Dodijeljene nagrade u Kampanji pozitivnog mišljenja

Samo otvori prozor... da sunce uđe! Diane Pečkaj Vuković osvojio nagradu

Dodijeljene nagrade u Kampanji pozitivnog mišljenja

Ovaj su tjedan dodijeljene nagrade najboljim pristiglim porukama i fotografijama u okviru Kampanje pozitivnog mišljenja, projekta pokrenutog na inicijativu Mreže za razvoj i kreativnost (udruge MRAK) u suradnji s tvrtkom Apcom, Apple Value Added Distributor. Pobjednički rad djelo je gđe Diane Pečkaj Vuković, fotografija "Otvori prozor" s porukom "Samo otvori prozor... da sunce uđe!".

Projekt je realiziran u obliku nagradne igre "Misli pozitivno i osvoji iPod touch" u okviru koje su prikupljane poruke i fotografije za podizanje pozitivnog mišljenja. Najbolja fotografija i poruka nagrađene je vrijednom nagradom - iPod touch - džepnim računalom i prijenosnom konzolom za igrice.

Pobjednicu natječaja odabrao je žiri sastavljen od prof. Ivane Nikolić Popović, predsjednice udruge MRAK, gđe Nine Bulovec iz tvrtke Apcom, Apple Value Added Distributor i Vladimire Spindler, renomirane fotografkinje sa stalnim angažmanom u nekim od najpopularnijih časopisa na našem medijskom tržištu.

Dodjelu nagrada svojim zanimljivim i atraktivnim izlaganjem na temu "Biokemija ljubavi" otvorio je g. Marko Košiček s festivala FameLab, a nakon toga prisutnima se obratila gđa Ivana Nikolić Popović koja je ovom prigodom izjavila: "Udruga MRAK kroz svoje djelovanje nastoji, između ostalog, integracijom pozitivnog mišljenja kreirati zdravu društvenu atmosferu te ujedno potaknuti umrežavanje pozitivnog mišljenja i kreativnosti. Osobito nas veseli što smo ovim projektom uspjeli potaknuti val optimizma i pozitivne energije koji je prijeko potreban u našem društvu opterećenom lošim vijestima."

Image


Pobjednička fotografija
"Samo otvori prozor... da sunce uđe!"
Diana Pečkaj Vuković


U ime tvrtke Apcom, Apple Value Added Distributor koja je podržala projekt Pozitivne kampanje i omogućila vrijednu nagradu sretnoj dobitnici, prisutnima se obratila gđa Nina Bulovec, voditeljica marketinga za cijelu regiju: "Nagradna igra ‘Misli pozitivno’, koju su u okviru Dana kreativnosti i inovativnosti pokrenuli udruga MRAK i Apple Value Added Distributer za Hrvatsku, tvrtka Powercom sistemi u suradnji s Apple Premium Resellerom, iStyle — predstavlja mali korak u nastojanju da ovaj svijet u kojem živimo bude ugodnije i ljepše mjesto. Oko nas se događaju čudesne stvari,  potrebno je samo otvoriti oči i krenuti vedro prema naprijed. Kada se tome doda i snaga kreativnosti, možemo očekivati velike pomake. Odličan je primjer tvrtka Apple koja je krenula iz jedne studentske garaže – a uz pozitivno mišljenje i ogromnu snagu kreativnosti, već više od tri desetljeća predstavlja lidera na polju inovativnosti sa zadatkom da kod svojih korisnika potakne oslobađanje svih njihovih kreativnih potencijala – kako u poslovnom tako i u privatnom životu."
Projekt Misli pozitivno osmišljen je kao društveno korisna kampanja koja promiče pozitivno ozračje apelirajući na pozitivnu atmosferu koja je danas potrebna više nego ikad. Cilj je projekta utkati pozitivne misli u svijet koji nas okružuje te pozitivnim mislima povesti društvo u bolju budućnost. Sve pristigle fotografije možete pogledati na stranici http://iknow.kset.org/mislipozitivno/radovi/.