada mogu koristiti nove proizvode i tehnike kako bi se bile što privlačnije. Ako se ne odluče za plastičnu operaciju (koje su veoma popularne u Japanu i Koreji), onda će učiniti najviše to mogu makupom i circle lećama. Circle leće povećavaju šarenicu oka i mogu promijeniti boju očiju – tako da osoba koja ih nosi izgleda kao da ima veće oči, poput lutke, a upravo je dolly look veoma popularan u Aziji. Velike oči s lažnim trepavicama i obojenim kontaktnim lećama samo su dio postizanja slatkog, lutkica looka. Žene su ondje razvile i posebne tehnike šminkanja, kako bi oči izgledale što veće i okruglije. Najčešće se koriste smokey tehnike s crnim, sivim ili smeđim nijansama za oči, te tehnike sjenčanja nosa s nekoliko nijansi pudera kako bi bio sličniji zapadnjačkim. Što se usana tiče, popularne boje su blijedo ružičasta i narančasta.

Image



Image


Primjer djevojke koja je našminkala samo pola lica, sličan video možete pogledati OVDJE