Pridružite se prvoj svjetskoj Twitter utrci

Perfect Fools tehnologija pomoću Tweetova navigira Citroen u stvarnom vremenu

Pridružite se prvoj svjetskoj Twitter utrci

Euro RSCG Amsterdam je u suradnji sa firmom Perfect Fools stvorio prvu Twitter utrku u svijetu. Utrka je dio integrirane kampanje za novi Citroën DS5. Međunarodni kreativni studio Perfect Fools je pretvorio Euro RSCG-ovu viziju u stvarnost, stvorivši alat koji će agregirati Tweetove u stvarnom vremenu i preko live streaminga, navigirati vozilom. Rezultat je jednodnevni obilazak Nizozemske kojim upravljaju korisnici. Utrka putem društvenih medija počinje 17. studenog u Amersfoortu i daje Twitter korisnicima priliku da osvoje novi Citroën DS5 usmjeravanjem automobila. Najuvjerljiviji Tweeter će uvjeriti vozače da dođu na njegovo mjesto.

Automobil vozi nizozemski TV i radijski voditelj, i strastveni automanijak, Froukje de Both. Uz njega je kopilot koji će informirati Froukjea kuda treba ići. Kad vrijeme istekne, automobil će stati i Froukje i njegov suvozač će izaći, i podići znak s konačnom Twitter porukom. Prva osoba koja vrati Twitter poruku natrag osvaja Citroën DS5. Live videostream iz unutrašnjosti vozila će se emitirati na Citroën NL Facebook stranici, dostupnoj putem www.citroends5twitterrace.com. Facebook stranica također ima video teaser, sat koji odbrojava i potiče ljude na sudjelovanje. Dodatne aktivnosti uključuju Facebook oglase, lokalne PRove, blogove i službeno medijsko partnerstvo s nizozemskom radio stanicom, 538.

Petar Hamelinck, kreativni direktor Euro RSCG Amsterdam, je rekao: "Željeli smo oživjeti DNA branda Citroën “Créative Technology” u ovom jedinstvenom projektu i ostati blizu filozofiji  naše agencije - digitalno u središtu. Perfect Fools se pokazao kao poseban partner koji nam je pokazao kako online iskustvo može biti zabavno."
Tony Sajdak, tehnički direktor Perfect Fools, rekao je: "To je socijalna kampanja, Euro RSCG kampanja za Citroën crpi moć Twittera i pretvara ga u radnje u stvarnom životu. Pretvaramo digitalno u opipljivo kroz tehničko rješenje koje pretvara Tweeteve u stvarnost."
Utrka se odvija samo u Nizozemskoj, ali obožavatelji Citroëna diljem svijeta mogu pratiti akciju na Twitteru koristeći hash tag: # ds5race.

Euro RSCG Amsterdam će otkriti veću integriranu kampanju u siječnju koja će završiti lansiranjem DS5 u veljači 2012.