Novi vizualni identitet i jedinstvena boca Bavarie

Predstavljena boca u obliku trokuta

Novi vizualni identitet i jedinstvena boca Bavarie

Bavaria, nizozemski proizvođač piva s 300 godišnjom tradicijom, predstavila je svoj novi vizualni identitet. Tatjana Jurić je vodila predstavljanje u zagrebačkom Plaza baru, a glumac Zlatan Zuhrić Zuhra, manekenke Antea Kođoman, Maja Cvjetković i Petra Maroja uživali su u okusu Bavaria piva i koncertu Žanamari Lalić.

U industriji u kojoj dominiraju okrugle boce piva, Bavaria je prvi pivski brend u svijetu koji je predstavio bocu u obliku trokuta.
„Ovo je važan korak za budućnost brenda. Novi izgled u kojem koristimo oblik trokuta ukorijenjen je u povijesti naše 300 godina stare obiteljske kompanije i naglašava našu ulogu izazivača u inovativnosti na iznimno kompetitivnom tržištu proizvodnje piva. Ovime potvrđujemo da Bavaria namjerava i dalje biti predvodnik trendova s visokokvalitetnim proizvodima“, izjavio je Frank Swinkels, član Uprave tvrtke i pripadnik sedme generacije obitelji koja je utemeljitelj i vlasnik Bavarie.

Nakon prošlogodišnjeg uspjeha osvježenog vizualnog identiteta brenda Bavarie na nizozemskom tržištu, došlo je vrijeme da se isto učini i u 130 zemalja u svijetu. Svjetsko lansiranje novog vizualnog identiteta počelo je krajem prošle godine u jugoistočnoj Europi, Velikoj Britaniji i Irskoj, a ove godine nastavlja se plasiranje u Italiji, Španjolskoj i Francuskoj, a slijede Rusija i Bliski Istok. Pivo više neće biti prepoznatljivo samo po okusu, aromi ili boji jer ljubitelji piva od sad Bavariu mogu prepoznati i samo držeći Bavaria bocu ili čašu u ruci. Vrh boce i dno čaše su sad u specifičnom obliku trokuta, a novi oblik je revolucionaran na internacionalnom tržištu jer u pivskoj industriji dominiraju okrugle boce. U skladu s novim vizualnim identitetom Bavaria je za barove i restorane pripremila točionike za pivo i podmetače u obliku trokuta.

Svi Bavaria proizvodi sadrže simbol kompasa koji predstavlja neovisnost poslovanja Bavarie. Igla koja pokazuje jug dodatno naglašava da kompanija s juga Nizozemske u budućnosti i dalje namjerava slijediti svoj inovativni oblik poslovanja. Bavaria će biti još prepoznatljivija po plavoj boji koja se na sanducima u Nizozemskoj koristi od 1972. godine, a ova jedinstvena boja razvijena je posebno za Bavariu i smatra se iznimno prepoznatom od strane kupaca.

Bavaria je druga najstarija obiteljska kompanija u Nizozemskoj. Obitelj Swinkels vodi kompaniju već sedmu generaciju, a proizvodnju piva temelji na jedinstvenom obiteljskom receptu što im je omogućilo da sačuvaju najbolju kvalitetu piva još od 1719. Najbolji sastojci su temelj kvalitete piva pa se Bavaria pivo proizvodi s čistom izvorskom vodom, dok se ječmeni slad uzgaja u vlastitoj proizvodnji.

Nizozemsko pivo u svijetu je prepoznato kao vrhunski proizvod. Bavaria je drugi najveći neovisni proizvođač piva u Nizozemskoj, ali i drugi najveći izvoznik nizozemskog piva. 65% od 6,5 milijuna hektolitara Bavaria piva izvozi se na strano tržište koje čini 130 zemalja. Na Bliskom istoku i u brojnim zemljama zapadne Europe Bavaria je posebno popularna po bezalkoholnom pivu, dok je u Francuskoj uspjela zauzeti jedinstvenu poziciju s popularnim 8.6 pivom.
S uvijek jedinstvenim pristupom marketingu Bavaria privlači pažnju za što su najbolji primjer kampanja s poznatim glumcem Mickeyem Rourkeom, Bavaria utrka Formule 1 u Moskvi kao i zapažena kampanja za narančastu Dutch haljinu.

Tajana Tretnjak