Zašto Momci iz Madisona još uvijek govore ženama što kupiti?

Koliko su žene zapravo moćne u svom poslu, ali i izvan njega

Zašto Momci iz Madisona još uvijek govore ženama što kupiti?

Žene drže samo 3 % pozicije na radnom mjestu u industriji oglašavanja, ali su odgovorne za 85 % sveukupne kupnje na svijetu. Ova statistika rečena je na IPG seminaru Beyond Mad Men: Toward Gender Balance In Creative Roles.

Martha Stewart ističe da je 70 % ljudi u njezinoj organizaciji čine žene. Ipak, iz njezinoga iskustva, situacija u Madison Avenue je puno lošija nego što je to prikazano u seriji Momci iz Madisona (Mad Men).

Carol Lam, direktorica i glavna kreativna urednica u McCann Erickson Shanghai, rekla je kako žene u Kini ne moraju balansirati posao i brigu oko djece. Tamo imaju samo jedno dijete po obitelji i zato bake i djedovi mogu pomoći oko odgoja.

Kimberly Kadlec, predsjednica u globalnom marketingu Johnson & Johnson, rekla je da će prilike i mogućnosti za žene u budućnosti biti širom otvorene. Stilovi vodstva se mijenjaju od tradicionalne hijerarhijske strukture na više mreža i stilova.

Michael Roth kaže: Žene čine najveću i najjaču kupovnu moć u svijetu. IPG je svojim seminarom napravio raznolikost objektivnosti različitih mišljenja.