Emocionalna Briljantnost - zavrtite kolo i otkrijte koje biste boje trebali nositi

Novosti iz Lush-a – Uvode potpuno novi koncept koji spaja psihološke potrebe i boje, odnosno proces koji vam otkriva kakve boje bi, ovisno o vašem trenutnom raspoloženju, trebala biti kozmetika koju nosite.

Emocionalna Briljantnost - zavrtite kolo i otkrijte koje biste boje trebali nositi

Novi Lushov asortiman Emocionalne Briljantnosti sastoji se od tekućih ruževa za usne, sjenila i tuševa za oči i zapravo nema nikakve veze s trendovima i nošenjem boja koje su te sezone popularne.

Emocionalna Briljantnost funkcionira na način da vi nosite boju koju ste sami odabrali, koja se veže uz određenu riječ koja će vama biti značajna i koja će, u tom datom trenutku, za vas imati smisla i koja će vam pomoći ispuniti ciljeve. To je moć (auto)sugestije. Dovoljno je da u nešto vjerujete, i onda ćete to nešto i ostvariti.

Lush suosnivačica i izumiteljica Emocionalne Briljantnosti Rowena Bird o novom pristupu bojama rekla je: “Volim ruž za usne, ali uvijek me zanimalo zašto mi se ne sviđa samo jedna određena boja, zašto u različite dane želim nositi različite nijanse ruža za usne? Štoviše, nekad bi ruž mijenjala i više puta dnevno. Nakon razgovora s drugim ovisnicama o ružu, došle smo do zaključka da to nema veze s odjećom koju u tom trenutku nosimo, već s raspoloženjem i osjećajima. To nas je zapanjilo i inspiriralo. I tako se rodila ideja o Emocionalnoj Briljantnosti.”

Lush je na popisu riječi radio s poznatom psihoterapeutkinjom Lady Helen Kennedy, specijalistom kognitivno-bihevioralne terapije koja se godinama bavi promjenama ljudskog ponašanja i stavova. Riječi koje koriste u Emocionalnoj Briljantnosti su iste one koje ona koristi za vrijeme svojih terpijskih seansi kako bi ljudima promijenila percepciju i ponašanje. Njezine su terapije fokusirane na promjene emocionalnog stanja i ona pomaže ljudima da se iz jednog psihološkog stanja prebace u drugo. Emocionalna Briljantnost spaja tu vrstu ekskluzivne terapije uma s bojama i kozmetikom, tako da je sada dostupna svima.

Odigrajte igru u Lushu!

Ova igra koju možete odigrati u Lushovim dućanima namijenjena je otkrivanju boja koje biste trebali nositi da ispunite svoje ciljeve i postignete Emocionalnu Briljantnost. Igra je jednostavna: zavrtite kotač, izaberete tri boje koje vam se u tom trenutku ističu od svih ostalih, ne zato što vam se sviđaju ili zato što ih volite nositi, već zato što vas baš u tom trenutku privlače.

Image



Tri odabrane boje postavljaju se u središte kola redosljedom kojim ste ih odabrali. Prva boja predstavlja vašu SNAGU ili SLABOST, druga boja ono što vaša PODSVIJEST TREBA, dok je treće vaš TALENT, odnosno ono što će vam pomoći u ostvarenju onog što vaša podsvijest treba, vaša težnja i krajnji cilj.

Bojama su obuhvaćeni tekući ruževi za usne, tuševi za oči i kremasta sjenila za oči. Boja je 30, a svi proizvodi su veganski. U igri možete odabrati po jednu boju iz svake grupe proizvoda ili npr. 3 tuša za oči...ne morate ih koristiti istovremeno, ali možete. Od Lushovih djelatnika dobit ćete naputke kako koristiti boje, ali ono što je posebno kod ovo koncepta jest da se boje mogu miješati i da se njima možete igrati i sami stvoriti izgled koji vam se sviđa. Boje također mogu biti intenzivne ili ih, ako volite suptilniji izgled, možete razmazati. Zapravo, nije važno. Važno je da na sebi nosite riječi i spoznaja da ćete na njih misliti tijekom cijelog dana. Riječi ostaju na vama i vi se na njih fokusirate. To je Emocionalna Briljantnost!

