E-mail komunikacija

Zašto mail ide u spam? Kako spriječiti mail da ide u spam?

Kada šaljete e-poštu, važno je da ona stigne do primatelja u njihov inbox, a ne u SPAM. Zašto mail ide u SPAM?

laptop.jpg
Foto: Pixabay

Ako je IP adresa s koje šaljete e-poštu prepoznata kao izvor neželjene pošte, postoji veća vjerojatnost da će vaša poruka biti označena kao SPAM. Pobrinite se da koristite pouzdanu IP adresu za slanje e-pošte.

Jedan od razloga zašto mailovi idu u SPAM leže u tome da naslov ili sadržaj e-pošte izgledaju sumnjivo pa ih spam filtri mogu označiti poruku kao SPAM. Izbjegavajte upotrebu previše klišeiziranih ili senzacionalističkih naslova te pazite na kvalitetu sadržaja kako biste izbjegli filtriranje u SPAM.

Nedostatak autentičnosti i nedostatak DKIM (DomainKeys Identified Mail) potpisa može dovesti do označavanja e-pošte kao SPAM. Osigurajte da vaša e-pošta ima autentične informacije o pošiljatelju i koristite DKIM potpis kako biste potvrdili identitet pošiljatelja.

Ako primatelji rijetko otvaraju ili odgovaraju na vaše poruke, spam filtri mogu smatrati vašu e-poštu manje relevantnom i označiti je kao SPAM. Potaknite primatelje da otvaraju i interaktivno sudjeluju s vašom e-poštom kako biste poboljšali stopu interakcije.