Nova interpretacija kultnog mirisa - Anais Anais Premier Delice

2014. CACHAREL slavi 35. godišnjicu ovog kultnog mirisa i lansira njegovu novu interpretaciju, Anais Anais Premier Delice

Nova interpretacija kultnog mirisa -  Anais Anais Premier Delice

CACHAREL je 1978. godine svijetu predstavio Anaïs Anaïs L’Original. U periodu od 1982. do 1985. Anaïs Anaïs je bio najprodavaniji parfem na svijetu.

2014. CACHAREL slavi 35. godišnjicu ovog kultnog mirisa i lansira njegovu novu interpretaciju, Anaïs Anaïs Premier Delice.

Oba mirisa slave ženstvenost.

Anaïs Anaïs L’Original je nježan, nevin, senzualan i romantičan.
Dizajner parfema proveo je sate i sate brižljivo i detaljno proučavajući sve njegove odlike i nijanse: svjež i zelen poput mirisa đurđice; pikantnija i teža nota poput kombinacije klinčića i vanilije, miris kože okupane suncem uz primjesu egzotičnog cvijeća i dašak jasmina.


Image



Anaïs Anaïs Premier Delice govori jezikom suvremene djevojke. Neodoljiv je, vibrantan, sladak, sočan i svjež. U ovom su mirisu bazne note bijelog cvijeća sljubljene s novim bojama.U parfemu možete namirisati najbolje sorte krušaka: glatka i nježna Bartlett; sočna i punašna Comice; pomalo opora i zrnata Passe Crassane. Primjesa šećera i ledena svježina razigravaju njihovu bijelu pulpu, dok ih dašak vanilije obavija mirisom karamele. Gorki kakao daje kontrast u samom središtu bazne note i ostavlja dugotrajan miris na koži  uz kombinaciju bijelih mošusnih nota.



Image


Tako je vintage, tako je cool/1978. – 2014.

CACHAREL je Anaïs Anaïs predstavio svijetu 1978. Mlade su se djevojke u to vrijeme zaljubljivale u Johna Travoltu, izbjeljivale kosu poput Debbie Harry i bunile se protiv društvenih pravila slušajući Davida Bowieja. Te je godine lansiran Walkman, a 143 novorođene Francuskinje nazvane su Anaïs.

Od 1982. do 1985., u vrijeme kada je Anaïs Anaïs bio najprodavaniji parfem na svijetu, preko 6.000 djevojčica nazvano je tim imenom.


Image


Danas ime Anaïs nosi preko 100.000 djevojaka, od čega se samo u 1994. rodilo 6.000 beba koje su nazvane tim imenom. To su kćeri žena koje su u sedamdesetima dobile na dar svoj prvi parfem Anaïs Anaïs; buntovne su poput svojih majki, a raspolažu i modernom tehnologijom koja im omogućuje da komuniciraju vrijednosti pokreta čarobnih mladih žena, znanog kao #girlstribu – kreativnost, otvorenost, prihvaćanje i ljubav prema vintage estetici. 

Novu Anaïs Anaïs kampanju potpisuje mlada, talentirana fotografkinja Olivia Bee.