Rowena kaže: ''Boju koja predstavlja vašu snagu nosite kada je želite naglasiti. Boja koja otkriva potrebu vaše podsvijesti otkriva vaše najskrivenije, podsvijesne želje. Nosite je kada se na to želite podsjetiti, a boju koja predstavlja vaš talent nosite onda kad želite ostvariti težnje i postići svoj cilj. To nisu stvari koje netko drugi može predvidjeti ili odabrati za vas. Vi birate, vi ostvarujete!''

Image



Svježa, ručno rađena boja

Lush suosnivačica i izumiteljica Helen Ambrosen razvila je baze novog asortimana proizvoda. “Boje i riječi koje sačinjavaju Emocionalnu Briljantnost navele su nas da pažljivo biramo bazu naših novih proizvoda. Ove baze napravljene su od divnih sastojaka koji se od Lusha i očekuju. I to je ono što je neobično u cijeloj priči, jer su obično takvi proizvodi formulirani samo u svojstvu prenošenja pigmenta na kožu. Mi smo ih formulirali tako da se njima možete igrati i postići intenzivnu ili skroz suptilnu boju. Vrlo je važno da sami stvorite svoj izgled, na taj ćete način maksimizirati djelovanje riječi i koristiti ih kako želite.”

Tekući ruž za usne
Ovaj patentirani proizvod kao bazu ima omekšavajući melem Ultrabalm, koji je zapravo jednostavna mješavina jojobinog ulja, candelilla voska i ružinog voska. Svi zajedno intenzivno omkešavaju kožu i djeluju umiruhuće, ali istovremeno savršeno prenose pigment. Usne će biti intenzivno obojene, meke, glatke i hidratizirane. Za nježniji izgled i manje intenzivnu boju, pomiješajte ih s balzamom za usne.

Tekući tuš za oči
Nezavisna i Mašta su dva tuša za oči koja se ne razmazuju. Čim ih nanesete, ostaju na mjestu i nevjerojatno su postojani. Napravljeni su s infuzijom vidca ili očanice (Euphrasia Officinalis), koja se već tradicionalno upotrebljava za njegu očiju.
Ostali tekući tuševi za oči imaju istu bazu kao kremasta sjenila, i neće se postati postojani odmah po nanošenju, tako da ih imate vremena razmazati i pomiješati boje. Možete ih koristiti i za mekši izgled.

Kremasto sjenilo za oči
Kremasta sjenila možete nanijeti u više slojeva za dramatični izgled ili razmazati za suptilniji look. Bazu čine umirujuća infuzija ružinih latica i omekšavajuća ulja badema i jojobe. Posebno nam je stalo do tog osjetljivog dijela tijela, stoga je popis sastojaka uistinu biran s posebnom pažnjom. Tu je i glicerin koji pomaže da se boja lijepo rasprostrani preko oka i cupacu maslac koji pomaže zadržavanju pigmenta, i zato će spoj sjanila i tuša biti idelna kombinacija.

Ambalaža
Kao i kod ostalih Lush proizvoda, oni bi najradije da je njihovi proizvodi ne trebaju. Za Emocionalnu Briljantnost su se posebno potrudili pronaći ambalažu koja će imati što manji utjecaj na planet, a to se pokazalo dosta izazovnim jer proizvodi iz ove kategorije najčešće imaju višak ambalaže koja se ne može reciklirati. Kod Emocionalne Briljantnosti može se reciklirati sve osim četkice (koju možete oprati pa ponovno koristiti). Sve boje iz linije Emocionalna Briljantnost dolaze u prozirnim staklenim posudicama tako da možete vidjeti nevjerojatne nijanse i uživati u pogledu na odabrane boje. Također, staklo je jedan od materijala koje je najlakše reciklirati.

Dizajnirali su i vlastiti čep s aplikatorom koji je napravljen od istog recikliranog materijala od kojeg su napravljene njihove crne posudice. Vratite li ih u trgovine, oni će se ponovno reinkarnirati u nekom od Lushovih proizvoda.

Image




Bočice sadrže 5 g proizvoda (ostali tekući tuševi za oči na tržištu obično imaju 2 g, pa su odlična vrijednost za novac). Svi sastojci su, kao i kod svih Lushovih proizvoda, navedeni na etiketi koja je za posudicu pričvršćena gumicom za kosu, koju, naravno, upotrebljavate prilikom nanošenja boja. Cijena proizvoda: 1 kom = 174 kn. Bočice su praktične i lijepe i sjajno će izgledati u svakoj torbi, ali i na toaletnom ormariću ili u kuponi.

