Mary Poppins podijelila magične trenutke s mamama olimpijaca

Najpoznatija britanska dadilja pjevala zajedno sa majkama

Mary Poppins podijelila magične trenutke s mamama olimpijaca

Procter & Gamble, svjetski olimpijski partner, bio je domaćin podneva uz smijeh, pjesme i sjećanja u kojima su uživale mame olimpijaca uz dvojnicu britanske ikone Mary Poppins.

Svjetski najpoznatija dadilja otvorila je svoj kišobran i ušetala u P&G obiteljsku kuću, zabavljajući mame olimpijaca iz cijeloga svijeta s pjesmama, uključujući i megauspješnicu „Supercalifragilisticexpialidocious.’ Njezin posjet bio je samo još jedan od načina kako P&G ugošćuje mame olimpijaca i njihove obitelji dok su u Londonu, a sve je dio P&G kampanje “Hvala ti mama”, koja prepoznaje posebnu osobu iza svakoga olimpijca, mamu.


Image


Deivi Sadeiko, mama estonijske olimpijke je izjavila, "Oduvijek sam se divila Mary Poppins i bilo je zabavno slušati roditeljske priče od najpoznatije svjetske dadilje! Biti u Londonu na Olimpijskim igrama je nevjerojatno, iznimno sam ponosna na svoju kćer zbog ostvarenja svih njezinih snova, posebno sportskih. Ovaj mjesec će biti jedan od najboljih u mom životu, s ovakvom gestom P&G-a, svaki trenutak je još posebniji. Bilo je divno provesti kvalitetno vrijeme i uživati, a ja nemam dovoljno riječi da zahvalim P&G-u."


Image


"Velik je uspjeh natjecati se na Olimpijskim igrama, i čast je posjetiti P&G obiteljsku kuću i nastupati pred toliko mnogo talentiranih i predanih sportaša i njihovih obitelji iz cijeloga svijeta", rekla je Mary Poppins, a.k.a Rhionnon Duffy. "Nadam se da se mame uistinu osjećaju još više dobrodošlo u Londonu."

P&G-ova kampanja “Hvala ti mama”, dio je svjetskog partnerstva s Olimpijskim pokretom. Kao tvrtka, P&G posebno cijeni osobu koja stoji iza svakog sportaša, mamu. Riječ je o najvećoj kampanji u 175 godina povijesti P&G-a, tvrtke čiji brendovi podupiru više od 150 sportaša.


Image


Kampanja „Hvala ti mama“ je oživjela kroz različlite medijske kanale još od travnja. P&G proizvodi sa temom Olimpijskih igara nalaze se u više od 4 milijuna trgovina diljem svijeta. Kao dio kampanje, P&G se također zalaže za potporu lokalnim sportskim programima za mlade kroz dio prodaje i donacije od vodećih marki tvrtke uključujući Pampers®, Tide®, Gillette® i Pantene®.