Retro vibra odjevena u najmekši frotir: Modna priča ovog domaćeg brenda oduševila nas je

Frotir je materijal koji nas podsjeća na djetinjstvo, igranje i more, a sada ga možeš nositi i ove godine i to u genijalnim kreacijama hrvatskog brenda House of Kiwi, koji nas je svojom inovativnošću, zaigranom vibrom i veselom estetikom odmah oborio s nogu

Retro vibra odjevena u najmekši frotir: Modna priča ovog domaćeg brenda oduševila nas je

Većina nas uz ljetne mjesece povezuje materijale kao što su lan i pamuk, prozračne i lagane, od kojih je napravljeno valjda 80 posto sve odjeće iz ljetnih kolekcija high street brendova. Pritom neopravdano zapostavljamo i zaboravljamo na materijal koji je kao stvoren za boravak na plaži, lješkarenje uz more i sjedenje na ranojutarnjim ljetnim kavama – frotir! Mekan, udoban i praktičan, s velikom mogućnošću upijanja vlage, frotir je hit ovog ljeta. Iako ga većinom povezujemo s ručnicima, frotir planiramo nositi i na odjeći i to zahvaljujući domaćem brendu House of Kiwiiza kojeg stoje dizajnerice Iva Ćurković Spajić i Irja Šipuš.

Ova  modna kuća iz Zagreba u svojoj kolekciji ima baš sve što ti je potrebno za godišnji odmor, a stil koji promoviraju odlična je kombinacija retro i hipsterske estetike. Od 2017. kada je brend osnovan Irja i Iva uspjele su stvoriti lako prepoznatljivu modnu priču koju obožavaju fashionistice i trendseterice diljem svijeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa


“Ideja o osnivanju modne kuće nastala je spontano, kroz druženje i kreativnu suradnju koja je trajala nekoliko godina, a konkretizirala se s inicijalnom željom za dizajniranjem kolekcije koja bi bila u potpunosti proizvedena od frotira. Presretne smo jer smo svoju želju realizirale i već par godina uživamo u odjeći koju smo same osmislile!”, započinju nam pričati svoju modnu priču Irja i Iva koje je frotir kao materijal privukao svojim karakterom koji opisuju kao – nepretenciozan, praktičan, udoban i pomalo zapostavljen u svijetu mode.

Nit vodilja ovih kreativnih djevojaka kod dizajniranja ljetne kolekcije House of Kiwija bila je stvoriti udobnu odjeću prilagodljivu svakoj situaciji i dobu dana. S mišlju da odjeća treba potaknuti slobodu duha i guštanje u životu, stvorile su haljine, majice, kombinezone i hlačice koje nas istovremeno vraćaju u djetinjstvo, ali nam nude i zrelu i promišljenu modnu priču.

Tekst se nastavlja ispod oglasa


“Željele smo kreirati odjevne komade u kojima se osjećate ugodno i posebno, ali nenametljivo u isto vrijeme. U proljeće i ljeto živimo i puno aktivnije pa nam je bilo važno da se naša odjeća može nositi u raznim situacijama - na putu do plaže (i na plaži!), dok vozite bicikl, žurite na katamaran, znojite se na pazaru u Splitu, jedrite, idete na koktel ili samo ljenčarite po kući. House of Kiwi možete odjenuti u bilo kojoj situaciji. Ne možemo reći koji bi to točno bio stil – ali u svakom slučaju je nostalgično suvremen. Iako je naša kolekcija, konfekcijska, odnosno dolazi u više varijanti u različitim veličinama, jedna od naših želja i motivacija da uopće radimo odjeću bila je da proces oblačenja odjevnih predmeta i nošenja odjeće bude jedinstven, da prilikom oblačenja uživate u malim detaljima – podstavi koju možda samo vi vidite, zlatnim drukerima koji izviruju kroz niti frotira, da vam odjevni predmet prenese dobro raspoloženje ili da samo netko tko vas vidi u prolazu osjeti dobre vibracije frotira“, entuzijastično nam govore ove dizajnerice, a mi se doista moramo složiti s njihovom vizijom te potvrditi kako su ostvarile sve što su si zamislile.


