Pronađite ravnotežu između poslovnog i privatnog života

I vi možete biti superžena na poslu i kod kuće!

Pronađite ravnotežu između poslovnog i privatnog života

Vi želite imati sve, ali biti super žena i na poslu i kod kuće može biti veoma, veoma naporno. Između rokova na poslu, vožnje klinaca u muzičku i sport i održavanja dobrog odnosa sa suprugom – lako se može činiti da u danu zaista nema dovoljno sati.

Postoji način kako pronaći ravnotežu između poslovnog i privatnog života, i to je lakše nego što mislite. Ovo je nekoliko savjeta koji će vam pomoći u tome:

1. Napravite raspored i držite ga se

Između 9 sati i 17 (ili 8 i 16), vi ste profesionalka. Naravno, pozivi od bolesne djece mogli bi stići u toku dana i vi trebate odgovoriti na njih. Ali inače, isključite sve nevažne stvari tijekom dana i zadržite fokus na svom poslu. Nakon 17 sati ponovo postajete majka.   Pokupite klince s izvannastavnih aktivnosti, skuhajte im večeru i provodite vrijeme s njima.  Postavite stroge vremenske barijere za posao i za obitelj, potpuno ih odvojite – samo tako ćete se na oboje moći skoncentrirati onako kako to i jedni i drugi zaslužuju.  

2. Ugasite mobitel za vrijeme druženja s obitelji

Tehnologija je pronašla način kako biti dio našeg života 24 sata na dan. I iako nove tehnologije znače puno dobrih stvari i lakši život, poslovni pozivi i mailovi navečer su nepristojni i mogu narušiti cijelu ravnotežu. Kad je vrijeme za obitelj – to je sveto, pa se tako i ponašajte prema tome. Isključite se i opustite s ljudima koje najviše volite.

3. Iskoristite svoje vrijeme najbolje što možete

Nemojte odugovlačiti i odgađati svoje obaveze. Kad ste na poslu lako je reći da ćete se fokusirati na neki zadatak ili projekt kada se malo kod kuće odmorite. Međutim, kada posao nosite kući time kradete vrijeme koje je posvećeno obitelji (a u današnje vrijeme ionako provodimo sve manje vremena s ljudima do kojih nam je stalo). Isto tako, sve što je vezano za obitelj obavite u vremenu predviđenom za to. Nemojte s posla skakati usred radnog vremena. Kada privatni život nosite na posao to djeluje veoma neprofesionalno i samo povećava vaš stres.

4. Razumijte za što radite

Iako je lijep onaj osjećaj kad završite neki zahtjevan projekt ili kada postignete neki uspjeh, ali svi mi, na kraju krajeva, radimo da bismo zaradili novac. Vi radite da biste svojoj obitelji mogli priuštiti sve što im treba i što si zaslužuju. Imajte to na umu, pa ćete se potruditi dati sto posto i na poslu i kod kuće.

5. Pronađite vrijeme i za sebe

Bilo da je riječ o pola satnom trčanju ili šetnji, odlasku na manikuru ili kavi s prijateljicama, vrijeme koje je posvećeno vama pomoći će vam zadržati balans i usredotočenost, jer kad završite moći ćete se lakše fokusirati na obaveze kod kuće i na poslu. Nikada nemojte zaboraviti da ste i vi važni te da je i vama ponekad potreban bijeg od svega, pa makar i na pola sata.