Obiteljska fashion priča ispričana kroz neodoljive haljinice, bluze i vestice

Jesi li već na Instagramu primijetila zanimljiv modni profil Nina.Sew? Mi jesmo, pa ti stoga donosimo priču o dizajnerskoj fashion priči koja obiluje lepršavim haljinicama, ženstvenim kreacijama i masivnim pletivima

Obiteljska fashion priča ispričana kroz neodoljive haljinice, bluze i vestice

Već nekoliko godinama se za vrijeme svog svakodnevnog Instagram skrolanja zaustavimo na objavama profila Nina.Sew, hrvatskog brenda neodoljivih haljina, suknjica i vestica iza kojeg stoje majka i kći. Marija Markotić Gojić i njezina majka kreativke su koje zajedničkim snagama stvaraju prava mala modna čuda – od lepršavih lanenih haljina idealnih za ljeto, toplih rozih hoodica, pletenih vestica pa sve do boho suknjica, u ponudi ove dvije dame i njihova brenda svaka će žena pronaći nešto za sebe.

Razne boje, dezeni i materijali zaštitni su znak Nina Sew brenda, a mi smo odlučile provjeriti kako je ova obiteljska modna priča uopće nastala.

„Ideja za Nina Sew došla je sasvim spontano. Na bakinoj šivaćoj mašini sam tada 11 mjeseci staroj kćeri, Nini Miji, napravila prvu haljinicu, a potom sam sebi napravila istu. Našu fotografiju u haljinicama objavila sam na Instagram profilu i kako to obično biva s nama ženama, neke od poznanica poželjele su baš takve. Obzirom da se broj narudžbi povećavao iz dana u dan, odlučila sam pokrenuti zasebnu malu vizualnu platformu na kojoj bi široj publici mogla predstaviti svoj tadašnji hobby. Mreža klijentica i djevojaka koje su prepoznale trud i kvalitetu proširila se iznenađujuće brzo i već nakon nekoliko mjeseci, mama i ja otvorile smo radionicu i showroom. Tada se sve događalo ubrzano, a sada s odmakom mogu reći da sam zahvalna dragom Bogu što mi je pružio jedinstvenu priliku da radim baš ono što najviše volim“, govori nam Marija koja i sama obožava haljinice, volančiće, nježne boje i prozračne tkanine, pa iz svog stila zapravo crpi inspiraciju za svoje kreacije.


Zaigrani ženstveni stil koji svojim komadima propagira Nina Sew tako se temelji na kreacijama koje i sama Marija nosi u svakodnevnom životu, a očito žene diljem Hrvatske odlično reagiraju na njezine modne ideje.

Ovu obiteljsku modnu priču ispričanu putem Instagrama, a  koja se proteže na tri generacije fashionistica, pravi je užitak gledati, a teško je ne poželjeti baš sve komade koje vrijedne ruke ovih kreativki izbace iz svoje krojačke radionice.  
Osim što šivaju i dizajniraju, Marijina se majka bavi i pletenjem i štrikanjem pa tako nastaju masivni komadi od vune koji su pravi hit među trendsetericama. Osim što su sami modeli estetski lijepi, sve kreacije Nina Sew napravljene su od prirodnih materijala poput pamuka, lana i sirove svile.


„Glavna ideja u stvaranju je ta da uspijem napraviti “komad” koji će prije svega biti udoban, ali neobičan, s pomakom. Koji se ističe krojem, bojom, detaljima… Također, ono što mi je jako bitno je da se može kombinirati, da je komad nosiv i da pristaje svakoj građi“, objašnjava nam Marija te dodaje kako kod procesa stvaranja novih modela nema pravila – neki mogu nastati u isti dan, dok za neke treba više osmišljanja.


„Ponekad vidim neku tkaninu koja mi se svidi i automatski dobijem ideju, obično sam tada toliko uporna da gotov proizvod imam već isti dan, jer ne mogu dočekati. To je ono što me najviše veseli u cijeloj priči, taj osjećaj leptirica u trbuhu! S druge strane, zna mi se dogoditi da impulzivno uzmem nešto i onda ni sama ne znam što bih. Tada ne volim forsirati, najčešće dobijem ideju nakon nekog vremena, u gluho doba noći kad sjedim za knjigom i učim za ispit. Srećom, u ovih 5 godina nisam imala blokade, uglavnom se borim sama sa sobom jer imam previše ideja, a premalo vremena!“, govori nam Marija.

Inače, ova dizajnerica napominje kako sama preferira “see now-buy now-wear now” prodaju te prednosti koje ona donosi. Naime, takav način rada dozvoljava pretvaranje ideje u djelu u bilo koje doba godine, bez ikakvih ograničenja. Upravo zbog toga Nina Sew stalno izbacuje nove modele i kreacije, pa ponuda nikada ne zastarijeva.

Sama ponuda, ali i potražnja za određenim modelima ovisi o godišnjim dobima, pa nam je Marija otkrila kako su trenutno najtraženije maxi haljine golih leđa s volanima, haljinice francuskog stila, komadi od organskog pamuka te etno motivi. Zimi i u jesen velika je potražnja za haljinama i hoodicama od tople pamučne felpe te komadima oversize pletiva.


Kako je Nina Sew brend baziran na online trgovini, pandemija korona virusa koja je mnoge male poduzetnike i dizajnere omela u radu, na poslovanje ovih dama nije imala velikog utjecaja. 

„Mogu slobodno reći da sam imala sreće što je naše poslovanje i inače bazirano na online trgovini tako da nismo osjetili velike promjene. Imali smo poteškoće s nabavkom tkanina, međutim sve je vrlo brzo organizirano i već nakon tjedan dana od zatvaranja trgovina, mogli smo sve naručiti online“, objašnjava nam Marija te dodaje kako na njezino iznenađenje pandemija nije negativno utjecala na potražnju.

„Upravo suprotno, obzirom na činjenicu da su trgovine bile zatvorene, prodaja putem interneta je očito bila jedini način da si nešto priuštimo i da se razveselimo u tmurnoj svakodnevnici, čekajući ljepše dane kada ćemo sve te nove krpice napokon moći premijerno prošetati!“, priča nam ova dizajnerica koja se očito u novonastaloj situaciji i više no dobro snalazi.


Oslonjena sama na sebe, svoj rad i trud, Marija se ne boji budućnosti i novih izazova te jasno napominje kako se neće pretjerano  uzdati u pomoć države kao što to nije činila ni u prošlosti.

„Puno je indikatora koji sugeriraju - državna blagajna se dobrim dijelom ispraznila, a ono što je preostalo ne može biti dovoljno za sve. Umjesto da Vlada stane na kraj onome što ubija Hrvatsku već godinama, ona svojim potezima direktno ili indirektno ubija one od kojih živi – poduzetnike“, kritična je te, kao i mnogi drugi, smatra da najbolje može pomoći sama sebi, svojim radom i voljom.

A s obzirom na to koliko je Nina Sew prepoznatljiv brend te kolika potražnja vlada za krpicama nastalima u Marijinoj radionici, ne sumnjamo da krizna vremena koja svi najavljuju neće ni osjetiti.