Poznate mame podržale kampanju protiv neonatalnog tetanusa

Pampers & UNICEF dobili pojačanje u kampanji „1 pakovanje = 1 cjepivo koje spašava život”

Poznate mame podržale kampanju protiv neonatalnog tetanusa

Poznate mame iz javnog života, Uršula Tolj, Maja Sever i Elizabeta Penić, još jednom su svesrdno podržale Pampers & UNICEF kampanju „1 pakovanje = 1 cjepivo koje spašava život”, koja za cilj ima eliminaciju neonatalnog tetanusa. Ovoga puta su, uz pomoć mama blogerica koje aktivno pišu o problemu tetanusa, na zagrebačkoj su špici marljivo dijelile građanima promotivne letke o inicijativi, informirale ih o dosad postignutim rezultatima i motivirale ih da se i sami uključe u borbu protiv spomenute opake bolesti.

Odaziv građana očekivano je bio velik, što je ponovno dokazalo kako je Hrvatska senzibilizirana s problemom neonatalnog tetanusa u nerazvijenim zemljama. No, kako Pampers & UNICEF žele razinu svijesti o problemu tetanusa podići na još veću razinu, svi posjetitelji štanda u Bogovićevoj ulici dobili su CD s uspavankama za bebe i narukvice s logotipom kampanje „1 pakovanje = 1 cjepivo koje spašava život“.

„Zahvaljujući rutinskom postupku imunizacije, u razvijenim zemljama tetanus više ne predstavlja nikakvu prijetnju i smatra se bolešću koja pripada prošlosti. No, u manje razvijenim zemljama diljem svijeta tetanus još uvijek nije iskorijenjen i nastavlja sijati smrt. Stoga od srca zahvaljujem svim mamama  koje su se uključile u ovu akciju i uz pomoć Pampersa i UNICEF-a odlučile reći STOP tetanusu“, istaknula je Katarina Štimac iz P&G-a, koja je zainteresiranim prolaznicima također strpljivo pružala sve potrebne informacije o incijativi. 

Humanitarnom kampanjom “1 pakovanje = 1 cjepivo koje spašava život” Pampers i UNICEF nastoje iskorijeniti neonatalni tetanus najkasnije do 2012. godine. Od početka kampanje 2006. godine do danas, UNICEF-u je donirano preko 150 milijuna doza cjepiva, a Pampers ove godine planira prikupiti još 100 milijuna cjepiva, kako bi se spasili životi još više majki i beba. Pampers proizvodi s oznakom “1 pakovanje = 1 cjepivo koje spašava život” mogu se kupiti u trgovinama od 1. travnja.