Playbrand: Djeca – mali veliki potrošači

Sve o djeci potrošačima na jednoj konferenciji

Playbrand: Djeca – mali veliki potrošači

Djeca su rođena s “mišem” u ruci, a kompjutorski ekran im je prozor u svijet... Za njih je jedina pošta elektronička pošta, a odgovor očekuju unutar par sati... Interaktivni su i online... Samostalno upravljaju džeparcem i utječu na odluke o kupnji svojih roditelja... Utjecajniji su nego ikada prije... Izloženi su “udaru” preko 8.000 brandova dnevno...


Pratite trendove, saznajte odgovore na sljedeća pitanja:

  • Koji su trendovi marketinga usmjerenog prema djeci aktualni u svijetu?
  • Kakva je situacija u Hrvatskoj?
  • Koja je budućnost komuniciranja s djecom?
  • Kako na pravilan način uspostaviti vezu između branda i djeteta?
  • Pridržavaju li se marketeri pravila etike u marketingu?
  • U kojoj dobi djeca počinju raspoznavati etikete i brandove?
  • Kako objasniti djetetu razliku između želja i potreba?
  • Treba li vaše dijete kreditnu karticu?
  • Tko su tweensi, a tko teensi?
  • I što ustvari klinci trebaju i žele?

Iz Ureda pravobraniteljice za djecu potvrdili su sudjelovanje na konferenciji riječima:
“Odnos industrije oglašavanja prema djeci važan je segment našeg rada, kako na općoj razini, tako i povodom pritužbi građana. Djeca kao potrošači nisu propisima adekvatno zaštićena od utjecaja reklama. Zakon o zaštiti potrošača brine se za ekonomske interese potrošača, ali ne i za njihovu psihološku, socijalnu, razvojnu i moralnu dobrobit... Zbog svega navedenog izražavamo zadovoljstvo vašom namjerom organizacije konferencije na ovu temu te se nadamo da će ona doprinijeti boljem razumijevanju, ali i zaštiti djece od neprimjerenih i potencijalno štetnih sadržaja.”

Gdje i kada se vidimo?
Konferencija će se održati 19. studenog 2010. godine, a za djecu sudionika (od 8 do 14 godina) tvrtka Ciceron komunikacije d.o.o. će 20. studenog održati i malu pokaznu komunikacijsku radionicu “Kako se vidim ja, a kako me vide drugi?”
Dovedite svog tweena u Ciceron komunikacije d.o.o. i omogućite mu da nauči ono o čemu im ne govore ni u vrtićima, ni u školama, ni na fakultetima, a što zapravo svi od njega očekuju!
Kotizacija iznosi 1.390,00 kn + PDV.
Popust za 2 ili više prijava je 10%.
Mjesto održavanja: Four Points by Sheraton Panorama Zagreb.
Kotizacija se odnosi na sudjelovanje na konferenciji 19. studenog i sudjelovanje 1 djeteta na komunikacijskoj radionici koja će se održati 20. studenog 2010.

Želite sudjelovati?
Ispunite prijavnicu  i pošaljite faxom na 01 2430 135 ili e-mailom na marketing@filaks.hr