Žene - pokretači promjena

1. Konferencija za razvoj žena u poslovanju

Žene - pokretači promjena

Uloga žene u društvu i poslovanju se promijenila. Zanimljivo je da je u godini krize Nobelovu nagradu za ekonomiju primila je žena, američka ekonomistica Elinor Ostrom. Filaks d.o.o. i Incremedia d.o.o. vas pozivaju na konferenciju Žene - pokretači promjena koja će se održati 3. ožujka 2010. godine u hotelu Panorama u Zagrebu.
Cilj konferencije je istaknuti ulogu žena na današnjoj poslovnoj, ekonomskoj a i političkoj sceni te ih osnažiti za još veći angažman na tim poljima, pokazati pozitivne primjere i osigurati usavršavanje na različitim područjima.

Zašto su žene pokretači promjena?

  • U godini krize Nobelovu nagradu za ekonomiju primila je žena, američka ekonomistica Elinor Ostrom.
  • Časopis Lider u suradnji s Poslovnom.hr istražio je da su žene povećale upravljačku moć usprkos recesiji. Na listi najuspješnijih predsjednica uprava ove godine je 21 novo ime, a 22,9 milijardi eura kapital je 263 tvrtke kojima upravlja ili ih nadzire 300 najmoćnijih žena.
  • Prema najnovijim podacima marketinški stručnjaci danas prepoznaju žene kao posebno atraktivnu ciljnu skupinu, jer u razvijenim zemljama žene sudjeluju s oko 40 posto u ukupnom BDP-u te su odgovorne za gotovo 80 posto svih odluka o kupovini.
  • Najnovija istraživanja pokazuju da žene u Sjedinjenim Američkim Državama utječu na kupovinu računalne opreme u 66 posto slučajeva, na kupovinu automobila u 60 posto slučajeva te su vlasnice 89 posto svih novih bankovnih računa
  • Časopis The Economist je objavio podatak da djevojčice danas postižu bolje rezultate u školi od dječaka, a veći je broj žena nego muškaraca koji završavaju fakultete. U Sjedinjenim Američkim Državama na svakih 100 muškaraca koji upišu fakultet dolazi oko 140 žena, dok ih je u Švedskoj čak 150.
  • Agencija Boston Consulting Group provela je istraživanje koje je donijelo podatak da žene zarade 78 centi na svaki američki dolar koji danas zaradi muškarac. Neovisno o toj činjenici, žene utječu na najveći broj obiteljskih kupovina.
  • Časopis Peoples's Daily Online objavio je da u Kini 22,7 posto udatih žena samostalno donose odluke pri kupovini kuća, automobila i ostalih vrijednosti, dok 77,3 posto navedenih odluku donose u dogovoru sa suprugom.
  • Također Texas A&M University's Real Estate Center potvrđuje da su žene danas ambicioznije i optimističnije što se tiče budućnosti te zarađuju značajno više od generacije njihovih majki. Prema njihovim podacima, 22 posto prodanih kuća u 2006. godini u Americi kupile su neudate žene, za razliku od 14 posto koliko je zabilježeno 1995. godine.

Koji je cilj konferencije?
Cilj konferencije je istaknuti ulogu žena na današnjoj poslovnoj, ekonomskoj a i političkoj sceni te ih osnažiti za još veći angažman na tim poljima, pokazati pozitivne primjere i osigurati usavršavanje na različitim područjima.

Tko je pozvan?
Konferencija je namijenjena primarno ženama, ali i muškarcima koji surađuju sa ženama ili ženskim timovima. Svakom sudioniku konferencije darujemo Multimedijski e-tečaj "Upravljanje stresom na radnom mjestu" i priručnik „Marketinški vodič 4“.

Tko su predavači?
Na konferenciji će nastupiti mnogi priznati stručnjaci kako bi sudionicima prezentirali primjere iz uspješne prakse i savjetovali s područja menadžmenta, poslovne komunikacije, marketinga, odnosa s javnošću, poduzetništva, upravljanja stresom itd. Predavači su dr.sc. Velimir Srića, dr.sc. Saša Petar, Kristina Horbec, mr.sc. Sonja Prišćan, mr.sc. Jasenka Gojšić, mr.sc. Elvira Mlivić Budeš, Ines Bezjak Kožnjak... Moderator konferencije je Lamija Alečković.

Kako se prijaviti?

U razdoblju do 31. siječnja 2010.
- kotizacija za ranu prijavu iznosi 990,00 kn + PDV.

U razdoblju od 01. veljače do 01. ožujka 2010.
- kotizacija je 1.390,00 kn + PDV.

Prijavnicu možete preuzeti ovdje.