Kako se radi zbrajanje u Excelu

Znate li kako se radi zbrajanje u Excelu? U nastavku donosimo nekoliko informacija koje bi vam mogli pomoći

Kako se radi zbrajanje u Excelu

Ako radimo zbrajanje u Excelu prvo označimo sve stupce i retke s podacima, tipkom AutoSum, možemo vrlo brzo obaviti zbrajanja svakog retka i stupca. 
Funkcija SUM za zbrajanje u Excelu može sadržavati raspon, koji se sastoji od cijelog polja brojčanih podataka, dakle i retke i stupce.

Image



Svaka formula mora započeti znakom jednakosti. Ako nema znaka jednakosti, Excel neće računati; samo će prikazati ono što ste natipkali.
A gdje upisujete formulu? Ako želite zbrajanje u Excelu upisujete to u ćeliji u kojoj želite da se pojavi rezultat.
Zatim pritisnite Enter kako biste dobili rezultat.
Ako ne pritisnete Enter (ili ne kliknete na malu kvačicu odmah iznad stupca A), nište se neće dogoditi.

Aktivirajte PRVU stanicu s brojčanim podacima, C3.
Stisnite tipku Shift na tipkovnici i držite je pritisnutu, dok radite s mišem.
Navedite   nad ZADNJU stanicu s brojčanim podacima, H6,
Kliknite , u stanicu H6, i cijelo polje ispisano podacima ćete označiti crnim.

Kada ste obilježili cijelo polje podataka za zbrajanje, tipkom AutoSum  s vrpce s alatima Standard, onda ćete zbrojiti sve stupce, u zadnji redak.


U retku UKUPNO su istovremeno upisane funkcije SUM, a u stanicama odmah čitamo rezultate zbrajanja, po mjesecima.

Zbrajanje u Excelu u recima, vodoravno, možete izvesti također odjedanput.
To možete uraditi tako, da nakon zbrajanja u stupcima proširite obilježeno polje u posljednji stupac polugod., s radnjama: Shift+., i to tako, da pritisnite tipku Shift na tipkovnici i držite ju pritisnutu, dok kursorsku tipku desno , kratko pritisnete i tako proširite obilježeno polje za još jedan stupac.

Kada ste obilježili stupac, opet s tipkom, zbrojit ćete SVE retke u zadnji stupac.

Napomenut ćemo da postoji i zbrajanje u Excelu po bojama ali o tome ćemo pisati u nekom od sljedećih članaka