Uz humanitarnu prodaju haljina hrvatskih dizajnera, proglašeni najpopularniji proizvodi na hrvatskom tržištu

U sklopu Izbora za proizvode godine prema ocjeni čitatelja portala Žena.hr, održana je humanitarna prodaja haljina deset hrvatskih dizajnera

Uz humanitarnu prodaju haljina hrvatskih dizajnera, proglašeni najpopularniji proizvodi na hrvatskom tržištu

U sklopu projekta Proizvod godine, kojeg je treću godinu za redom organizirao najposjećeniji hrvatski ženski portal www.zena.hr, u hotelu Esplanade je održana svečana dodjela nagrada koja je pripala najpopularnijim proizvodima u Hrvatskoj prema sudu čitateljica www.zena.hr, vodećeg lifestyle online izdanja u ciljnoj skupini žene, na području Hrvatske i regije. 

Izbor za proizvode godine svojim je dolaskom podržao i predsjednik Ivo Josipović. Kako je istaknuo, ovakvi projekti stvaraju okvire za još snažnije tržišno natjecanje i još jači rast gospodarskih aktivnosti. Predsjednik je čestitao pobjednicima Izbora i svima zaželio uspješnu 2015. poslovnu godinu.


Image


U konkurenciji čak 490 nominiranih proizvoda iz segmenta roba široke potrošnje, glasanju se odazvalo gotovo trideset i pet tisuća čitatelja portala Zena.hr. U glasanju koje je trajalo od 14.09. - 30.11. čitatelji su odabrali najpopularnije proizvode u 20 kategorija:

Hrana: DUKATOS NARANČA CIMET

Konditorski proizvodi: KRAŠ DOMAĆICA TAMNA Piće: JANA VODA S PORUKOM PAULA COELHA Zdrava hrana: ELVITA ŽITARICE I ČOKOLADA Dekorativa lice: VICHY TEINT IDEAL TEKUĆI PUDER Dekorativa usne: AVON HIDROKOLOR ABSOLUTE RUŽ Dekorativa oči: MAYBELLINE COLOSSAL GO EXTREME MASKARA Dekorativa nokti: MAX FACTOR EFFECT MINI LAK ZA NOKTE Njega kose: AVON HRANJIVI SERUM ZA VRHOVE Njega lica: NIVEA Q10 ENERGY DNEVNA KREMA Njega tijela: NIVEA IN SHOWER COCOA MLIJEKO Muška kozmetika: AXE ANARCHY GEL ZA TUŠIRANJE Parfemi: LANCÔME LA VIE EST BELLE Higijenski proizvodi: LIBRESSE ULTRA NORMAL DUO Zdravlje: AQUA MARIS REFRESH Kućanski aparati: ELECTROLUX KUHINJSKI ASSISTENT EKM4200 Kućanstvo: ARIEL 3U1 POWER KAPSULE Dječja hrana: LINO ČOKO DRINK Dječja kozmetika i higijena: VIOLETA BABY VLAŽNE MARAMICE Potrošačka elektronika: HTC ONE (M8)



Prema riječima Petre Novosel Balaško, glavne urednice portala www.zena.hr, Izbor za proizvode godine bilježi snažan porast interesa i brendova i posjetitelja stranice:
„Naši čitatelji vjeruju preporukama portala i njegovih čitatelja. S obzirom da su većinom žene te koje donose odluke o kupnji proizvoda široke potrošnje, interes i brendova i posjetitelja portala je sve veći iz godine u godinu. U sklopu izbora za Proizvod godine nedavno smo proveli istraživanje o kupovnim navikama Hrvatica. Ono je pokazalo da Hrvatice uživaju u kupovini te da nerijetko u trgovinama provode i do nekoliko sati na tjedan. Žene u Hrvatskoj primjećuju reklamne kampanje i vole isprobavati novitete na tržištu, često kupuju impulzivno, a internet prednjači kao medij putem kojeg se informiraju o proizvodima.“ – izjavila je Petra Novosel Balaško.    


Image


Predstavnice AŽKZ s Davorom Balaško i Petrom Novosel Balaško


U sklopu dodjele nagrada najpopulanijim proizvodima održana je i humanitarna akcija za  Autonomnu Žensku kuću Zagreb koja brine o visoko traumatiziranim ženama i njihovoj djeci, a u koju se uključilo deset hrvatskih dizajnera: Lei Lou by Aleksandra Dojčinović, A'MARIE, Boudoir, Ivica Skoko, Xenia design, Hippy Garden, Alduk, eNVy room, Zigman i Charlie design.
„Zahvaljujem portalu Žena.hr i svim hrvatskim dizajnerima koji su nas podržali plemenitim odricanjem od sredstava ostvarenih u prodaji dizajnerskih haljina. Na Međunarodni dan ljudskih prava želim podsjetiti na potrebu nastavka rada skloništa i savjetovališta za visoko traumatizirane žene i njihovu djecu. Najbolja opcija za pomoć radu Autonomne ženske kuće Zagreb jest davanje malih iznosa mjesečnih donacija putem trajnog naloga AŽKZ-a. Podsjećam sve potencijalne donatorice i donatore da uplate donacija do 2% godišnjih prihoda omogućuju umanjivanje porezne osnovice.“- izjavila je Neva Tölle, iz udruge Autonomna ženska kuća Zagreb.


Image


Jedan od dizajnera koji se uključio u humanitarnu akciju portala Žena.hr je i Ivan Alduk:
„Pružam svoju podršku svakoj borbi protiv nasilja, bez obzira u kakvom obliku ono dolazi. Pozdravljam inicijativu stranice Žena.hr i nadam se da će prikupljeni prihod od prodaje dizajnerskih haljina biti dostatan da olakšamo uvjete u kojima borave visokotraumatizirane žene i njihova djeca. Uvijek je lakše pružiti pomoć nego je primiti, stoga ovim putem pozivam sve da čine dobra djela, i uoči i nakon blagdana.“ – izjavio je dizajner Ivan Alduk čija je haljina izazvala veliki interes okupljenih.


Više fotografija s događaja pogledajte u fotogaleriji.


Foto: Davorin Mance i Davor Žerjav