IKEA donira za obrazovanje djece

Uključite se u kampanju „Plišane igračke za obrazovanje“

IKEA donira za obrazovanje djece

Od nedjelje, 9. studenog 2014. do subote, 3. siječnja 2015., svatko tko kupi plišanu igračku ili dječju knjigu u zagrebačkoj robnoj kući IKEA, sudjelovat će u inicijativi koja prikuplja sredstva za obrazovanje djece u siromašnim zemljama. Zaklada IKEA Foundation u suradnji s organizacijama UNICEF i Save the children prije 12 godina pokrenula je kampanju „Plišane igračke za obrazovanje“ u kojoj se za svaku kupljenu igračku ili dječju knjigu u bilo kojoj robnoj kući IKEA na svijetu, tijekom trajanja kampanje donira jedan euro projektima za obrazovanje djece iz zemalja u razvoju koja žive u siromaštvu. Dosad je kroz kampanju prikupljeno 67 milijuna eura koji su omogućili da više od 11 milijuna djece u 46 zemalja ostvari svoje pravo na kvalitetno obrazovanje.

U sklopu kampanje održat će se i natjecanje u crtanju za djecu IKEA FAMILY članova. IKEA FAMILY u Hrvatskoj ima više od 80 tisuća članova i trenutno je 14.300 djece do 12 godina koji mogu sudjelovati u natječaju. IKEA Hrvatska poziva sve mališane da se uključe u natjecanje od 12. do 23. studenog 2014. i nacrtaju svoju igračku iz snova. Žiri sastavljen od IKEA stručnjaka za razvoj dječjih proizvoda odabrat će 10 pobjedničkih crteža na temelju kojih će se proizvesti ograničena kolekcija plišanih igračaka koja će u IKEA robnim kućama diljem svijeta biti dostupna od jeseni 2015. Detalji o natjecanju u crtanju dostupni su na www.masta-moze-svasta.hr/terms-conditions.php

Zajedno podržimo obrazovanje!

Gérard Bocquenet, UNICEF-ov direktor za donacije i partnerstva: „Obrazovanje je preduvjet razvoja. Veliko nam je zadovoljstvo još jednom udružiti snage sa zakladom IKEA Foundation, IKEA kupcima i IKEA zaposlenicima diljem svijeta kako bismo osnažili najugroženiju i najisključeniju djecu, a pogotovo djevojčice, u izgradnji bolje budućnosti za njih same, njihove obitelji, zajednice i naš svijet“.

Elisabeth Dahlin, glavna tajnica organizacije Save the Children u Švedskoj i predsjednica agencije Global Lead Agency for the IKEA Foundation Collaboration: „Veoma smo ponosni što sudjelujemo u kampanji Plišane igračke za obrazovanje kojom zajedno s tvrtkom IKEA ulažemo u djetinjstvo. Zajedno mijenjamo živote djece u Istočnoj Europi i Jugoistočnoj Aziji, i to djece koja su najviše marginalizirana – djece s poteškoćama u razvoju i one iz manjinskih skupina. Pružamo kvalitetno obrazovanje milijunima djece čime utječemo i na generacije koje tek dolaze“.

Per Heggens, glavni izvršni direktor zaklade IKEA Foundation: „Ulaganje u obrazovanje djece najbolji je način da im pomognemo izbjeći siromaštvo. Kampanjom Plišane igračke za obrazovanje, u partnerstvu s organizacijama UNICEF i Save the Children, uspjeli smo pomoći više od 11 milijuna djece. Kvalitetno obrazovanje ključno je u stvaranju bolje budućnosti za njih i njihove obitelji“.