Znate li gdje je najbolja hrana diljem svijeta?

Booking.com vam donosi najbolja odredišta za uživanje u svjetskim gastronomskim specijalitetima

Znate li gdje je najbolja hrana diljem svijeta?

Uz tri četvrtine (75%) svjetskih putnika koji tvrde da bi prilikom biranja odredišta za svoje sljedeće putovanje1 radije odabrali destinacije prepoznatljive po hrani i piću, možemo potvrditi da gastronomska putovanja postaju pravi trend. Užitak otkrivanja i kušanja ukusnih novih jela tijekom putovanja stvorit će predivne nezaboravne uspomene. Booking.com, svjetski lider u povezivanju putnika s velikim izborom nevjerojatnih smještaja, otkriva najbolja svjetska odredišta za hranu prema preporukama Booking.com putnika. Ove gastronomske bisere možete istražiti već tijekom svog sljedećeg putovanja.

Najbolja odredišta za ljubitelje hrane: svjetska gastronomska središta

Među više od 118 milijuna recenzija stvarnih putnika na Booking.com-u, hrana se ističe kao velika strast mnogih te predstavlja središnju temu u brojnim recenzijama. Podaci pokazuju da azijski i južnoamerički okusi zauzimaju najbolja mjesta među deset najboljih odredišta za ljubitelje hrane, a zatim slijede Grčka, Australija i Španjolska. Hong Kong sa svojim slavnim dim sumom, Sao Paulo s brazilskim roštiljem i Tokio, čiji su restorani skupili više Michelinovih zvjezdica nego New York i Pariz zajedno3, zauzimaju sam vrh popisa.

Top 25 svjetskih gradova koje Booking.com putnici preporučuju zbog hrane:
1. Hong Kong, Hong Kong
2. Sao Paulo, Brazil
3. Tokio, Japan
4. Atena, Grčka
5. Kuala Lumpur, Malezija
6. Melbourne, Australija
7. Bangkok, Tajland
8. Granada, Španjolska
9. Las Vegas, SAD
10. Buenos Aires, Argentina
11. Singapur, Singapur
12. Varšava, Poljska
13. Porto, Portugal
14. Valencia, Španjolska
15. Firenca, Italija
16. Milano, Italija
17. Sydney, Australija
18. Krakow, Poljska
19. Istanbul, Turska
20. Lisabon, Portugal
21. München, Njemačka
22. Kopenhagen, Danska
23. Sevilla, Španjolska
24. Bruxelles, Belgija
25.Rim, Italija

Image


Hrvatska gastronomska tura: lokalni favoriti

Hrvatska je odavno pozicionirana kao jedna od najkvalitetnijih eno-gastro destinacija, a prema putnicima iz Hrvatske na Booking.com-u najbolji hrvatski gradovi za uživanje u hrani su Zagreb, Zadar i Split.

U Zagrebu možete uživati u raznim mesnim specijalitetima, juhama, desertima, ali i u štruklima koji su priznati kao najpoznatiji zagrebački specijalitet od vučenog tijesta punjenog mješavinom domaćeg kravljeg sira, vrhnja i jaja.

Zadar nudi tradicionalna dalmatinska kuhana jela koja se baziraju na svježem povrću i morskim plodovima Jadranskog mora. Prepoznatljivosti pridonosi korištenje raznih mediteranskih začina poput ružmarina, lovorovog lista, komorača, bosiljka ili kadulje, a sve se na kraju zalijeva domaćim maslinovim uljem. Također, putnici moraju probati čuveni paški ovčji sir i posedarski pršut uz domaće crno vino. Nakon divnog jela i slatkih tradicionalnih kolača, u Zadru možete uživati u Maraschino desertnom likeru.

Split je kao gastronomska prijestolnica u Hrvatskoj poznata po svojim konobama. Splitski specijaliteti pravi su primjer dalmatinske kuhinje. Mesna i riblja jela, domaći makaruni i razna rižota s plodovima Jadranskoga mora, dalmatinski pršut, slane srdele, inćuni i sir iz ulja neizbježni su u Splitu. U glavnom gradu Splitsko-dalmatinske županije svakako morate probati i pašticadu s njokima te dalmatinsku kroštulu uz koju savršeno paše slatko desertno vino prošek.

Gastronomski turizam

Booking.com otkriva da bi većina (75%) svjetskih putnika prilikom odabira odredišta za sljedeće putovanje radije putovala u odredište poznato po izvrsnoj hrani i piću. Milenijska generacija najvjerojatnije će kombinirati putovanja i hranu jer 79% putnika između 18 i 34 godine razmišlja o putovanju u odredište koje je poznato po svojoj gastronomskoj ponudi4.  

Prema prošlogodišnjim podacima Booking.com-a jedan od 10 (8%) ispitanika prošle godine putovali su zbog svoje ljubavi prema dobroj hrani, a 7% zbog ljubavi prema odličnom vinu. Kod mlađe populacije jedna od 10 osoba spaja svoju ljubav prema brzoj, uličnoj hrani s putovanjem dok samo 4% putnika između 55 godina kombinira ljubav prema hrani i putovanje.5

Pepijn Rijvers, direktor marketinga Booking.com-a, komentira: “Gastro putovanja su trend koji sve više raste. Putnici sve više planiraju putovanja inspirirana isprobavanjem novih okusa i mirisa autohtone kuhinje lakše i brže upoznaju lokalnu kulturu. Današnji putnici ne žele samo isprobati luksuznu gastronomsku kuhinju već i isprobati i lokalnu uličnu hranu. Koristeći više od 118 milijuna autentičnih recenzija  na stranicama Booking.com-a lako možemo otkriti najbolje lokacije za gastro pustolovine. Gradovi, kvartovi i skriveni restorani izvan mainstream okvira lako se mogu pronaći zahvaljujući recenzijama naših korisnika."