Naime, House of Kiwi odjevni komadi toliko su veseli, razigrani i istovremeno ležerni da automatski asociraju na opuštenost, zabavu i svježinu. U veselim kombinacijama boja i raznim krojevima, svi komadi ovog brenda mame osmijeh na lice.


“Kod dizajniranja smo polazile iz neke osobne perspektive, odnosno razmišljale smo kakvu odjeću same najviše volimo nositi. Razmišljamo o ljudima koji kod odjeće cijene određene karakteristike: udobnost, originalnost, kvalitetu materijala. Cilj nam je i da našu odjeću može nositi i u njoj se osjećati ugodno što veći broj ljudi različitih tipova tjelesne građe. Želimo da naša odjeća nekoga razveseli, podigne raspoloženje, popravi dan”, nastavljaju nam objašnjavati svoju modnu viziju te dodaju kako su trenutno najtraženiji njihovi odjevni komadi kratke frotirne hlačice, polo majice i kombinezoni, ali i da očekuju kako će uskoro porasti potražnja za ljetnim haljinicama i kratkim topićima.

Ono što proizvode proizašle iz kreativne dizajnerske radionice House of Kiwija izdvaja iz mase konkurencije definitivno je materijal koji koriste, slavni frotir, kao i nepretenciozna estetika koja nas vraća u neka jednostavnija, davna vremena.


“Frotir je poseban, magičan materijal dobrih vibracija, na njega svi pozitivno reagiraju. Svi naši modeli klasičnog su kroja, što znači da su bezvremenski, odnosno svevremenski i mogu se nositi trajno, bez obzira na trendove. Naše kolekcije sastoje se od velikog broja modela čiji krojevi su inspirirani različitim desetljećima iz povijesti mode i mislimo da svatko može pronaći idealan model za sebe”, govore Irja i Iva.

Bitno je napomenuti i da je frotir koji se koristi u House of Kiwi kolekcijama izrađen od 100 postotnog pamuka, a boja ga se prema paleti boja brenda u maloj tvornici u Italiji. Sve u vezi ovih kolekcija je dobro promišljeno i razrađeno, pa je tako pažnja posvećena i najmanjim detaljima.

Pamučna podstava ima uzorke koji su originalan dizajn, a izrađeni su tradicionalnom metodom sitotiska u obiteljskoj tvornici u Sloveniji. Svi koraci koji prethode proizvodnji, od skice preko konstrukcije, izrade prototipa, gradacije i sama proizvodnja odvijaju se u Hrvatskoj u suradnji s malim obiteljskim obrtima.


Još jedan dokaz posebnosti ovog brenda je i činjenica da se House of Kiwiju, za razliku od mnogih drugih malih brendova, obim posla za vrijeme korona virusa povećao.

„Povećao nam se broj narudžbi, porastao interes i generalno osjećamo neku vrstu zajedništva, kolegijalnosti i solidarnosti među malim poduzetnicima i ljudima u kreativnoj industriji. Nadamo se da će se pozitivni učinci ove pandemije zadržati i trajno promijeniti način na koji razmišljamo o konzumaciji proizvoda, tipovima suradnje, međuljudskim odnosima i odnosu prema okolišu“, pozitivne su djevojke.

Ova bi kriza mogla donijeti pozitivne učinke na naše potrošačke navike i natjerati ljude da razmisle o tome što, od koga i zašto kupuju. Okrenutost hrvatskim brendovima i domaćem dizajnu trebala bi postati normala, a ne iznimka, pa se Irja i Iva nadaju da će se to s vremenom i dogoditi.


Nama su kreacije odlične, a i ti možeš pronaći svoju omiljenu u našoj galeriji.

1/11