Torba s dušom i jedna triska u ekologičnom dizajnu Slavka i Gabriele

Slavko Sobin i Gabriela Pilić dizajnirali su pamučne vrećice za kupovinu koje želimo imati

Torba s dušom i jedna triska u ekologičnom dizajnu Slavka i Gabriele

Slavko ili Gabriela? Izbor između njih dvoje je pretežak, pa je zato jedini logičan izbor onaj ekologičan! Ovaj plesni par od 1. do 31. listopada sudjeluje u kampanji EKOLOGIČAN IZBOR kompanije Procter&Gamble i trgovačkog lanca Konzum, i to s dizajnom platnenih vrećica za višekratnu upotrebu. Vrećica čiji dizajn potpisuje Gabriela Pilić poručuje – Ova torba ima dušu. Na Slavkovoj vrećici je poruka – Ja da sam Zemlja ja bi svima opalija trisku! 

Ekologičan izbor koji te očekuje je između Gabrieline ili Slavkove platnene vrećice uz kupnju najmanje tri proizvoda odabranih marki kompanije Procter&Gamble.  „Ekologija više nije pitanje izbora. Svatko od nas treba za početak krenuti od sebe, a kampanja Ekologičan izbor može biti korak koji će potaknuti brojne promjene u svakodnevnom životu. Platnene vrećice jedan su od načina ostvarivanja naših ekologičnih izbora. Da nam Zemlja zaista ne opali trisku uskoro!“, izjavio je glumac Slavko Sobin. 

Image



Kupci biraju između Slavkovog i Gabrielinog dizajna pa su njih dvoje u svojevrsnom dvoboju. Gabriela Pilić, višestruka hrvatska i međunarodna prvakinja u sportskim plesovima, u svoj je dizajn prenijela emocije koje je pokreću kad je riječ o zaštiti okoliša. 
„Trenutak za zaštitu okoliša je sad. Nikad nije bilo važnije reagirati i pokrenuti se pa se nadam da će kampanja Ekologičan izbor potaknuti malene, ali jako bitne promjene u kućanstvima, promjene koje će i okoliš osjetiti. Moja torba koja ima dušu jedna je od njih i sretna sam što mogu reći da je moj izbor ekologičan“, izjavila je Gabriela Pilić.  

Procter&Gamble pokrenuo je globalnu inicijativu s ciljem ostvarivanja prirodne održivosti do 2030. godine, nazvanu Ambition 2030. Putem svojih najvažnijih brendova pokreće kampanje diljem svijeta koje će potaknuti promjenu i podržati lokalne ekološke inicijative. U narednom razdoblju P&G planira većinu svojih pakovanja učiniti pogodnim za recikliranje ili ponovnu upotrebu. 

Image



„Danas više no ikada, kompanije su svjesne da njihovi izbori značajno utječu na ponašanje potrošača i globalna kretanja. Procter&Gamble je svjestan odgovornosti za period koji je pred nama i ulaže iznimna sredstva i napore da što više smanji utjecaj na okoliš. Prije nekoliko godina proizvedena je ambalaža izrađena od plastike prikupljene na plažama, a to je samo jedan od načina na koje Procter&Gamble mijenja navike proizvođača i kupaca. Kampanja Ekologičan izbor u suradnji s Konzumom jedna je u nizu kampanja kojima ćemo kupcima u Hrvatskoj ponuditi izbore koji doprinose očuvanju prirode“, izjavila je Roberta Čirjak, marketing menadžerica za Procter&Gamble u Hrvatskoj.