Tisuće ljudi pratilo predavanje Davida Plouffea u Zagrebu

Prvi Weekend Session obilježili su i komunikacijski, leadership i politički paneli

Tisuće ljudi pratilo predavanje Davida Plouffea u Zagrebu

Dugo iščekivano predavanje voditelja i glavnog stratega kampanje Baracka Obame, Davida Plouffea, održano jučer u zagrebačkom Hypo centru u sklopu prvog Weekend Sessiona privuklo je preko 750 sudionika, više od 120 novinara iz Hrvatske i regije te 3000 posjetitelja MAX TV-a i live streama na T-portalu. Korisnici Twittera imali su priliku prvi put uživo postavljati pitanja predsjedničkim kandidatima i Davidu Plouffeu. Više od 5000 ljudi pratilo je i komentiralo događanja preko te društvene mreže, a tijekom konferencije stiglo je preko 800 twittova.

Prije središnjeg predavanja, prvi Weekend Session obilježili su i komunikacijski, leadership i politički paneli, pri čemu je najviše pozornosti privuklo sučeljavanje predsjedničkih kandidata na temu ''Tko je hrvatski Obama?''. Velik interes sudionika izazvali su i paneli '' Točka preokreta – Obamina kampanja ili kako su novi mediji preuzeli igru'' te ''Voditi državu kao tvrtku ili tvrtku kao državu''.

David Plouffe je u svojem predavanju ''The Art od possible: Online branding Strategies and Tactics“ još jednom istaknuo neophodnost upotrebe Interneta i tehnologija u predizbornoj kampanju te je ukazao na važnost novih medija i društvenih mreža u provođenju uspješne kampanje, odgovarajući na brojna pitanja o strategiji i taktikama online brandiranja.

Plouffe je istaknuo važnost stalne interakcije s biračkim tijelom preko svih raspoloživih komunikacijskih kanala, pri čemu je korištenje novih tehnologija, uključujući društvene mreže poput Twittera, Facebooka, MySpacea, YouTube-a i ostalih bilo nezaobilazno u povezivanju s biračima. Primjerice, Više od 5 milijuna ljudi podržalo je Baracka Obamu preko njegovog profila na stranicama kao što je Facebook, a na sam dan izbora 25 posto Obaminih glasača bilo je povezano s njim preko mreža na Internetu.

Ovo je ujedno i prvo takvo predavanje u cijeloj regiji koje je privuklo marketinšku i političku elitu iz Hrvatske, Slovenije, Srbije, BiH i Crne Gore. Weekend Session je pokrenut zbog velikog interesa za proširivanjem Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog festivala komunikacijske industrije. Nakon Davida Plouffea, Weekend će nastaviti organizirati zanimljiva predavanja i panele tijekom cijele godine. 

Davor Balaško