Lidl Hrvatska i Procter&Gamble pomažu djeci sa sindromom Down

Poznati podržali humanitarnu kampanju ”Reci DA!”

Lidl Hrvatska i Procter&Gamble pomažu djeci sa sindromom Down

Lidl Hrvatska i Procter&Gamble predstavili su jučer humanitarnu kampanju ”Reci DA!” namijenjenu pomaganju djeci sa sindromom Down. Cilj kampanje je sakupiti sredstva za kupnju materijala neophodnih za učenje i lakše uključivanje djece sa sindromom Down u svakodnevni život. Kupovinom svakog P&G proizvoda u Lidlovim trgovinama do kraja lipnja ove godine donira se jedna kuna za nabavu edukativnih pomagala za djecu s Downovim sindromom. Kampanju su podržali i poznati pjevač Oliver Dragojević, glumica Judita Franković te dječji pisac i novinar Mladen Kušec.

„Lidl Hrvatska podupire društveno odgovorne inicijative i često sudjeluje u humanitarnim projektima. Djeci sa sindromom Down i njihovim obiteljima kroz kampanju „Reci DA!“ nastojat ćemo omogućiti suvremenije metode učenja koje su se pokazale kao učinkovite i korisne. Nadamo se da će naš čin dodatno senzibilizirati javnost na potrebe osoba s Downovim sindromom koji unatoč svim preprekama ne skidaju osmijeh s lica.“ - izjavila je Lana Jugo, voditeljica odnosa s javnošću Lidl Hrvatska.

Lidl Hrvatska i Procter&Gamble prepoznali su potrebe djece sa sindromom Down i pokrenuli humanitarnu kampanju naziva ”Reci DA!” kako bi sakupili novčana sredstva, koja će u dogovoru s predstavnicima Hrvatske zajednice za sindrom Down, biti utrošena u nabavu tableta s dostupnim aplikacijama za rad s djecom. Aplikacije će i roditeljima i stručnjacima biti od velike pomoći jer putem istih djeca mogu proširiti svoj rječnik i savladati komunikacijske i matematičke vještine potrebne za daljnje učenje. Kampanja „Reci DA!“ će trajati od 28. travnja pa do kraja lipnja, a od svakog će kupljenog proizvoda u tom periodu jedna kuna biti donirana za nabavu spomenutih edukativnih pomagala. U svim će Lidl trgovinama diljem Hrvatske posebno biti istaknuti proizvodi tvrtke Procter&Gamble kako bi se kupcima dodatno skrenula pozornost na plemenite ciljeve u čijem će ostvarivanju i oni moći sudjelovati.

„Smatramo da djeca sa sindromom Down trebaju priliku da svoje obrazovanje unaprijede svim dostupnim sredstvima. Sa zadovoljstvom smo se odlučili uključiti u nabavu potrebnih edukativnih materijala, a najveća nam je nagrada njihovo veselje i spoznaja da ćemo djeci i njihovim najbližima pojednostavniti proces učenja i uključivanja u društvenu zajednicu" - izjavila je Antonija Svirčić , marketing menadžerica tvrtke Procter&Gamble u Hrvatskoj.

Kampanju su podržali i poznati hrvatski glazbenik, dramski i književni umjetnici – Oliver Dragojević, Judita Franković i Mladen Kušec, koji su svojim dolaskom skrenuli pažnju javnosti na probleme osoba sa sindromom Down, kojih u Hrvatskoj živi približno 1600, a više od polovine njih u dobi je do 20 godina. Djeca sa sindromom Down rođena su s kromosomom više, što utječe na njihovo zdravlje i mogućnosti, ali ih ne priječi da budu vesela, neposredna i otvorena. Osobine su ovo koje ne blijede ni u kasnijoj životnoj dobi, bez obzira na poteškoće s kojima se zbog bolesti susreću.