Kiehl’s ponosno slavi 165. godišnjicu

Još od 1851., Kiehl’s njeguje jedinstvenu tradiciju personaliziranih proizvoda i revolucionarnih inovacija namijenjenih kupcima

Kiehl’s ponosno slavi 165. godišnjicu

Kiehl’s Since 1851, uvaženi njujorški proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za njegu kože i kose, osnovan je prije 165 godina u njujorškoj četvrti East Village kao klasična ljekarna. Osnivačka obitelj otvorila je ljekarnu kako bi ispunila specifične potrebe svakog kupca koji bi kročio kroz vrata. Preuzevši posao od g. Johna Kiehla, obitelj Morse nastavila je pružati usluge zajednici, vodeći brigu o svojim kupcima kao susjedima i trudeći se da se svaki posjetitelj osjeća kao u vlastitom domu. Farmaceuti i ljekarnici koji su osnovali Kiehl’s pokrenuli su tradiciju personaliziranih usluga koja je postala legendarna.


Image


Ove jeseni, Kiehl's s ponosom slavi 165 godina postojanja, nudeći svim posjetiteljima brojne pogodnosti!


Kiehl’sov spoj proizvoda i inovativnosti s naglaskom na prirodne sastojke

Još od 1851., Kiehl’s njeguje jedinstvenu tradiciju personaliziranih proizvoda i revolucionarnih inovacija namijenjenih kupcima. „Dok su određene tvrtke poznate samo po kvaliteti proizvoda, razina usluge još je od ranih dana prepoznatljiv dio našeg identiteta”, izjavila je Cammie Cannella, Kiehl’sova potpredsjednica Odjela za edukaciju na globalnoj razini i iskustva kupaca. „Naši kupci širom svijeta mogu se u jednakoj mjeri osloniti na naše stručno znanje i prijateljsku uslugu kao i na naše visokoučinkovite formule.”


Image


Podsjetnik na Kiehl’sovo bogato nasljeđe na području usluga i inovacija:

  •     1851.: na uglu „Pear Tree Corner” njujorške četvrti East Village otvorena je prva Kiehl’sova ljekarna za potrebe kupaca iz lokalne zajednice
  •     1894.: ljekarnik John Kiehl svojim je vjernim kupcima prodavao dragocjene tonike, tradicionalna ljekovita sredstva, meleme i egzotične pripravke kao što su Attraction Powder i Life Everlasting
  •     1921.: Johnov naučnik Irving „Doc” Morse otkupio je ljekarnu i proširio usluge, prodajući lijekove na recept i klasična esencijalna ulja, uključujući originalno Kiehl'sovo ulje od mošusa
  •     1920-e: Irving Morse je, poput Johna Kiehla, njegovao dobre odnose s kupcima te je kreirao službeni moto „Isprobajte prije nego što kupite”
  •     1961.: Irvingov sin Aaron Morse Kiehl’sovu je ljekarnu razvio u tvrtku koja se bavi izradom prirodnih proizvoda za njegu kože  
  •     1971.: Aaron Morse definirao je Kiehl'sovu misiju – doprinositi boljitku lokalne zajednice
  •     1980-e: Aaronu se pridružila kći Jami; obitelj Morse usvojila je poslovnu filozofiju: „Stvaranje novih prijateljstava važnije je od prodaje proizvoda pod svaku cijenu”
  •     Danas: Kiehl’sovi predstavnici Službe za kupce komuniciraju s kupcima pružajući im personalizirane usluge.


Image


MR. BONES POZIVA NA PROSLAVU 165. ROĐENDANA

Ove jeseni, povodom proslave 165 godina, Kiehl's poziva sve ljubitelje brenda da posjete Kiehl's prodavaonice, naprave pregled kože i odaberu uzroke idealne njege za svoj tip kože. Uz to, u periodu proslave rođendana, sve posjetitelje očekuju slastice i naravno, Mr. Bones s brojim pogodnostima!

Proslava rođendana u Kiehl's prodavaonicama:
20.10 - 23.10.- City Centar one West
27.10.- 30.10. – City Centar one Split
3.11. – 6. 11. – Arena Centar Zagreb

Image