Nivea i izložba (e)motion

Povodom 50.rođendana prvog mlijeka za tijelo NIVEA povezuje ljepotu tijela, pokret i emocije

Nivea i izložba (e)motion

U godini u kojoj obilježava 50 godina od kada je predstavila prvo mlijeko za njegu tijela na svijetu, NIVEA prenosi univerzalne poruke koje povezuju ljepotu tijela, pokret i emocije, postavši tako i dijelom izložbe fotografija (e)motion Slavice Subotić MacCormick, koja se otvara 18. travnja u galeriji Stančić.

U ideji izložbe (e)motion NIVEA pronalazi poveznice s temeljnim vrijednostima koje simbolizira već čitavo stoljeće, s posebnim fokusom na njegu tijela, koju je prije 50 godina u revolucionarizirala svojim tekućim mlijekom, kojime su žene u nekoliko laganih pokreta mogle obaviti cijelo tijelo.

Izložba fotografija (e)motion slavi vitalnost i ljepotu tijela, a u glavnim su ulogama plesači zagrebačke scene suvremenog plesa, koje predvode Larisa Navojec i Tamara Curić iz plesnog centra TALA. Fotografije prikazuju emocionalnu energiju plesača izraženu snagom tjelesnog pokreta. Plesačima je predanost stil života, u radu svojim tijelom, ali i brizi za njega. Koža je medij kojim plesači komuniciraju međusobno i s publikom, a NIVEA je najpoznatije "ime" za njegu kože, kojim komuniciraju milijuni ljudi diljem svijeta. Kao i suvremeni ples, NIVEA je stalno u pokretu, nastoji biti korak ispred vremena, ali i prenositi temeljne vrijednosti na nove generacije. Fotografija zaustavlja pokret u trenutku i ostavlja neponovljivu uspomenu ljepote za budućnost.

Image


U ovom trenutku, NIVEA mlijeko ima 50 godina. Poput plesne koreografije, njega stalno poprima novi oblik. NIVEA mlijeko za tijelo već se pet desetljeća mijenja kako bi ostalo simbol ženstvenosti, samopouzdanja i uživanja u životu. Ta holistička definicija ljepote nadahnuće je za svaki pokret koji NIVEA napravi u stvaranju "koreografije" njege za tijelo.

Veza NIVEA mlijeka i ženskog tijela počinje 1960-tih kada je Mary Quant izazvala senzaciju mini suknjama, a NIVEA lansirala prvo tekuće mlijeko, kako bi sve više otkrivene ženske noge bile savršeno njegovane. Nakon što je 2009. godine Volker Hundertmark bočici NIVEA mlijeka nakon dva desetljeća ponovno dao naglašeno ženstveni oblik, ove je godine, za 50. rođendan, Yves Béhar dizajnirao jednostavnu bočicu s novim logotipom kojom je želio potaknuti emociju kod milijuna kupaca koji prepoznaju univerzalne NIVEA vrijednosti u cijelom svijetu.

Image



Izložba (e)motion Slavice Subotić MacCormick realizira se u okviru Platforme.hr, okupljanja koreografa, plesnih umjetnika i grupa koje kroz niz različitih formata (predstave, radionice, predavanja, izložbe) razmjenjuju ideje, iskustva, svoja promišljanja i individualne pristupe plesu, a istovremeno predstavljaju svoj stvaralački rad.

Izložba (e)motion postavljena je od 18. travnja do 3. svibnja 2013. u Galeriji Stančić, Kneza Mislava 11, Zagreb.

Image