Igrajte se bojama, osvijestite riječi i, po potrebi nosite word up.


Lush proizvodi koje bi ponijeli i na pusti otok

Rowena Bird, suosnivačica Lusha i izumiteljica proizvoda ima strast prema bojama. Karijeru je započela pod mentorstvom  Stana Krysztala, kozmetičkog kemičara koji je razvio asortimane proizvoda za Niveu, Mary Quant i No.17. Ro se razvojem boja bavi već 28 godina, a aktivno je sudjelovala u svim prijašnjim inačicama Lusha, od Cosmetics to Go, preko B Never Too Busy to be Beautiful, pa sve do uvođenja boja u Lush, tj. stvaranja linije toniranih krema i toniranih balzama za usne.

Kad su je priupitali koja bi tri proizvoda ponijela sa sobom i na pusti otok, bez oklijevanja odgovorila je: maskaru, toniranu podlogu i puder u prahu. Pa, evo ih u Lush varijanti! Ro ih je razvijala zajedno s Lushovom drugom suosnivačicom i izumiteljicom proizvoda, Helen Ambrosen. Helen je također pod mentorstvom Stana Krysztala izučavala izradu kozmetičkih proizvoda, a posebno se specijalizirala za razvijanje krema za lice. Helen tako radi baze za boje koje osmišljava Ro, a plodovi njihove suradnje uvijek su, baš kao i u ovom slučaju, fantastični!

Dobra za Oči maskara  (1 kom / 132 kn)
Uistinu dobra, jednostavna i nježna maskara koju mogu nositi i oni s najosjetljivijim očima. Sadrži samo jedan konzervans (većina maskara na tržištu sadrži minimalno 4-6) i neće iritirati oči. Pšenična trava ključni je sastojak naše Dobra za Oči maskare, jer sadrži hrpu vitamina i minerala koji blagonaklono djeluju na trepavice.  Japanski i carnauba vosak pomažu da maskara bude postojana i da se ne razmazuje (ako vas zatekne pljusak ili dok vježbate u teretani). Za sve one s osjetljivim očima koji su sanjali maskaru koja je nježna za oči, a s kojom mogu uljepšati izgled trepavica, san se ostvario.

Emocionalna Briljantnost, transparentni puder za lice (1 kom / 135 kn)
Jednostavni, transparentni i nadasve fini puder za lice u prahu koji je pogodan za sve tipove kože. Možete ga nanijeti direktno na podlogu kako bi je fiksirali, ili direktno na kožu za lijepi prirodni sjaj. Također, ovaj transparentni puder možete nanijeti i na gornji dio kapka kako bi spriječili eventualno razmazivanje tuša za oči. Što je najvažnije, neće isušiti kožu jer sadrži hidratantno jojobino ulje koje ujedino stvara zaštitnu barijeru između vašeg lica i nečistoća. U bazi ima i talk koji omogućava prijenos pigmenta bez upotrebe mineralnih ulja i konzervansa.

Image



Tonirane podloge (1 kom / 135 kn)
Tonirane podloge formulirali su tako da se mogu miješati s Lushovim toniranim kremama, vašom omiljenom hidratantnom kremom za lice, ili samostalno kao podloga, točnije između hidratantne kreme i tonirane kreme/ pudera. Pri izradi koristili su umirujuće i omekšavajuće sastojke poput zobi, bademovog i jojobinog ulja, kakao maslaca i vodice narančinog cvijeta. Ova baza sjajno prenosi pigment, ne masti kožu te je istovremeno njeguje i tonira.

Osjećati se mlađe… sadrži “čudesni narančasti” pigment koji se na koži reflektira, tako da ona djeluje sjajno i mladoliko. Možete ga koristiti na više načina – kao highlighter za područje ispod obrva ili na kapcima za otvaranje pogleda. Na obrazima za mlađahni sjaj, ispod oka za prikrivanje podočnjaka ili na dekolteu za senzualni sjaj.

Karizma… je mješavina zlaćanih tonova koja se nanosi ispod šminke za zdravi, topli sjaj. Izvrsna je na osunčanoj koži, ali i na blijedoj jer joj daruje blago osunčani izgled.


Emocionalna Briljantnost u Lush dućane diljem svijeta i online stiže 21. srpnja 2012.