Ove slavne dame svoju ljubav prema make up-u pretvorile su u uspješan biznis

One imaju 'žicu' za posao i sve što dotaknu pretvore u dobit. Neke su tek na počecima u make up industriji, dok druge već dugo vladaju njome

Ove slavne dame svoju ljubav prema make up-u pretvorile su u uspješan biznis

Većina djevojčica jedva čeka uhvatiti priliku i zaviriti u maminu kozmetičku torbicu pa stati pred ogledalo... e onda staje i vrijeme i sve se pretvara u poteze maskarom ili ružem. Dobro je ako to ogledalo nije u kupaonici jer je ona tada zauzeta do daljnjeg. 

Žene jednostavno vole šminku, a one s poduzetničkom 'žicom' možda će tu ljubav pretvoriti u unosan biznis poput ovih svjetski popularnih glumica, pjevačica i ostalih celebrityja.

Image

Znaš li kojim bi točno redoslijedom trebala nanositi makeup?



Je li riječ samo o izletu u make up vode ili poslu na duge staze, vidjet ćemo. No, čini se kao logičan korak - s obzirom da su svakodnevno u rukama vizažista i o make up-u znaju više od nas. U nastavku pogledaj koje su to slavne dive odlučile stvoriti svoja make up carstva. 

Posh Spice ima svoj Victoria Beckham Beauty brend

Pjevačica i dizajnerica odlučila se okušati i u kozmetičkim vodama pa je u rujnu 2019. lansirala Victoria Beckham Beauty. Kako i priliči Spiceici koja njeguje život na visokoj nozi, istančani stil i rijetko se smije, proizvodi pod njezinim imenom drže cijenu. Tako primer stoji 920 kuna, a serum 1340. No, sjenila za oči kod Victorije se mogu naći za 360 kuna.

Rihannino Fenty Beauty carstvo

Najbogatija pjevačica na svijetu Rihanna pretvara u zlato sve što dotakne. Jednako je talentirana za scenu i za biznis. Kada je 2017. lanisrala pudere i korektore u preko 50 nijasni, visoko je postavila ljestvicu u kozmetičkom svijetu, a njezine proizvode Times je nazvao 'izumom godine'. Fenty Beauty brend donosi joj zamjetan dio prihoda. 

Jennifer Lopez pokreće JLo Beauty

Uz očekivano lijepi selfie, Lopez je 24. kolovoza na Instagramu objavila post u kojem najavljuje svoju make up liniju JLo Beauty. Dekorativna kozmetika bit će zastupljena, no ova latino diva fokusirat će se na njegu kože koja uključuje maske, serume, kreme za tijelo i lice, sapune i gelove. Kako sve što dotakne urodi plodom, ne sumnjamo da će se i JLO Beauty pokazati uspješnim projektom.  

Goop Beauty Gywneth Paltrow

Paltrow je Goop lansirala 2008. u formi newslettera. 12 godina kasnije Goop je webshop, podcast, Netflixov reality show, zdravstveni summit, tiskani magazin, make up linija i još mnogo toga. Pod Goop Beauty brendom nalaze se kreme za oči i lice, proizvodi za eksfolijaciju, serumi, masažni roleri za lice i još mnogo toga. Linija Goop Glow vodi se sloganom: Ljepota iznutra i izvana, što je odličan marketinški potez jer obuhvaća širok spektar, a time i tržište. 

Iman ima make up liniju za tamnopute osobe

Iman Cosmetic uspješno posluje od 1994. godine, a kako i dalje većina brendova nema proizvode poput pudera za osobe tamne puti, Iman je lansirala liniju pudera koji dolazi u 16 nijansi namijenjenu isključivo njima. Osim pudera, pod Iman Cosmetics nalaze se sjajila, rumenila, korektori, ruževi, maskare, sjenila - sve ono što ti je potrebno da zablistaš. 

Haus Laboratories Lady Gage

Za razliku od ostalih, Gaga ima samo dekorativne proizvode - sjenila, rumenila, olovke, ruževe, maskare. Od svakog kupljenog proizvoda jedan dolar ide u njezinu zakladu za bolji svijet, odnosno u humanitarne svrhe. Prodaje ih isključivo preko Amazona. 

Rare Beauty Selene Gomez

Make up linija pop princeze dostupna je samo preko websitea Sephora. Brend na Instagramu ima više od milijun pratitelja, a Selena se bazirala na ruževe za usne i pudere.  

Kora Organics Mirande Kerr

Kerr je Koru Organic osnovala 2009. nakon što je provela 18 mjeseci studirajući nutricionizam i psihologiju zdravlja na sveučilištu u Australiji. Desetljeće kasnije tvrtka raste zajedno s karijerom ovog svjetski poznatog modela. Među Kora Organics proizvodima nalaze se maglice za lice, tonisi, serumi, ruževi za usne, ulja za tijelo, ali i aromaterapija. U proizvodnji se koriste organski sastojci, kako i samo ime tvrtke govori. 



Flower Beauty Drew Barrymore njeguje ljepotu i čuva životinje

"U stolcu za šminkanje sjedim od svoje šeste godine i imala sam priliku raditi s ikonama beauty industrije", rekla je jednom prilikom za Insider ova glumica potvrđujući kako je sasvim očekivano da se osobe iz svijeta zabave razviju u ovom smjeru. Njezina make up linija sadrži palete sjenila, maskare, rumenila, ali i četkice, razne aplikatore, kozmetičke torbice i parfeme. Glavno načelo kojim se vodi je da proizvode ne testira na životinjama. 

Jessica Alba vlasnica je multimilijunske tvrtke Honest Company

Alba je Honest kompaniju osnovala 2011. U početku je proizvodila vlažne maramice za bebe i pelene koje nisu sadržavale nikakve toksične tvari. Kasnije se proširila i na make up te beauty proizvode. Danas joj se uz pelene i rupčiće, najbolje prodaju ruževi za usne, ulja za lice, tekući eyelineri i maskare. 

Kylie Cosmetics Kylie Jenner

Jedan od razloga zbog kojih je Kylie Jenner 2019. proglašena najmlađom milijarderkom na svijetu je upravo njezina kozmetička kompanija. Njezini ruževi za usne najpopularniji su među djevojkama diljem planete, a ne zaostaju ni sjenila, maskare, highlihteri. 

KKW - kozmetičko carstvo Kim Kardashian

Starija sestra Kylie Jenner i najpopularnija među Kardashianicama, Kim, također ima komad kolača u kozmetičkoj industriji. Proizvodi i prodaje slične proizvode kao i sestra, no nije u ovom području toliko uspješna kao ona. Njezin biznis procjenjuje se na "samo" nekoliko stotina milijuna dolara.